Gran Turismo 6 till nästa konsolgeneration?
Och vad skulle skulle de kunna börja med då? Det är kringgrejorna som tar minst tid. Problemen uppstår alltid kring hur mycket hårdvaran kan beräkna (polygoner, texturer, fysik och partiklar) och det är det som de inte kan förutse. Så de vet inte hur komplexa modeller de kan använda och de vet inte ens hur de kan anpassa texturerna eftersom ex DX11 för PC inte ens är implementerat i 1/10 av spelen eftersom det är så nytt. Om man nu får göra en jämförelse.
Jag tror dock att den stora skillnaden i nästa konsoll kommer att ligga i GPU. CELL-proppen är inte en flaskhals i mer än att de inte är bra nog på att utnyttja den.
I came here to ruin your day. God sent me.
Problemet med GT spelen har alltid varit att dom är för lätta.
Roligt och svårt precis i början och sen blir det för lätt.
Efter det bara en fråga om låsa upp bilar.
Problemet med GT spelen har alltid varit att dom är för lätta.
Roligt och svårt precis i början och sen blir det för lätt.
Efter det bara en fråga om låsa upp bilar.
Man tröttnar för fort... när man bara ska köra varv efter varv efter varv på samma banor om o om igen så blir det lite enformigt efter ett tag... ju fler banor och olika bilar desto bättre.
Med tanke på hurt fort utveckligen går grafiskt så är det ju egentligen på tok för lång tid att ha typ 10 år mellan varje konsol,
kom med ny konsol vart 5´te år istället och var alltid bakåtkombitabel.
Det har ju faktiskt alltid varit fem år mellan konsoler förut, men nästa generation blev väl uppskjuten ett år pga ekonomiska krisen.