Gran Turismo 5 försenas
När var det tänkt att det skulle släppas från början, det var väl över 1 år sen det skulle släppas egentligen ?
kanske blir Gran Turismo forever ?
Var det inte 2008 eller dylikt? Har för mig att de släppte prolouge bara för att lugna fansen.
Börjar bli jävligt less på väntandet nu, speciellt när november suttit i sig hela sommaren och hösten. Så ändrar dom 3 veckor innan, schyrre på den..
Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.
Är inte detta världens bästa racing spel,
Så kommer jag för all evighet HATA Polyphony.
Har väntat tillräckligt länge nu på detta spel!! Har inte Japaner hört talas om PATCH? Uppgradering!?
Är så himla less. Man har gått hela sommarn och bara JAAAA NOVEMBER! Men neeeeeeej! Inte det!
Blir väl nästa år då som vanligt. Dom säger innan jul men blir väl sommarn nästa år som förra gången.
Att det ska vara så jävla svårt att släppa ett spel.
Känns som att producenten inte kommer få sitta kvar efter detta spel. Han sa ju själv att han är perfektionist. Man måste inse vilka begränsningar ett spel får ha! Det är trots allt ett spel! Fler kommer och det kommer någon gång dö ut!
Wii like to play? Or Do Wii?
Kan någon skicka mig en servett?
Jag är otroligt besviken, men man får allt hoppas på att det är innan jul i alla fall. Hade tänkt skaffa G27 efter jul då man samlat på sig lite cash, och det vore liksom ändå inte så kul att köra med en vanlig kontroll.
Men för helvete, det här är oacceptabelt. Finns en såkallad metod de flesta utvecklarna brukar använda; "DAY 1 PATCH!"
Eller råkade man bränna ner alla miljoners Blu-ray-skivor med korrupt data?
Jag tar mitt liv....
Men såklart, hittar dom något som är fel så måste de ju försena så de hinner fixa till det. Spelar ingen roll hur mycket man uppdaterar i efterhand, det är när spelet släpps som folk dömer det.
Och med all hype och förseningar som har varit så får det inte finnas något att klaga på i GT5 så det är förståligt..
Tröstlöst hursomhelst...
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
Tror GT5 kommer vara det bästa bilspelet i ett par månader, innan Forza 4 lär dyka upp hösten 2011(tror jag).
Men dom borde fan skämmas, kan ju också undra hur många miljoner exemplar dom måste sälja, efter som dom arbetat på det i evigheter.
Det är ju högst subjektivt vad som är "bäst"... Jag vill ha så mycket simulation det bara går. Forza är kul, men det är inte vad jag eftersträvar.
Ptja, dem sålde nog en del prologue för 2-300:- styck.
"If the road ahead is long, don't turn back"
Det här är spelet med längst och dyrast utvecklingstid i GT-serien... ifall det ska vara motiverat så får de allt visa oss en riktig revolution jämfört med andra spel i serien.
En sak som är säker är iallafall att jag INTE tänker betala fullpris för det. Men ska garanterat köpa det när priset halverats eller mer.
Jag menar... har man väntat så pass länge så är det skit samma om man väntar lite till. xD
Jaha. var ju oväntat. Men nu avbokar jag fan skiten. Är ju snart lika försenat som duke..
Å innan jul ja.. Men vilken jul? Det sa dom säkert inte..
å det skulle ha släppts 2008 har jag för mig.
men man bordr lärt sig från gt till psp. det gorde dom reklam för att det skulle komma redan innan psp´n var släppt å det tog väll ca 5 år till innan det kom xD