Spana in EVE Onlines framtidsvision

Medlem

Det här kommer bli epic när allt är klart

Man har ju sina stunder då och då i EVE.. Visst tar man en pause i si då där 3-4 månader, men sen är man tillbaka där igen heh

Medlem
Skrivet av Ish:

Black Prophecy suuuuuuuueeeeeegeeeeer... Vad gör "styra själv" för skillnad när resten av spelet suger liksom.

Spelet suger dock inte, till skillnad från EVE så är det riktigt kul och erbjuder såväl action som inlevelse och variation. Spela EVE är som att botta i Runescape, nån liten klick då och då men ingen egentlig user input = boring.

Inaktiv

När EVE nått sin framtidsvision så kanske man kan fundera på att börja spela det, men tills dess så finns det andra roligare spel.

Medlem

@mr_jingles

Jo jag kan hålla med att om man bara oshit den dära webbanner adden ser awesome ut och sen köper man eve och börja spelare så är det kanske inte så lätt att börja spela. men när jag skälv köper /börjar spela spel så gör jag en massa efterforskning så jag vet om det är värt min tid, och då kanske man skulle hitta att om man joinar Eve university så kommer man få en bra grund inför framtiden typ.

Men ja eve är komplext och då är det svårt att börja.
Sen så det där med canon fodder är man the new guy får man ta sånt tycker jag. Gör man inte det så kan man altid starta en egen corp.

Sen så är alla mega paranoida i eve och alla på något sätt försöker utnyttja dej och andra and so should you

Och Fair fight there is nothing like a fair fight in eve... Vill man ha fair så signar man upp för tunnringar ingame officiella eller inte

Medlem

Gillar inte EVE så mycket gillar mer Battlestar Galactica.

12
Skriv svar