Medlem
Demos!

Jag har aldrig riktigt varit en demo-männsika, jag har kastat mig till affären som en hungrig varg efter realeserna. Men som numera fattig student så måste jag se över valen mycket mer nogrant. Koplade därför in nätet till 360 här omdagen, jag fick mig en chock! Det var demos överallt! Var skulle jag börja? Att den här smarta idén aldrig slagit mig tidigare. Hade jag inte varit så lat så hade den nog gjort det också, men nu å andra sidan finns det att göra för de närmaste dagarna. Jag minns när det första Ps kom, ägnade dagarna åt att titta på när pappsen spelade Tomb Raider. Det jag fick göra var att spela demos, trots att det var tråkigt så förstår jag meningen mer med det nu. Föräldrarna behöver inte slänga pengar i sjön. Sätt ditt barn framför Ps3 eller 360, ladda ner några demos och du behöver inte förlora ett öre på det. Väldigt smart! Som fattig student är det dessutom underhållning för några timmar. Tacka vet jag demos!

#blogg

Medlem
Demos!

Demos är jättebra, det känns alltid tryggare att spela demos innan man köper spel. Att det dessutom ger några timmars underhållning gratis är toppen, speciellt om man blir sugen på ett nytt spel mitt i natten när alla affärer är stängda...

1
Skriv svar