Installera Windows 7 64-bit "device driver is missing"

Medlem
Installera Windows 7 64-bit "device driver is missing"

Tjenare. Försöker installera Windows 7 x64, men kommer bara till första delen av installationen där jag stoppas av ett felmeddelande som säger "device driver is missing" i korthet. Därefter står det att jag kan ta ur Windows 7-skivan för att sätta i en skiva med de drivers jag behöver.

Jag har tolkat det som att jag saknar drivrutiner till min DVD-läsare efter att ha läst lite på nätet, men inte hittat någon lösning förutom att göra en USB-pinne. Jag har dock ingen pinne att göra det med nu, så uppskattar hjälp mot att få det att funka med skivan!

Är det någon som kan hjälpa mig bli klokare här?


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Hmm, låter som att windows 7 skivan är smått korrupt imo. Du kan ju alltid låna en polares disk och knappa in din cd-key och se om det fungerar, annars är det nog diskläsaren. Ledsen att jag inte kan vara till mera hjälp

Medlem

Hm jag fick den utbränd på en pc-butik... (Dock, ja, jag har köpt min licens, men fick bara en 32-bit skiva)


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Gå in på närmaste "Piratebay" ifrån en fungerande dator och tanka hem en 64 bit och bränn ut själv, använd sedan din nyckel. Funkar det med.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

1
Skriv svar