Se den nya Battlefield 3-filmen

Robot
Se den nya Battlefield 3-filmen

Mer action och strider i den senaste rullen, se den hos FZ!

#nyhetstips, #dice, #battlefield-3


Medlem

Så ska en slipsten dras...

Medlem

lite sugen man blir

Medlem

Sweet


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

BREATHTAKING!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem
Medlem

wow, hoppas dom inkluderar den där flygplansscenen man får en glimt av i slutet i storyn.

Medlem

Episkt


signatur

Är också C3D och zeed1994 på andra ställen

Medlem

Sjukt mysig trailer
Vill ha låten i den.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Ut med hela nu!!!


signatur

The King is Back

Medlem

meh


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

hehe, tror jag börjar bli för gammal.
Snygg grafik, men jag kom på mig själv att jag genom hela klippet satt och tänkte "Men hur kommer det se ut i multiplayer?".. Antar att jag vuxit ifrån charmen med singelplayerspel i FPS och bara vill åt njutningen av fullt Multiplayer med klanen.
Kanske dåligt exempel, men jag led verkligen när jag spelade SP i Homefront, och Bad Company 2 har jag inte ens rört i SP, bara nöjt mig med MP.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hehe, tror jag börjar bli för gammal.
Snygg grafik, men jag kom på mig själv att jag genom hela klippet satt och tänkte "Men hur kommer det se ut i multiplayer?".. Antar att jag vuxit ifrån charmen med singelplayerspel i FPS och bara vill åt njutningen av fullt Multiplayer med klanen.
Kanske dåligt exempel, men jag led verkligen när jag spelade SP i Homefront, och Bad Company 2 har jag inte ens rört i SP, bara nöjt mig med MP.

SP var riktigt nice i BC2 tycker jag. Lirar BC2 som f*n just nu! Spelar det ända fram tills BF3 släpps Rank 30 nu


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av Idono:

Sjukt mysig trailer
Vill ha låten i den.

Första låter heter "My life" med "JJ".
Länk till spotify: http://open.spotify.com/track/3c3FUovSMT1rofKNVdQLI3

Den andra låten vet jag inte vad det är. Troligtvis något Dice/EA har mixat ihop själv.


signatur

I want to play a game.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hehe, tror jag börjar bli för gammal.
Snygg grafik, men jag kom på mig själv att jag genom hela klippet satt och tänkte "Men hur kommer det se ut i multiplayer?".. Antar att jag vuxit ifrån charmen med singelplayerspel i FPS och bara vill åt njutningen av fullt Multiplayer med klanen.
Kanske dåligt exempel, men jag led verkligen när jag spelade SP i Homefront, och Bad Company 2 har jag inte ens rört i SP, bara nöjt mig med MP.

Ja, skulle grafik enbart vara en faktor om ett spel är bra eller ej så skulle detta vara ett klar vinnare, samt att multyplayer är väldigt mycket intressantare, men då får dom väl inte visa alla tuffa saker som går att scripta och annat som inte multyplayer kommer använda. Antagligen blir detta ett SP spel som har multyplayer än tvärtom. Vi får väl se.

Medlem
Skrivet av zunkenrunken:
Skrivet av Idono:

Sjukt mysig trailer
Vill ha låten i den.

Första låter heter "My life" med "JJ".
Länk till spotify: http://open.spotify.com/track/3c3FUovSMT1rofKNVdQLI3

Den andra låten vet jag inte vad det är. Troligtvis något Dice/EA har mixat ihop själv.

Låter som att de tagit ljud de gjort till vapen och mixat ihop en trudelutt.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Ummm.. fetare än fetast? Millenniets spel?


signatur

"High life on low budget"

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av ForrestFox:

hehe, tror jag börjar bli för gammal.
Snygg grafik, men jag kom på mig själv att jag genom hela klippet satt och tänkte "Men hur kommer det se ut i multiplayer?".. Antar att jag vuxit ifrån charmen med singelplayerspel i FPS och bara vill åt njutningen av fullt Multiplayer med klanen.
Kanske dåligt exempel, men jag led verkligen när jag spelade SP i Homefront, och Bad Company 2 har jag inte ens rört i SP, bara nöjt mig med MP.

