Microsoft kniper GTA IV

Skrivet av Master_johan:

är dom så dumma att dom gör så här så lutar det mer åt köp av Saints row 2

lol dummaste kommentaren på hela veckan. Saints row är ju bara B.


signatur
Medlem

And the middle finger goes up.

Thanks microsoft for ruin another day...

Inaktiv

ok att windows gör mycket skit, men detta bör fan uppskattas!

Medlem

Trevligt, så länge man slipper steam är jag nöjd.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Master_johan:

är dom så dumma att dom gör så här så lutar det mer åt köp av Saints row 2

lol dummaste kommentaren på hela veckan. Saints row är ju bara B.

Saint rows är bara ännu en gta wannabe som lär misslyckas

Medlem

så var det med det.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Herregud, ibland önskar man att det var åldergräns på forummedlemmarna här inne på FZ.

Önskelådan - crew?


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv
Skrivet av mini-mus:

Herregud, ibland önskar man att det var åldergräns på forummedlemmarna här inne på FZ.

Önskelådan - crew?

hehe

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Heat:

galet mycket text

Sedan ska du också vara helt säker på att det var Microsoft som frågade Rockstar och inte Rockstar som letade efter en online tjänst.

Frågade nazisterna om dom fick invadera polen? ;P

Inaktiv

Live e jävla bloat skit, tveksamt jag köper spelet nu.

Medlem

Tur för er som ska köpa PC varianten att Live nu mera är gratis.

Live är väl egentligen inte så dåligt då det ar ett bra system för att invita vänner till en online match. (Funkar ju iallafall så för 360 Live).

För det andra vad är så hemskt med Steam? använder själv steam och är mer än nöjd då man slipper greja med updates och så vidare.

Medlem
Skrivet av Fletchett:

Antar att detta innebär inget LAN stöd? :/

Går utmärkt att köra över LAN i Gears of War iallafall, dock inte över Hamachi då dom lagt in skydd mot det. Det är ändå gratis att spela online så Hamachi är onödigt.

Tycker Live i Gears of War funkade rätt bra förutom gränssnittet som var lite segt. Man la till sina kompisar och se va det bara att bjuda in dom till sitt spel, slipper hålla reda på IP-adresser och annat jobbigt.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Tur för er som ska köpa PC varianten att Live nu mera är gratis.

Live är väl egentligen inte så dåligt då det ar ett bra system för att invita vänner till en online match. (Funkar ju iallafall så för 360 Live).

För det andra vad är så hemskt med Steam? använder själv steam och är mer än nöjd då man slipper greja med updates och så vidare.

bra att det är gratis, enda jag behövde veta.

Medlem

"Grand Theft Auto IV för Windows släpps den 21 november."

Detta år eller nästa år? Förstår inte meningen med att sätta ut datum som de absolut inte kommer hålla sig till ändå.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Gen
Medlem

Undra när det kommer en online petition om saken -.-

Medlem

Hoppas verkligen att man kommer kunna spela det över lokala nätverk eller tex över hamachi...

Inaktiv

ÅNEJ! Microsoft suger så hårt så hårt! Hatar alla deras fula windows live-skitsaker. Deras produkter är så äckligt amatörmässiga för att komma från ett så stort företag

Medlem
Skrivet av Heat:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Heat:

galet mycket text

Sedan ska du också vara helt säker på att det var Microsoft som frågade Rockstar och inte Rockstar som letade efter en online tjänst.

Frågade nazisterna om dom fick invadera polen? ;P

Nu utförde ju inte Microsoft någon direkt invasion mot Rockstar och hotade dom till döden om dom inte gjorde som dom sa.

Rockstar va förmodligen mer än nöjd med Live på Xbox och ville inte lägga ner allt för mycket tid på att bygga ett nytt onlinesystem utan lägga mer tid på själva portningen, så både MS och Rockstar tjänade på denna deal.

Medlem

Fy fan va jag hatar microsoft, dem ska alltid krångla till det. Alla dessa betalningar suger ju, man vill kunna hoppa in i ett spel bara sådär utan att behöva gå till en affär för att köpa multiplayer-tid -.-!!!


signatur

"Friends applaud, the comedy is over." - Ludwig van Beethoven

Medlem
Skrivet av ElyziuM:

Trevligt, så länge man slipper steam är jag nöjd.

Måste vara det sämsta inlägget ever -.-


signatur

"Friends applaud, the comedy is over." - Ludwig van Beethoven

Medlem
Skrivet av Soffpotatis:

Fy fan va jag hatar microsoft, dem ska alltid krångla till det. Alla dessa betalningar suger ju, man vill kunna hoppa in i ett spel bara sådär utan att behöva gå till en affär för att köpa multiplayer-tid -.-!!!

LIVE är gratis numera, så alla kan ju droppa whinet om att man måste betala för spelet, för det gör man väl på steam också?

Skriv svar