Supreme Commander

Inaktiv

logga in på gpgnet så fixar den det automatiskt istället

Medlem

Väldigt kul strategispel, dock får jag inte riktigt in den där känslan som jag får av gamla hederliga Total Annihilation.


signatur

Where are we runnin'?

Inaktiv
Inaktiv

Funderar på att införskaffa detta. 79 spänn på cdon.com liksom, why not?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Ascendant:

Funderar på att införskaffa detta. 79 spänn på cdon.com liksom, why not?

79KR!!??:O
Köp det!:up:

Medlem

Testadet supcom när det kom men då hackade det som satan när det vart tjockt på skärmen och minns att jag läste det som ett minus i recensioner.
Så ni som spelar, har det blivit bättre med optimeringen i form utav nån skoj patch? Börjar bli lite sugen på att spela det speciellt nu när det typ inte kostar något


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Ja det flyter mycket bättre nu, tyckte även att det blev en viss skillnad i FA jämfört med vanliga.


signatur

I am become Glyphs. The time of secrets is almost over. A new age approaches.

Medlem
Skrivet av Falk:

Ja det flyter mycket bättre nu, tyckte även att det blev en viss skillnad i FA jämfört med vanliga.

Då litar jag på dig och köper det. Det blir ju bara 79kr som försvinner så jag överlever nog


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem

Finns för 69:- på Webhallen

Inaktiv
Skrivet av nibbe:

tror ni att SupCom skulle fungera på 1.8Ghz, 1024mb RAM och ett ATI Radeon 9800 PRO? (Med lägsta grafikinställningar of course)

Ja, jag tror att det skulle funka. Testa om du ska köpa annars lämna tillbaka det och skyll på ett fel på spelet.:up:

Inaktiv

Installerade SupCom FA idag och när jag försökte starta spelet så kommer följande felmeddelande upp :
"Versionen av den här filen är inte kompatibel med Windows-versionen du kör. Kontrollera i datorns systeminformation om du behöver en x86- eller x64-version (32 bitar respektive 64 bitar) av programmet. Kontakta sedan utgivaren av programmet."

Jag kör Vista 64, men WoW64 finns ju, så då borde det inte spela någon roll om det är ett 32 bit eller 64 bit OS.

Så vad är det som inte funkar?! :evil:

123
Skriv svar