Konceptbilder från SW: Battlefront III

MFC
Medlem
Konceptbilder från SW: Battlefront III

Jag får gissa... ännu ett MMORPG?


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Namnet "StarWars" lär ju vara världens största mjölkarkossa.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Problemet med battlefront är att dom försöker blanda in "kändisarna" i starwars hela tiden. Istället för att faktiskt göra det ett spel om vanliga soldater i starwars universumet. Börjar bli lite trött på att i princip alla officiella starwars spel bara fokuserar på massa jedis och annat tråkeri.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag får gissa... ännu ett MMORPG?

Um nej.. Battlefrontserien är snarare en Battlefieldkopia i SW-miljö.


signatur
Medlem
Skrivet av Wardancer:

Problemet med battlefront är att dom försöker blanda in "kändisarna" i starwars hela tiden. Istället för att faktiskt göra det ett spel om vanliga soldater i starwars universumet. Börjar bli lite trött på att i princip alla officiella starwars spel bara fokuserar på massa jedis och annat tråkeri.

Håller med, de kunde väl gjort det lite i stil med Troops


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Problemet med battlefront är att dom försöker blanda in "kändisarna" i starwars hela tiden. Istället för att faktiskt göra det ett spel om vanliga soldater i starwars universumet. Börjar bli lite trött på att i princip alla officiella starwars spel bara fokuserar på massa jedis och annat tråkeri.

Det var därför Republic Commando var så bra. Ge oss Republic Commando II! Mmmm, med riktigt fint coversystem, ny grafik, ny story, mer mörk Star Wars känsla, mer härlig körmusik.

Ge mig nuuuu!

Inaktiv

Tur att man får njuta av battlefront åtminstone, sedan de har mördat kotor serien med ett MMO.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Vafalls... Star Wars? Vad är det för nymodigheter?

Medlem

Håller med Charstone, de borde göra ett Republic Commando II istället för ett till fucked upp battlefront. Tyckte battlefront ell var ganska underhållande, men tvåan var ju bara ett skämt!
Håller också med Tpiom om att man tar kål på KotOR genom att göra ett MMO av det. KotOR ska vara ett rollspel, inte ett wanna be WoW. Men det utvecklas i alla fall av Bioware, vilket är ett litet ljus i mörkret. Hoppas de gör något bra av det.

Medlem

Whohooo!
Hoppas detta blir hundra gånger bättre än 1an och 2an!


signatur

Wai

Medlem

Ta mig tusan på tiden att det kom lite nyheter om detta.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Ser coolt ut


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Snacka om att dom inte lyckades få Han Solos Ansikte bra.

Medlem

And see - there is a God (of Gaming)...

BF2 tillhör helt klart ett av mina bästa SW-spel


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Inaktiv
Skrivet av Loading:

Snacka om att dom inte lyckades få Han Solos Ansikte bra.

De kanske inte har rättigheterna till Harison Ford?

Inaktiv

2an va rätt skoj får la se om det här blir nått.

Medlem

Äntligen!! Har längtat efter den här stunden länge:D
Nu blir det bara att vänta tills spelet släpps:D


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av N3m35i5:
Skrivet av Wardancer:

Problemet med battlefront är att dom försöker blanda in "kändisarna" i starwars hela tiden. Istället för att faktiskt göra det ett spel om vanliga soldater i starwars universumet. Börjar bli lite trött på att i princip alla officiella starwars spel bara fokuserar på massa jedis och annat tråkeri.

Håller med, de kunde väl gjort det lite i stil med Troops

Jag har det första, och där konsentreras verkligen inte spelet på kändisarna:D

Inaktiv

jaaa äntligen men bara till pc? :S

Medlem
Skrivet av 93karlsson:

jaaa äntligen men bara till pc? :S

Lär ju komma ut på alla möjliga platformar, är antagligen bara hur FZ har listat spelet än så länge. Skulle tvärt om säga att alla andra versioner är ganska säkra, om det kommer till PC eller inte är nog den egentliga frågan.

Ja man blir ju nästan kär. Och snälla bara till PC.


signatur
Medlem
Skrivet av Loading:

Snacka om att dom inte lyckades få Han Solos Ansikte bra.

...och snacka om att den som gjort modellen kan noll om proportioner (kroppen).


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Och snälla bara till PC.

Why?

Inaktiv

Hoppas det blir bra då min lillebror uppskattar de tidigare två spelen väldigt mycket.

Inaktiv

schyst apmänniska

Medlem

Såg att en av bilderna är från 2007 och någon sida antyder att bilderna är snarare en läcka än officellt material.

edit: Kiss... Man kan ju läsa nyheten innan man babblar på...

Medlem
Skrivet av MFC:

Jag får gissa... ännu ett MMORPG?

Tror du på det själV? eller du var bara ironiskt. Jag hoppas att de kommer lägga mer tid på detta spelet med banor o sådant. kanske lite mer avancerat combat system med jedierna.

Medlem

Inga jäkla jedis! Var mycket roligare i ettan där man inte kunde spela som någon slaggs superman, mycket roligare att vara en av alla soldater. Blev mycket roligare så.

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Inga jäkla jedis! Var mycket roligare i ettan där man inte kunde spela som någon slaggs superman, mycket roligare att vara en av alla soldater. Blev mycket roligare så.

Man kan ju ta bort så att man slipper alla jedi's och sither i spelet!


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar