Robot
Gears of War 2

Actiondyrkarna väntar sig ett nytt mästerverk, ännu ett spel som kommer kränga fler Xbox 360-maskiner. Det har tyngden, grafiken och flerspelarlägena - hur bra är egentligen Gears of War 2?

#gears-of-war-2, #epic, #gears-of-war, #halo-3


Medlem
Gears of War 2 - årets tyngsta shooter?

ett givet köp


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

80 tals macho..kunde ni inte hitta nån bättre grej att klaga på eller?? och dåliga spelmoment?? ja hellre ha dåliga än inga kanske..shiiit alltså...

BTW FZ...Locust är inte Utomjordningar...det här är inte resistance fall of man..kanske läsa lite om LORE!!

Medlem

Haha. Kändes som att ni bara var tvungen att hitta på något att klaga på.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

våga ge 5 av 5. detta kommer klart bli årets grymmaste spel.

Medlem

solklart köp.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Jag är inte så glad över recensionen. Det klagas på så oväsentliga saker. Och att det klagas på storyn i spelet chockar mig. Jag har läst nästan alla Gears of War 2 recensioner och samtliga tyckte om storyn. Men smaken är som baken.

Nej fan, nu får fredagen ta å skynda på sig!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Sluta ha betyget högst upp på sidan!

Det fanns inte på Roccat-recensionen och det var helt underbart! Men så börjar ni med det igen...

Verkar vara ett härligt spel om man hade ett 360.

Medlem

80-talsmacho? vad menar ni ens med det? och det boomer sa


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

Konstigt trodde att gow 2 skulle få 5/5=< Och bra recension:up:


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

grymt spel


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Ja alltså det här är knarkigt..håller koll på x antal stora nyhetssajter och alla ger topp betyg. BTW halo3 är inte störst på xbox live..det är COD4..hur många timmar sitter du framför en xbox konsol MR.recensent

Medlem

Macho macho man! Ska införskaffas!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

Oh nej alla Gears fanboys gråter blod för att Gears 2 inte får fullpott på diverse sidor. Oj oj oj så hemskt.

Bra spel för övrigt(antar jag) och bra recension.

Skrivet av Pojii:

Ja alltså det här är knarkigt..håller koll på x antal stora nyhetssajter och alla ger topp betyg. BTW halo3 är inte störst på xbox live..det är COD4..hur många timmar sitter du framför en xbox konsol MR.recensent

Fyra av Fem möjliga ÄR toppbetyg.

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Oh nej alla Gears fanboys gråter blod för att Gears 2 inte får fullpott på diverse sidor. Oj oj oj så hemskt.

Bra spel för övrigt(antar jag) och bra recension.

Det är skillnad mellan en bra och dålig recension. Om du tycker den här var bra så är det du som är en nån sorts of PS fanboy för den var verkligen kass.

Redaktör
Skrivet av Pojii:

80 tals macho..kunde ni inte hitta nån bättre grej att klaga på eller?? och dåliga spelmoment?? ja hellre ha dåliga än inga kanske..shiiit alltså...

BTW FZ...Locust är inte Utomjordningar...det här är inte resistance fall of man..kanske läsa lite om LORE!!

Jag hittade fler saker att klaga på, vilka de är står i texten. Bland annat dåliga spelmoment. Tycker du att jag som recensent hade gjort ett bra jobb om jag inte hade nämnt det? Locust - jag var helt övertygad om att de var aliens. Fel av mig, fixat, och tack för rättelsen.

Skrivet av Boomer:

Haha. Kändes som att ni bara var tvungen att hitta på något att klaga på.

Skrivet av Greeken:

80-talsmacho? vad menar ni ens med det? och det boomer sa

Om jag som recensent retar mig på saker är det min uppgift att nämna dem. Vilket värde man som läsare lägger i klagomålen är upp till var och en. Storyn är kanske inte avgörande i ett spel som detta, men utvecklarna har lagt rätt mycket arbete på den (inhyrd manusförfattare). Den känns verkligen inte särskilt fräsch, snarare jäkligt action modell Hollywood för 15-20 år sen. Men men, gillar man sånt är kritiken bara att ignorera.


signatur
Medlem
Skrivet av Pojii:

80 tals macho..kunde ni inte hitta nån bättre grej att klaga på eller?? och dåliga spelmoment?? ja hellre ha dåliga än inga kanske..shiiit alltså...

BTW FZ...Locust är inte Utomjordningar...det här är inte resistance fall of man..kanske läsa lite om LORE!!

De kallar dem utomjordingar på gamespot.com också.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av AstroCreep:

Oh nej alla Gears fanboys gråter blod för att Gears 2 inte får fullpott på diverse sidor. Oj oj oj så hemskt.

Bra spel för övrigt(antar jag) och bra recension.

Det är skillnad mellan en bra och dålig recension. Om du tycker den här var bra så är det du som är en nån sorts of PS fanboy för den var verkligen kass.

Anledningen till att jag köpte 360 från första början va Gears of War, så du tror inte att jag kommer köpa Gears 2 heller? Nej, jag är ingen Fanboy, men jag äger båda konsolerna om de nu är så hemskt.
Luktar snarare MS fanboy från din sida. Så roligt å se folk som klagar på att vissa spel fick de näst bästa betyg ett spel kan få. Humor!

Medlem

De som inte hajar var 80-talsmacho är.

Har ni aldrig kollat på en sunkig rulle som t.ex Commando med Arnold? Den filmen är ärketypen av 80-talsmacho.

Arnold kommer intågandes iförd en flanellskojrta som givetvis är öppen med en grov nyhuggen stock på axeln, tätt följd av ett sunkigt saxofonsolo.

Nej det är igen gayrulle utan typisk 80-talsmacho.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Commando och Arnold äger.

Kidsen har inte fått uppleva dom underbara filmerna från 80-talet.

Inaktiv

Snälla, stoppa betygen i slutet av recensionen, annars var det väl en hyffsad recension

Medlem
Skrivet av AstroCreep:

Commando och Arnold äger.

Kidsen har inte fått uppleva dom underbara filmerna från 80-talet.

Ja sannerligen. Vi har ju haft sunda förebilder under våran uppväxt iaf. *host*


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Enlig epic så är locust något som kom på nätterna och snodde barn. det var typ en boogyman historia dem berättade för sina barn..En polare berättade en rolig grej för det är ju Humans som kom till planeten..kanske det blir en twist i story i tredje spelet..så humans ser ut som invaders...who knows

Medlem

det finns bara högsta betyg för detta underbara spel


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Horde läget i mp låter skoj


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Veni, serri, vici

Medlem

Epic är bra! Ge oss till PC


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hur kan 80-talsmacho vara en dålig sak?

_78
Medlem

Tycker det är kanon att det riktas kritik mot tunga titlar, oavsett vilka titlar det handlar om. Skulle kännas jävligt skumt om all hype och förväntan fick sätta betyg på spelen. Finns det brister skall det givetvis uppmärksammas, att sedan recensentens åsikt inte alltid stämmer överrens med massans är en annan sak.


signatur

Dell XPS M1730 till salu!

Medlem

4/5 till Gears of War 2 och 2/5 till Far Cry 2..Hmm.. Jag har inte spelat GeoW2 än, men om jag utgår från att det är likt ettan så kan jag inte göra någonting annat än att tvivla på FZs recensenter. Skrattretande..

Skriv svar