Tanka Rise & Fall: Civilizations At War gratis

Robot
Medlem
Tanka Rise & Fall: Civilizations At War gratis

Gôtt!

Medlem

Laddade ner - Installerade - Startade - Muspekaren rör sig inte. Får försöka fixa det imorgon ^.^ God natt på er.

Gott som karamell tänkte köpa det här spelet för någon månad sen


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Inaktiv

Allt jag tankar från FZ blir korrupt :c dålig dns eller nåt annars hadde jag prövat detta.

Medlem

Tipsade om detta i en kommentar för över en månad sedan. Grymt spel, ett av de absolut bästa RTS jag har lirat. Mer episka strider får man leta efter.

Medlem

Absolut inget jag skulle köpt, men nu när det är gratis så...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av Toomsie:

Laddade ner - Installerade - Startade - Muspekaren rör sig inte. Får försöka fixa det imorgon ^.^ God natt på er.

Starta regedit, hitta spelets reg. (midway), och ändra dels till din rätta upplösning om det behövs medn främsta ändra så du sätter "directx mouse" eller något i den stilen till "1"(sitter inte hemma men du bär hitta det)!!

Lycka till, spelet är riktig schysst om man maxar allt och en pärla som gratis spel! Rek.

Medlem

Va fan!
Här har man slängt 500 spänn i sjön.

Medlem

Fattar inte. Har nu tankat hem den 3 gånger men den är fortfarande korrupt när jag försöker installera de!

Medlem
Medlem

Gratis redan?

Medlem

stannar på 2.00 GB. eller säger att den är "klar" då

Medlem

Riktigt kul spel, snyggt oxå synd att "hjälten" är så overpowered, i TPS view alltså.

EDIT: Online delen kräver CD-key, så om inte FZ har missat att lägga upp den så är det alltså bara LAN och single player som funkar med denna gratis version

Medlem

Får inte igång det, när jag startar det så blir det "black screen" och jag måste starta om datorn. någon som kanske har en lösning?? skulle verkligen vilja spela det.

Medlem
Skrivet av Zibbit:

Va fan!
Här har man slängt 500 spänn i sjön.

Det kan mycket väl vara den kommentar som fått mig att skratta mest under hela Oktober månad. Underbart!

Medlem

Får hoppas att det funkar.

Medlem

Va? Är det amerikanska militären som ger bort spelet gratis? Jag fattar inte?

Medlem

Började funderaa över en sak så jag drog ur nätverks kabeln och testade bland annat de här spelet och Suffering. Inga av dom funkar utan internet. De suger i min mening. Inge skoj att dra iväg på ett LAN utan internet om man vill spela dessa spel. Tippar på att de är likadant med Area 51 och FSW.

1
Skriv svar