Bildnytt från Fallout 3

Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.

Det är den enda dräkten du kommer att ha igenom hela spelet.

Tyvärr, men det är ju Bethesda som gjort det hurra hurra!


signatur
Medlem

Snälla bli bra nu!

Medlem

Får man inte ens ha powerarmor så har bethesda skjutit sig i foten med en railgun. Även pissigt om man inte får andra armors, kommer ihåg hur glad man blev varje gång man hittade en bättre i de tidigare spelen.

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.

Det är den enda dräkten du kommer att ha igenom hela spelet.

Tyvärr, men det är ju Bethesda som gjort det hurra hurra!

Du snackar dynga, det stämmer inte alls.

Att du inte gillar Bethesda (eller EA i andra threads) är väl upp till dig - men börja inte sprida falska rykten.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.

Det är den enda dräkten du kommer att ha igenom hela spelet.

Tyvärr, men det är ju Bethesda som gjort det hurra hurra!

Mannen som inte sett filmerna.....man kunde ju ha på sig en motorcykel hjälm tom....så man kan ha på sig alla möjliga kläder. i en film tog han ju en full rustning från nått lik, ink. hjälm, handskar, byxor och bröstplatta.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.

Det är den enda dräkten du kommer att ha igenom hela spelet.

Tyvärr, men det är ju Bethesda som gjort det hurra hurra!

Du snackar dynga, det stämmer inte alls.

Att du inte gillar Bethesda (eller EA i andra threads) är väl upp till dig - men börja inte sprida falska rykten.

Gillar inte jag Bethesda och EA? Hur har du kommit fram till det :)?

Skrivet av Hannu87:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Ravenknight:

Ser bra ut det där. Jag skulle vilja se bilder på andra kläder än den blå pyjamasen bara.

Det är den enda dräkten du kommer att ha igenom hela spelet.

Tyvärr, men det är ju Bethesda som gjort det hurra hurra!

Mannen som inte sett filmerna.....man kunde ju ha på sig en motorcykel hjälm tom....så man kan ha på sig alla möjliga kläder. i en film tog han ju en full rustning från nått lik, ink. hjälm, handskar, byxor och bröstplatta.

Åh ok hade fel. Jättekul att man kan ha på sig en motorcykelhjälm i ett Oblivion spel......oops jag menar nya Fallout spelet.

*Dofilus krälar tillbaka in i hörnet och gömmer sig*


signatur
Inaktiv

Detta ser man fram emot.

Bara 28 dagar kvar nu. Det första jag ska göra är knuffa Brahmin's.:evil:


signatur
12
Skriv svar