BFBC2 betanycklar här! Endast PS3.

Medlem
BFBC2 betanycklar här! Endast PS3.

Update2: Grattis ton10 och kabex också!
Update1: Delat ut ett par nycklar, grattis FrankJaeger och noaxark!

Har nog ett par nycklar att ge bort till #Battlefield: Bad Company 2. Kommentera på posten bara så väljer jag några lyckliga slumpmässigt.

Vill även passa på att säga att det har kommit lite info om PC-versionen nu på officiella bloggen. Dessvärre är dock PC-betan framskjuten till januari :/

PC Enhanced Features

* Up to 32 Players on PC (24 on consoles) - Play with up to 32 players online in the biggest multiplayer Maps in Battlefield. Each with a different tactical and gameplay focus set across a variety of environments.
* Full DirectX 9, 10 & 11 Support - Immerse yourself in the Battlefield world as Frostbite engine brings tanks, helicopters and explosions to vivid life on your PC. The game will fully support Windows XP, Vista, and 7 with new tech that further improves things like lighting and shadows.
* Enhanced Gameplay - The PC version also includes wide peripheral support like Joysticks for flying, NVIDIA 3D Vision, Logitech LCD Keyboards and VoIP Support plus a variety of specific features tailored for PC play.
* Friend Support - Find your friends online with the new buddy list to see if and who is online so you can quickly join their game.
* Dedicated Ranked Server - Everyone gets non-stop action with no connection penalties based on some other player's internet. Ranked Server Provider program will give players opportunity to rent their own server(s) located in professional grade datacenters, ability to modify settings like map rotation, create reserved slots for friends or clan members, kick & Ban players, and custom name your ranked server.
* Clan Support & Private Servers - Independent Clan Tag, and ability to rent servers for hosting and controlling private password protected competitive servers with expanded control over the settings from public ranked servers.
* PC Squad Play System - Updated from previous Battlefield PC titles now gives control of your squad before heading into combat.

#blogg


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem
BFBC2 betanycklar här! Endast PS3.

För bövelen, det vore fördömt trevligt med en nyckel då de här på fz gick åt i en blinkning

Medlem

Vore kanon snällt av dig om man kunde fått en key.. Är grymt sugen på detta spelet!!

Medlem

Jag tar väldigt gärna en nyckel.

Medlem

Jag skulle jättegärna vilja få en nyckel!

Medlem

Skulle hemskt gärna ta en nyckel.

Inaktiv

Har spelat Battlefield:BC i ett år nu, Skulle ge min högra arm för att spela tvåan:D

Medlem

Skulle vara trevligt att få tag på en nyckel, missade tyvärr när fz delade ut tidigare.

Får försöka att fjäska lite genom att säga att jag röstade på BF 1943 i VGA

Medlem

Ooh, Jag vill som gammal BF-räv jättegärna ha en nyckel. Kommer betatestas så det blöder ur fingrarna Ge mig, snälla

Medlem

Jag inställer mig i ledet och står rak i ryggen


signatur
Inaktiv

Vore ju inte alls dumt med en nyckel
Sitter här och väntar snällt

Medlem

jag sitter bakom dig med en kniv och ge mig nyckelen så går jag. Du kommer aldrig vet att jag var där.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Medlem

Ja, en nyckel skulle inte vara fel.
De andra tog slut himla snabbt.

Medlem

Ooh! Vill gärna ha så att man klarar sig tills PC versionen blir tillgänglig!

Inaktiv

gief! jag behöver skjuta nån illa kvickt :>

Medlem

Sjukt nice spel, men jag ber er på Dice, snälla gör något åt kantutjämningen på ps3.
Ibland så är det så otydligt så man skulle kunna tro att man satt och lirade i 45hz. Jag vet att spelet inte är färdigt än, jag hoppas innerligt att detta bara är betastadie AA.

Medlem

Jag tar gärna en.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Battlefield framför CoD vilken dag som helst! Jag tar också väldigt gärna en

Medlem

Do want!


signatur

Videomupp

Medlem

en betanyckel skulle man inte säga nej till Spelet verkar riktigt lovande.

Medlem
Medlem

Vore inte alls dumt med en key, antar att de är slut nu. Trevligt gjort iaf.

Medlem

Du råkar inte ha fler än bara två...säg, kanske en endaste liten nyckel som du hade glömt att du hade? Har du letat ordentligt under all papper på skrivbordet?

Medlem

Gracias! Tankar det nu

Edit/update: Är nån form av non-disclosure agreement del av betan?


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Vet inte riktigt om de här är rätt forum. Men jag undrar lite grann var Dice/EA under DH?
Jag menar de slängdes ut gratis betanycklar till Heroes of Newerth, Ruse och Serious Sam HD.
Blizzard hade satt upp en större areal uppfylld med datorer som huserade Starcraft 2 Multiplayer och WoW: Cataclysm med 45 minuter timers.
Fick prova lite Brütal Legend och FIFA 2010 i telias montrar dock - så helt EA fritt blev det inte.

Min teori är att kanske E-sportstämpel som Dreamhack eftersöker detta år kanske skrämde bort BFBC2?
Ni har redan gått ut med att ha en så helt underbar feature som dedikerade servrar - men om man kollar på PC FPS-utvecklingen så är de annars skrämmande.

Visserligen så är de ju fel att demanda PS3 Beta keys på PC-event. Men att inte kunna exponera BFBC2 på DH i spelbar form när man samtidigt slänger iväg betanycklar på internet känns tämligen intressant.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

@noaxark: nope, ingen NDA, skriv vad du vill

@DeKvittar: det finns en tämligen enkel förklaring, och det är att vi inte hinner med. Just nu är det gubbar som turnerar över hela världen och visar upp spelet på olika events + att ta hand om betan tar tid också. Tyvärr råkade Dreamhack inte vara ett av dom. Vi försöker som sagt bättre oss på PC-sidan med BF1943 och BFBC2 efter ett par års uppehåll.


signatur

Patrick
Producer@DICE

Medlem

Tackar för nyckeln, nu har man nåt att göra på dagarna när man är sjuk och arbetslös! ^^

Medlem

ahhh att man inte hitta detta innan vilken osis men men.

kul sätt att ge ut nycklar på

Medlem

Yay för svar. Inte hinner med förstår jag så klart.
Men var bara lite bitter då jag nästan förväntade mig att få lägga vantarna på BFBC2 @ Dreamhack.

Finns inget hopp för Xbox360 beta?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

12
Skriv svar