Lesbiska skolflickor i Duke Nukem Forever

Robot
Lesbiska skolflickor i Duke Nukem Forever

Vad är det som är avlångt, vibrerar och skuttar omkring på ett vanligt skrivbord? I senaste gameplayrullen från Duke Nukem Forever löses mysteriet.

#duke-nukem-forever


Medlem
Lesbiska skolflickor i Duke Nukem Forever

Alltså, ju mer jag ser ju mer försöker min kropp tränga bort att jag en gång i tiden för väldigt längesen tyckte sån "humor" var bra.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Vettefan om jag tycker spelet ser speciellt bra ut.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Om jag ska vara ärlig så känns det mediokert. Ifall detta får 10/10 på alla recensioner misstänker jag stark fanboyism. Om det nu inte blir jättebra..

Medlem

Får se hur detta spel blir, kan både bli en katastrof eller hur bra som helst.

Medlem

Om någon har så himla kul att spelet får 5/5 av denna så tycker han nog spelet är värt 5/5 även om han är en fanboy


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Bra eller ej, givet köp i vilket fall

Medlem

Ska spelas, bara för sakens skull.

Medlem

Det får suga pung men spela igenom det ska man.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Alltså, ju mer jag ser ju mer försöker min kropp tränga bort att jag en gång i tiden för väldigt längesen tyckte sån "humor" var bra.

Du är för gammal och klok för sån här skit, det är bara att inse..

Själv tycker jag det är underbart att dom vågar..

Medlem

Dåligt eller inte, givet köp vilket som


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lite lol på att det ägnades en halvminut eller nåt åt att se dildon vibrera omkring

Medlem

I am from Buenos Aires and i say KILL THEM ALL / Starship troopers


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Sabel1:

Lite lol på att det ägnades en halvminut eller nåt åt att se dildon vibrera omkring

You wanna touch it, don't you!?


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Daikatana nu duke...ser ju tyvärr så jävla dåligt ut! Som att de jobbat vidare på något från 2007...fan jämför med bulletstorm bara så ser man hur retarded detta ser ut....

kommer nog köpa de dock, om de inte visar sig ha mängder med buggar som gör det ospelbart, vilket mkt väl kan bli

Medlem

Sämsta spelet jag sett i år, otroligt fult och dålig humor är det också. Blir kul att se på release om jag har fel


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Så länge det kostar under 1000:- så kommer jag köpa det även om det suger och buggar och får datorn att blåskärma. Nostalgi måste få kosta

Medlem
Skrivet av Mortalis:

kommer nog köpa de dock, om de inte visar sig ha mängder med buggar som gör det ospelbart, vilket mkt väl kan bli

De har gjort spelet i snart 14 år, om de inte har hittat de flesta buggar under den tiden är det gg wp

Medlem

Duke Nukem Balls of Steel Edition förbokat.
Ett måste för en som började sin fps karriär med Duke.

Medlem

Hah, Duke Nukem. Ska sannerligen bli spännande att åse hur han mottas av omvärlden och spelpressen.

Notera att jag valde att säga "han" istället för spelets namn. Det var medvetet.

Jag undrar hur humorn kommer upplevas när man spelar. För spela det lär jag göra, i sinom tid.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Oj, det var hemskt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ja "nytt gameplay" var sannerligen ordet. Detta har vi ju inte sett för? Hoppas de blir skoj vilket fall som helst.

Medlem

Fy fan vad matcho han är ^^ längtar verkligen

Medlem

Jag slår vad om att detta spel kommer att slå alla säljrekord endast på grund av namnet, själva spelet lär vara riktigt uselt och vara fullt av toaletthumor.

"Åååh, tihi, en dildo! Vad roligt!"

-_-;

Medlem
Skrivet av Ankan:

"Åååh, tihi, en dildo! Vad roligt!"
-_-;

You wanna touch it, don't you?


signatur

My gun's bigger than yours.

Medlem

Tycker det verkar vara oroväckande tyst om ett spel som ska släppas snart.

Medlem

Hade det varit annat namn på spelet skulle de varit feta floppen. Patetiskt spel, mer hype får man leta efter.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hade det varit annat namn på spelet skulle de varit feta floppen. Patetiskt spel, mer hype får man leta efter.

Äh, sluta flamsa, det är duke vi snackar om!

Skrivet av selago:

Så länge det kostar under 1000:- så kommer jag köpa det även om det suger och buggar och får datorn att blåskärma. Nostalgi måste få kosta

Redan beställt specialutgåvan för strax över 400 spänn, så prisvärt är det helt klart.

EDIT: Haha, såg att det kostade över 900 här i sverige... Fy fasiken vilka överdriva priser.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Hade det varit annat namn på spelet skulle de varit feta floppen. Patetiskt spel, mer hype får man leta efter.

Och unge herrn tror inte det är det det handlar om?

Vem fan bryr sig om hur mkt det suger..
Ett spel som har varit på g under 15-ish år släpps.

Dom som inte köper det är sunkiga.

Nostalgi spelifierat..

Medlem

I like where this is going... GIGGITY!!


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

12
Skriv svar