The Lost and Damned premiärfilmat

Inaktiv

ser bra ut hoppas det kommer till pc vilket jag tror


signatur

ToMZoN

Medlem

cool trailer! Damn har inte sett Rockstar göra en expansion pack till ett Gta spel sen GTA 1 till playstation 1:s dagar
om någon minns Gta London så

Inaktiv

Ett liv med Hells angels simulator ^^


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Synd att det är Xbox exclusive.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Tur man har en krysslåda också.

Inaktiv

Givet köp, ser fram emot detta.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

som sagt - Sepultura


signatur

www.SpecialLuftvapen.se -- helautomatiska luftvapen (4,5 mm)

www.xsys-clan.se

Medlem

Bara jag som får Warhammervibbar av namnet? Vårt guild i WAR heter faktiskt The Lost and the Damned :).

Medlem

Vafan? ingen PC?!
Inga mer pengar till R* från mig.

Medlem

Nice...hoppas det kommer till pc senare .P

Medlem

Expanderas spelvärlden något, alltså att expansionen är en ny stad eller är det samma miljö men nya uppdrag?


signatur
Medlem

En helt ny ö massor av nya missions och en helt ny huvudperson skulle vilja skaffa det sen om jag nu hade en x360


signatur

I got a Goldenshower.

Skrivet av wobert:

Bara jag som får Warhammervibbar av namnet? Vårt guild i WAR heter faktiskt The Lost and the Damned :).

Du tänker kanske på chaos imperial guard i 40K, de heter ju the lost and the damned.

Medlem
Skrivet av Tommy explosive:

ser bra ut hoppas det kommer till pc vilket jag tror

Lär ju dröja. Är ju tveksamt om det ens kommer till ps3 i nuläget.

Skrivet av Jestrix:

Har aldrig varit taggat för GTA.. bara massa hiphop skit. Nu blev det mer intressant

Håller med. Gillar mcgäng aspekten.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Jestrix:

Har aldrig varit taggat för GTA.. bara massa hiphop skit. Nu blev det mer intressant

Håller med. Gillar mcgäng aspekten.

GTA har väl aldrig endast kretsat kring kriminella med intresse för hip-hop. Visst det finns alltid en radiokanal med hip-hop och San Andreas kan väl tyckas ha en del inslag av hip-hop. Men annars förstår jag inte vad ni menar med att GTA bara har varit "massa hiphop skit".

Medlem
Skrivet av Whimsical:

Men annars förstår jag inte vad ni menar med att GTA bara har varit "massa hiphop skit".

Precis, GTA har alltid haft olika teman, det som är charmen.


signatur

Dålig stil om det inte kommer till PC


signatur
Medlem
Skrivet av MKultra:
Skrivet av Whimsical:

Men annars förstår jag inte vad ni menar med att GTA bara har varit "massa hiphop skit".

Precis, GTA har alltid haft olika teman, det som är charmen.

ja men san andreas sög ju faktiskt ganska hårt nästan bara för att de va hip-hop inriktat, tappade hela gta charmen=)

Medlem
Skrivet av Jestrix:

Har aldrig varit taggat för GTA.. bara massa hiphop skit. Nu blev det mer intressant

du är ute å cyklar, när har gta handlat om hiphop


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av lop3r:

ja men san andreas sög ju faktiskt ganska hårt nästan bara för att de va hip-hop inriktat, tappade hela gta charmen=)

Tycker GTA:SA är deras absolut bästa, och då är jag inte speciellt intresserad av vare sig hiphop eller svart kultur egentligen, det var aldrig så att jag tyckte det på något sätt störde atmosfären eller spelupplägget som sådant. Inget annat spel i serien har en sådan stor spelvärld + bästa fordonet ever är ju cykeln, satans skön känsla de fick till på dom imo + uppdragen var bra mycket bättre än i GTA IV.


signatur
KoP
Medlem
Skrivet av ptr:

måste man ha gta iv skivan i för att kunna spela det här eller hur fungerar det? Har GTA IV till ps3 och har nyligen köpt mig ett xbox360, pallar inte köpa gta iv till xbox360 för att sedan ta del av The lost and damned :E

Originalskivan lär du behöva..

Skrivet av Jestrix:

Har aldrig varit taggat för GTA.. bara massa hiphop skit. Nu blev det mer intressant

Huh? Mig veterligen var det bara GTA:SA som fokuserade kring den livsstilen. Synd att du unvikit ett gäng bra spel i tron om att dom handlat om något du inte tycker om.

12
Skriv svar