Se Unreal Engine i all sin flärd

Medlem

[quote=Grumbledock]

Skrivet av Paladia:

Enda problemet är väl att konsolerna kör med Ati/Amd och inte Nvidia

Vad är det för fel med det? Sen så kör PS3 Nvidia RSX, som är byggt på G70 (7800).


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Japp UE3 ser plastig ut..helt underbart va?

Härligt att det finns spel som faktiskt ser ut som, spel, inte en annan verklighet. Fungerar alldeles lysande när den är så oerhört snygg, trots att den inte ser fotorealistisk ut.

Spel som t.ex Mass Effect & Bioshock passar perfekt med denna Sci-fi-aktiga motor.

honom vill jag spela som.

Medlem

Fattar inte hur folk kan tycka om det här. Det är ju en filmsekvens?? Hur svår kan det vara att göra en snygg sådan?? Visa mig in-game istället.


signatur

Det tar alltid längre tid än man tror, sa Kanin. Hur lång tid tror du att det tar? frågade Ru.

Medlem
Skrivet av S467:

Fattar inte hur folk kan tycka om det här. Det är ju en filmsekvens?? Hur svår kan det vara att göra en snygg sådan?? Visa mig in-game istället.

EPIC!
Det är INTE en filmsekvens, det ÄR Gameplay
Nu kanske du blev lite mer imponerad?

Medlem
Skrivet av S467:

Fattar inte hur folk kan tycka om det här. Det är ju en filmsekvens?? Hur svår kan det vara att göra en snygg sådan?? Visa mig in-game istället.

*fniss*


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Var det någon mer än jag som reagerade på att en superstark snubbe kan boxas med gigantiska robotar och hoppa tre våningar men behöver en svets för en kedja?

All fokus på grafik och ingen innovation vad gäller story? Det vore ju inte första gången spel utvecklades i den riktningen.

Låt mig se:
Fantastik grafik: Check.
Bristfällig eller obefintlig story och plot: Check

Medlem
Skrivet av Flatline:

Var det någon mer än jag som reagerade på att en superstark snubbe kan boxas med gigantiska robotar och hoppa tre våningar men behöver en svets för en kedja?

All fokus på grafik och ingen innovation vad gäller story? Det vore ju inte första gången spel utvecklades i den riktningen.

Låt mig se:
Fantastik grafik: Check.
Bristfällig eller obefintlig story och plot: Check

Allt efter de gamla grekerna är väl "fett fail" när det kommer till nyskapande drama?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

12
Skriv svar