Vilken konsoll tänker ni köpa?

Medlem
Vilken konsoll tänker ni köpa?

Många tror ju att sony kommer att vinna konsoll kriget, vilken konsoll tänker ni köpa?


signatur

No blood. No sticky, hot, messy, awful blood; no blood at all. Why hadn't I thought of that? No blood. What a beautiful idea!

Inaktiv

Fick hem min XBox 360 idag

Youtube-proffs

Jag tänker köpa Wii men har 360, vad ska jag rösta då?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

En Wii förståss


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Medlem

allt o/ inom sin tid


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ingen alls i dax läget men lär bli xbox360 när den gått ner lite i pris..


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Youtube-proffs

btw, en äkta seriös fråga. Med bra val, de 3 som ska väljas. Inga jävla "Xbox360 hatar jag" osv i valen ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Wii, sen kanske XB360.


signatur

Windows 10 pro - Asus B550 Strix Gaming F - AMD Ryzen 3700X - Nvidia GTX970 - 16GB DDR4 3600mhz - WD Blue SN550 1TB SSD

Inaktiv

Det är ju skitsvårt, denna gång verkar ju Nintendo har något riktigt najs på gång samtidigt som Xbox 360 verkar vara bra med många nya speltillverkare knutna till sig. Men PS3 kommer ha grymmast specs verkar det som, inte sant? Dom brukar också få de bästa spelen, men kanske inte denna gång eftersom nästa GTA spel inte blir exklusivt till PS3 från början.

Jag vill ju inte missa HALO 3 så då måste man ha en 360, men man vill inte missa några Solid Snake lir, men jag kanske klarar mig med Sam Fisher, Mario o Zelda är ju gulliga men dom är lite efter just nu.

Hursomhelst, jag tycker inte det det handlar så mycket om konsolen utan om spelen, visst kommer handkontrollerna skilja sig och designen och vissa funktioner men spelen väger tyngst.

puss puss;)

Medlem

Börjar bli lite tjatigt med "vilken konsoll tänker ni/du köpa?", vilken konsoll är bäst?", "vilken konsoll har du köpt?" samt "Vilken konsoll är snyggast?".

Svar på frågan: X360


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av blubb:

Börjar bli lite tjatigt med "vilken konsoll tänker ni/du köpa?", vilken konsoll är bäst?", "vilken konsoll har du köpt?" samt "Vilken konsoll är snyggast?".

Svar på frågan: X360

Nej, PS3 såklart! :heart:


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Beror på vilket som har bäst spel om något år.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

en fråga, är det inte bättre att svara på frågan när man vet vilken consoll som får de roliga spelen?
folk har inte PC att spela på för inte...


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

antingne wii eller xb360 först, kommer väll sluta med att man har alla 3 som vanligt.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

PS3, men först efter att priset börjat sjunka till en acceptabel nivå.

Medlem

Har en 360 så det blir en Wii sen och slutet av nästa år en PS3 + MGS4


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

xbx360 hoppas halo 3 blir bra 2:an var ju en riktig flopp...

Medlem

Nintendo Wii, har inte haft en nintendo konsol sedan Snes. nog dax nu igen, sorry xbox och sony

Inaktiv

jo sony fortsätter nog att vara dom stora, inte illa att ps2 fortfarande tydligen säljer mer än xbox och xbox 360.
fast 6500 för ps3 är på tok för dyrt
hade den släppts som det va tänkt nu innan jul.

då kanske priset hade gått ner en del till våren,
men istället får man vänta till våren när den kommer, och sen hösten för att kunna ha råd att köpa den, om nu priset gått ner då....

Medlem

jag har X-box 360 och det äger både med grafik,bra spel och skön handkontroll.:):)8)

Inaktiv

Wii, det är den enda konsollen som fortfarande är en konsoll PS3 och Xbox360 är dator wannabies...

Medlem

hehe, instämmer

Medlem
Skrivet av Relic:

Wii, det är den enda konsollen som fortfarande är en konsoll PS3 och Xbox360 är dator wannabies...

Men snälla...
Förklara vad det är som gör PS3 och Xbox360 till "dator wannabies" och inte wii?


signatur

<3

1
Skriv svar