Massiv UT III-patch i görningen

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av huxflux:

jag börjar lira UT3 igen ifall jag märker lite aktivitet

Förädare

du som pratade så fint om den nya patchen för en stund sen, förrädare :/

jag har aldrig haft större problem med ut3, även om jag tycker att ut och ut2004 kan vara något roligare... men det var ju ingen i klanen som var intresserad så det har blivit mer ut2004 nu.
Vi får se.. kanske blir skitskoj att börja lira det igen.


signatur

thank you, come again

Medlem

Tycker dem kunde lägga in det bästa gamemodet ever: Jailbreak.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Synd att så få spelare spelet.

tänkte det, fick för mig att spelet skulle släppas och om det skulle komma med bra klan support. ^^
men det var förklaringen, spelet är så litet så jag har totalt missat att folk kört det..

Medlem
Skrivet av IceMan:

Epic har ÅR med efarenhet och släppte en av dom absolut sämsta serverbrowsern och meny systemet jag har sett..
extremt dåligt, och först nu ska dom fixa det?
bra att det händer, men neej, ni har varlit slarviga, skäms på er.

UT3 denna patch verkar bli bättre!
MEN det är inget UT2kx spel, och så länge dom har tagit bort så många moves så kommer det nog inte få flera spelare.

Joo, den där serverbrowsern var ett totalt misslyckande jämfört med 2k4. Hoppas de får till den bra så att man kanske kan köpa spelet då.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Måste säga att om man missat UT3 så har man missat ett fantastiskt kul spel.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Ut3 är riktigt kul! Men på grund av att det tar så stor plats så är det för tillfället avinstallerat! Får testa det sen igen när uppdateirngen har kommit

Medlem

Köpte det via Steam nyss! Gillade UT 2004 och spelade det mycket förut.

12
Skriv svar