Fick med Q2 när jag köpte Q4, men...

Medlem
Fick med Q2 när jag köpte Q4, men...

Har lirat lite Q2 singleplayer och de e ju lite små kul, men jag hör ingen musik i spelet :O.
Det ska väl finnas? Spelet känns grymt dött utan någon musik :(.
Spelas musiken väldigt sällan i detta spel eller är det så att man måste ha en cd med Q2 musiken på för att den ska spelas, det finns ju en setting i options där det står "enable cd musik" men det finns ju inga ljud spår på cd´n.


signatur

<3

Inaktiv

I originalversionen ligger det ett dataspår och sen ligger musiken som vanliga ljudspår. De är som sagt inte med på CDn i "Q4-versionen". Så antingen får du fula och suga ner dem från nätet eller köpa spelet på t.ex. ginza.se för 39kr. Fler priser här: http://se.pricerunner.com/games/pc-games/108876/prices

Inaktiv
Skrivet av TheWretch:

I originalversionen ligger det ett dataspår och sen ligger musiken som vanliga ljudspår. De är som sagt inte med på CDn i "Q4-versionen". Så antingen får du fula och suga ner dem från nätet eller köpa spelet på t.ex. ginza.se för 39kr. Fler priser här: http://se.pricerunner.com/games/pc-games/108876/prices

"Fick med Q2 när jag köpte Q4, men..."
Rubriken säger en hel del va?

Medlem

Därför kan vi konstatera att q2 singlepalyer kanske inte är något att rekomdera år 2006 typ. Däremot är kanske base1 den bästa cw mapen som finns? Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Inaktiv
Skrivet av martyr:

Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Spelades inte den mapen i någon turnering när Wimp/antisocial höll på med klanen MM (har glömt vad MM stod för där) ?


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv
Skrivet av ginyu:
Skrivet av TheWretch:

I originalversionen ligger det ett dataspår och sen ligger musiken som vanliga ljudspår. De är som sagt inte med på CDn i "Q4-versionen". Så antingen får du fula och suga ner dem från nätet eller köpa spelet på t.ex. ginza.se för 39kr. Fler priser här: http://se.pricerunner.com/games/pc-games/108876/prices

"Fick med Q2 när jag köpte Q4, men..."
Rubriken säger en hel del va?

Ja, mitt inlägg säger en hel del oxå, va?
Versionen som är med Q4 är inte samma som original-Q2, va.
Därför nämnde jag två lösningar: skaffa original-skivan med ljudspåren på eller ladda ner musiken (hysch hysch), va.
Jag hette Putte som barn, va.

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av martyr:

Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Spelades inte den mapen i någon turnering när Wimp/antisocial höll på med klanen MM (har glömt vad MM stod för där) ?

Jodå vi spelade base1 mot MM (vi Red) Tror vi fick ihop ett par tre frags medan dom fick ihop ett par hundra. MM = Moderna Misstag

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av martyr:

Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Spelades inte den mapen i någon turnering när Wimp/antisocial höll på med klanen MM (har glömt vad MM stod för där) ?

memento mori om jag inte minns helt fel, om det nu är den norska klanen


signatur

u mad bro?

Inaktiv
Skrivet av DD_Raven:

memento mori om jag inte minns helt fel, om det nu är den norska klanen

Den jag tänkte på var klanen Moderna Misstag som wimp/antisocial spelade i för några år sedan.
Memento Mori med Shub var ju borta sedan länge när Moderna Misstag skapades.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

singel player:P
lira över nätet

Medlem
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av martyr:

Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Spelades inte den mapen i någon turnering när Wimp/antisocial höll på med klanen MM (har glömt vad MM stod för där) ?

Host host,.. eftersom undertecknad deltog i matchen ifråga så speciellt seriös kanske man inte ska kalla den Lägg till gren så fattar alla på vilken nivå det ligger
Base2 var "oftast" hemmamap för oss i Moderna Misstag och det hade ju alltid sin charm.

Nu när ja tänker på det så bör ingen ha nåt demo kvar eftersom en att se det är ungefär som att se målarfärg torka... plus en jävla massa spam

Medlem
Skrivet av martyr:

Nu när ja tänker på det så bör ingen ha nåt demo kvar eftersom en att se det är ungefär som att se målarfärg torka... plus en jävla massa spam

http://wimp.festihouse.com/mm_vs_reds_base1(Wimp).zip

Målarfärg för er som gillar det. Till mitt försvar så hade jag haft ett nästan årslångt uppehåll från q2 som jag avslutade där.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Skrivet av martyr:
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av martyr:

Hade ju vart kul o se en seriös match typ på den.

Spelades inte den mapen i någon turnering när Wimp/antisocial höll på med klanen MM (har glömt vad MM stod för där) ?

Host host,.. eftersom undertecknad deltog i matchen ifråga så speciellt seriös kanske man inte ska kalla den Lägg till gren så fattar alla på vilken nivå det ligger
Base2 var "oftast" hemmamap för oss i Moderna Misstag och det hade ju alltid sin charm.

Nu när ja tänker på det så bör ingen ha nåt demo kvar eftersom en att se det är ungefär som att se målarfärg torka... plus en jävla massa spam

när ska vi dra ut och dansa igen?

Medlem

Fantastiskt demo wimp!
Gren nu dansar vi...

Medlem

nu får man ju skämmas =(
till mitt försvar så sög jag å satt på modem

Medlem

Du kan ju alltid säga att acron fakenicka som dig. Fungerar alltid.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Medlem
Medlem

Ett par, tjenare anti.


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

Inaktiv
Inaktiv

all your niggers are belong to us.

eh jaha namen vada? jojo, tjena alla. Misstag 4 life?

snyggt med gra border runt avataren? inte speciellt.

Sabbe, wu med min rank? kommer aldrig mer eller vada?

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:

Sabbe, wu med min rank? kommer aldrig mer eller vada?

Det tar ett tag, men skriver man tillräckligt många inlägg så händer det saker.


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Hemmavan <- låter som att jag är en hemmafru :/

Verkar det inte bättre med "hemvan"? Eller "bortaovan".

Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av denbästaantisocial:

Sabbe, wu med min rank? kommer aldrig mer eller vada?

Det tar ett tag, men skriver man tillräckligt många inlägg så händer det saker.

hörröduru busgubbe, jag hade min helt egna rank pa det förra forumet (=Hippie) - inte helt oväntat att den försvann när sabbe bestämde sig för att "uppgradera" hela jävla fz!

Inaktiv
Skrivet av denbästaantisocial:
Skrivet av Gandalf4i[+30:

"]

Skrivet av denbästaantisocial:

Sabbe, wu med min rank? kommer aldrig mer eller vada?

Det tar ett tag, men skriver man tillräckligt många inlägg så händer det saker.

hörröduru busgubbe, jag hade min helt egna rank pa det förra forumet (=Hippie) - inte helt oväntat att den försvann när sabbe bestämde sig för att "uppgradera" hela jävla fz!

Jo jag vet. Vi i [+30] hade ju titeln OldTimer, men den förlorade vi i samband med uppgraderingen, så det är inte bara du som är drabbad.
Shit happens


signatur

Man slutar inte leka för att man blir gammal, man blir gammal för att man slutar leka.
quakenet@#plus30

Inaktiv

Isf vill jag ha titeln tjock.

Medlem

Lycka till alla!


signatur

[MM] Moderna Misstag. R.I.P Antisocial (?)

gl gubbar, vi ses o hörs!

12
Skriv svar