Medlem
Pally!

heej på er alla som spelar wow! Nu har jag lite frågor!

jag har tänkt o börjar spela lite pvp.

nu behöver jag bra gear!

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twilight's+Hamm...

som ni ser i den länken.

character: pally
Lvl: 42
Spec: Retribution

Jag ska pvp:a i lvl 49 typ

Måste ha klokt gear så jag critar mycket och ändå har lite liv. ni vet nog hur jag menar.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Är det så mycket att PvPa vid 49? Alla springer väl ändå förbi det utan att pvpa. Det går ju så snabbt att levla nuförtiden.
Är det inte bättre att levla till 80 och PvPa där?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

aa visst men ändå roligt o ha lite bra grejer


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Mitt enda kommentar är väl att det tar längre tid att få ihop grejorna än att ex. levla vidare upp till 60+, om inte mer.

Medlem
Skrivet av andreashal91:

aa visst men ändå roligt o ha lite bra grejer

Helt meningslöst att pvp'a vid lvl 49 (finns inget resilliance gear eller nått). Levla upp din gubbe till 80 istället. De första pvp seten har du inte förrens på lvl 60, men skit i det om du vill uppleva endgame.

Medlem

okeej okeej.. jag lvlar vidare


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

1
Skriv svar