Battlefield 3 - ny trailer!

Medlem

Videon är borta!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Wiromax:

Videon är borta!

Vi har lite problem med filmservern, återkommer snarast.


signatur
Medlem

Wow... Ser sjukt bra ut!

Kolla noga på vapnet när han är i prone-läget. Hur vapnet rör på sig.. Som att han är på något visst stöd.
Det rör sig iaf annorlunda..

Dom verkar ha tänk på mycket

Skrivet av sacrifize:

Krypanimationen känns även krystad och det känns inte som att han kryper på backen, mer som att han svävar i luften ovanför. Varför håller han så hårt i vapnet med vänsterhanden också? Snubben som kryper snett framför är ju mycket mer avslappnad, varför kryper man själv inte på det sättet? Det luktar fulknep för att komma undan med en animation här. Vetefan om utvecklarna läser detta men just nu ser det ut som att de kör den enkla varianten genom att ha IK-armar samt binda vapnet till handen så att handen styr vapnet. Jag själv hade antagligen tänkt samma sak först men går det att binda vapnet till vänster biceps hade det nog sett rätt tufft ut.

Vi ser alltså framför oss ett av de snyggaste animationer i ett fps framför oss och du klagar på krypanimationen..jisses vissa blir aldrig nöjda...specielt när det är lång från klart


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

OMG, detta är en jävla trailer. Jag tycker det ser riktigt bra ut, anledningen till att snipern missar är väll för att DICE vill visa hur spelet ser ut. Vadå ska alla bara dö i trailern så dom inte kan visa när han skjuter i slutet mot snipern?... Det ända jag tyckte var dåligt var att snipern skjöt bara så fort "du" alltså personen som spelade gick framåt. Kolla noga så ser ni det.

Medlem

Battlefield 3 kan inte bli något annat än bäst om det håller samma klass som Battlefield 2. Ser grymt ut!

Avstängd

Det ser sjukt snyggt ut, animationer, effekter, alltihop.

Men angående SP: Någon annan som är trött på att spela us-marine jämt och ständigt?

Medlem

Detta ser onekligen helt underbart ut. Vill ändå påpeka 2 saker:

1. Vill gärna se så verklig förstörelse som möjligt. Dvs ett pansarskott rätt i väggen på ett höghus kommer knappast blåsa bort hela väggen. Däremot rätt stor förstörelse innåt i byggnaden. Klippet visar ju inte resultatet av pansarskottet, men det lilla man såg känns som rätt mycket "arkad".

2. Realistisk kampanj. Dvs, den där snipern var kanske inte så slipad som drar iväg skott på skott och ändå missar trots att alla i din squad sitter still. Å andra sidan kanske han siktade på andra fiender. Men i så fall tycker jag squaden skulle kört ännu mer stealth än vad de gjorde nu......

Medlem

Pang pang Lucky Luke!


signatur

Fueled by coffee.

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av sacrifize:

Krypanimationen känns även krystad och det känns inte som att han kryper på backen, mer som att han svävar i luften ovanför. Varför håller han så hårt i vapnet med vänsterhanden också? Snubben som kryper snett framför är ju mycket mer avslappnad, varför kryper man själv inte på det sättet? Det luktar fulknep för att komma undan med en animation här. Vetefan om utvecklarna läser detta men just nu ser det ut som att de kör den enkla varianten genom att ha IK-armar samt binda vapnet till handen så att handen styr vapnet. Jag själv hade antagligen tänkt samma sak först men går det att binda vapnet till vänster biceps hade det nog sett rätt tufft ut.

Vi ser alltså framför oss ett av de snyggaste animationer i ett fps framför oss och du klagar på krypanimationen..jisses vissa blir aldrig nöjda...specielt när det är lång från klart

Det är mestadels skriptat men ok.


signatur

"En dåres bifall gör mera ont än hans kritik."
- Nicolas Boileau-Despréaux

Skriv svar