"Quick scoping is a cheap way to play!"
En glädjande nyhet inför CoDBO multiplayer:
http://twitter.com/#!/JD_2020/status/28658460876
http://twitter.com/#!/JD_2020/status/28659057409
Jag tycker det är ett väldigt bra beslut. Era tankar?
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Bra. Själv bryr jag mig inte så mycket även om jag tycker vanligt hederligt siktande är häftigare. Tre skott i samma andetag med tre kills på olika ställen är bra mycket roligare än QS:)
C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik
Äntligen nån som tar tag i problemet Finns det nåt värre än nåt as som man möter i en trång korridor också plockar han fram berettan och blåser skallen av en?
Helst skulle jag se att man var tvungen att lägga sig ner och montera upp snipern innan man kan skjuta men det lär väl aldrig hända:(
Jag tycker det är ett väldigt bra beslut. Era tankar?
Det dummaste jag någonsin hört. Kan någon här vara så vänlig och förklara på vilket sätt quickscoping är "cheap"? Du har fem kulor, du måste pausa i 1,5 sekunder mellan varje skott och du möter assault rifles utan rekyl, dual-wieldande SMGs och UMP45 som dödar på tre skott på vilken range som helst. Och det bästa är att du inte har oneshot-onekill, utan hitmarkers förekommer även från centimeteravstånd. Snälla, motivera varför ni tycker att det är cheap.
Det dummaste jag någonsin hört. Kan någon här vara så vänlig och förklara på vilket sätt quickscoping är "cheap"? Du har fem kulor, du måste pausa i 1,5 sekunder mellan varje skott och du möter assault rifles utan rekyl, dual-wieldande SMGs och UMP45 som dödar på tre skott på vilken range som helst. Och det bästa är att du inte har oneshot-onekill, utan hitmarkers förekommer även från centimeteravstånd. Snälla, motivera varför ni tycker att det är cheap.
Jag tycker inte quickscoping i Call of Duty 4/World at War är "cheap" men i Modern Warfare 2 så är det lite "cheap" om man använder Sleight of Hand Pro då inzoomningstiden är ca 1 sekund, och detta med ett vapen som ofta dödar med 1 skott. Detta i samband med close quarter combat tycker jag är lite "cheap". Och när han säger att de ska göra det svårare att quickscopa menar han just att de ska förlänga inzoomningtiden samt, vad jag har hört, så ska siktet inte komma mitt där man siktar då man zoomar in.
Korkat. Quick scoping är en del av CoD men sen att folk stör sig på att dom själva inte använder det eller inte duger till att använda det är en annan sak.
Det ger spelet som sniper en skön dynamik istället för att man som sniper bara sitter och trycker i ett hörn med claymores och plockar folk från avstånd.
Campers of Duty, heja heja.
You must construct additional pylons.
fattar inte va de här är för larv, vem fan bryr sej om de här.
Så quickscoping eller va de nu är ni snackar om för gojja är värsta topic att diskutera stenhårt. Men det faktum att en super soldat inte ens kan sprinta mer än 10 meter är inte alls störande?
Eller att vapen helt plöttsligt inte har nå rekyl över huvutaget?
Vart har rekylen tagit vägen ifrån vapen i spel på sista tiden?
Det är en topic värd att diskutera.
Inse så mycke roligare de skulle vara om rekylen kom tillbaka och de blev svårt att sikta på långt håll, så man inte mördar folk med assault rifle på en mils avstånd med 3 skott.
Löjligt.
Det är en topic värd att diskutera.
Inse så mycke roligare de skulle vara om rekylen kom tillbaka och de blev svårt att sikta på långt håll, så man inte mördar folk med assault rifle på en mils avstånd med 3 skott.
Löjligt.
Antar att du inte har spelat Black Ops för där är rekylen tillbaks, finns inget som är ens i närheten av tex ACR i MW2.
Det är en topic värd att diskutera.
Inse så mycke roligare de skulle vara om rekylen kom tillbaka och de blev svårt att sikta på långt håll, så man inte mördar folk med assault rifle på en mils avstånd med 3 skott.
Löjligt.
Antar att du inte har spelat Black Ops för där är rekylen tillbaks, finns inget som är ens i närheten av tex ACR i MW2.
Tack
det är underbart att quickscoping försvinner. det innebär att spelet går ett snäpp mot mer realism. jag har aldrig hört talas om en sniper som använder sitt vapen på det sättet i mitt liv, så det ska inte gå att göra det heller. då är det bättre att en sniper ska spela som en sniper gör irl, dvs sikta och skjuta.