Nintendo: Ny konsol kommer när vi har idéer

Medlem
Skrivet av Mahone:

Ge oss ett Wii med bättre hårdvara. DS:en kan ni fan uppgradera tusen gånger om, varför inte Wii?

Mycket bra idé.....wii i samma klass som en fet PC....men dom vill säkert hålla nere priset oxå så den blir attraktiv.

Medlem

Wii röjer. Bästa console som nånsin funnits.

Vill man ha högupplösta häftiga spel, då väljer jag PC...
men alla roliga och annorlunda spel, då blir de WII!! behöver inget mer..

Medlem

Vilken PR dynga... Nintendo släpper så klart inte en ny konsoll för att den gamla fortfarande säljer i drivor.

Säger ju sig själv att dom inte släpper en ny. Finns ju massor av pengar att tjäna för dom på nuvarande Wii, så varför skulle dom?

Medlem

Den ända anledningen att Wii säljer så bra är att det är en billig PS2 utklädd som Mac.


signatur

Killzone 2 förhandsbokat! : DD

Medlem

Finns ingen konsol jag gillat så mycket som Wii egentligen. Men efter att ha haft den sedan strax efter releasen så sålde jag den för ett par månader sedan, efersom jag spelat alla spel som finns till leda. Och tro mig då har jag verkligen spelat alla möjliga spel i alla möjliga genrer. I dagsläget finns det inte så många timmars underhållning i hela wii:s spelpool att det räcker till om man spelar lite mer än någon gång då och då.

Men alla de som köper och spelar en halvtimme om dagen kommer kunna vara nöjda för alltid

Inaktiv
Skrivet av -Natsu:

Den ända anledningen att Wii säljer så bra är att det är en billig PS2 utklädd som Mac.

Oj, du har fattat allting...

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Vilken PR dynga... Nintendo släpper så klart inte en ny konsoll för att den gamla fortfarande säljer i drivor.

Säger ju sig själv att dom inte släpper en ny. Finns ju massor av pengar att tjäna för dom på nuvarande Wii, så varför skulle dom?

Jaså? Hur kommer det sig då att Sony valde att släppa Playstation 3? Sålde inte Playstation 2 fortfarande så pass bra då? 8)

Inaktiv

Skrattade som fan när jag såg detta.

"Nintendos starke man Reggie Fils-Aime säger att företagets nästa maskin skall kännas lika unik som Wii."

Jo heller hur, Wii var ju skit unikt.........

Medlem
Skrivet av Barzek:

Skrattade som fan när jag såg detta.

"Nintendos starke man Reggie Fils-Aime säger att företagets nästa maskin skall kännas lika unik som Wii."

Jo heller hur, Wii var ju skit unikt.........

Jag kan hålla med om att Wii inte är världens mest unika spelkonsol. Men visst är den ändå unik.

Inaktiv
Skrivet av Barzek:

Skrattade som fan när jag såg detta.

"Nintendos starke man Reggie Fils-Aime säger att företagets nästa maskin skall kännas lika unik som Wii."

Jo heller hur, Wii var ju skit unikt.........

Hm... Hur mycket vet du om spelhistoria? Wii är nog den mest unika konsol som har funnits ( dom första var också ganska unika ).
Vet du vad Wii är för något?
När folk säger " Wii var ju inte så unik" så blir man bara trött...
Googla på "Nintendo Wii" så ser du var det är för något

12
Skriv svar