SP var riktigt nice i BC2 tycker jag. Lirar BC2 som f*n just nu! Spelar det ända fram tills BF3 släpps Rank 30 nu

Bullshit, du är bara 25! Var tvungen att gå in och kolla att du inte hade gått om mig


signatur

The King is Back

Medlem

Stridsvagnsklippet får mig att må illa av välbehag.. ^^

Men jag sitter lugnt kvar i stolen tills jag får se lite MP action..

Bring it!

Medlem

Jag får en känsla av att de höga förväntningarna på multiplayer delen kommer orsaka att minsta lilla felande detalj kommer innebära jordens undergång!


signatur

I want to play a game.

Medlem

Gör en nyhet om denna istället:

http://www.facebook.com/battlefield?sk=app_205494772808486

När BF3 uppnått 1 000 000 likes så får vi en 12:08 min lång trailer och en version av trailern med kommentatorspår!
Visst det är en sammanfogning av de tre trailers vi fått, men den totala tiden av de tre trailers är 7,5 min, denna är 12:08, så det borde vara en hel del nytt material som vi inte sett än.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Spelet ser så grundj*vligt snyggt ut i 720p <3 Bra DICE ni fick just 500kr av mig! Gör mig inte besviken som Treyarch gjorde med deras Black Ops
http://www.youtube.com/watch?v=QnAXsl0--y4&feature=channel_vi...

Medlem

Mycket skåpmat från tidigare ...men de nya sekunderna, WOOOW!!

John Woo hade varit stolt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av Trippy:

Gör en nyhet om denna istället:

http://www.facebook.com/battlefield?sk=app_205494772808486

När BF3 uppnått 1 000 000 likes så får vi en 12:08 min lång trailer och en version av trailern med kommentatorspår!
Visst det är en sammanfogning av de tre trailers vi fått, men den totala tiden av de tre trailers är 7,5 min, denna är 12:08, så det borde vara en hel del nytt material som vi inte sett än.

Det är inte kul att bli tvingad till att göra något. Det kallas utpressning. Det borde ligga i deras eget intresse att ändå släppa vad de har.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Någon mer än jag som tänkt på att ögonvitorna är väldigt vita, även om ansiktet är helt i skugga så lyser dem. Kolla bara på bilden till artikeln, ser ut som en vit ring runt iris...varför denna grafikmiss?

Medlem
Skrivet av Trippy:

Gör en nyhet om denna istället:

http://www.facebook.com/battlefield?sk=app_205494772808486

När BF3 uppnått 1 000 000 likes så får vi en 12:08 min lång trailer och en version av trailern med kommentatorspår!
Visst det är en sammanfogning av de tre trailers vi fått, men den totala tiden av de tre trailers är 7,5 min, denna är 12:08, så det borde vara en hel del nytt material som vi inte sett än.

NU GÖR NI F*N SOM HAN SÄGER!

PRESS LIKE BOTTON! FFS!


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Trippy:

Gör en nyhet om denna istället:

http://www.facebook.com/battlefield?sk=app_205494772808486

När BF3 uppnått 1 000 000 likes så får vi en 12:08 min lång trailer och en version av trailern med kommentatorspår!
Visst det är en sammanfogning av de tre trailers vi fått, men den totala tiden av de tre trailers är 7,5 min, denna är 12:08, så det borde vara en hel del nytt material som vi inte sett än.

NU GÖR NI F*N SOM HAN SÄGER!

PRESS LIKE BOTTON! FFS!

Nej, kanske när nya videon har kommit.. tänker inte sitta å ge dom status som utpressning.

Medlem
Skrivet av nanders:
Skrivet av andreashal91:
Skrivet av Trippy:

Gör en nyhet om denna istället:

http://www.facebook.com/battlefield?sk=app_205494772808486

När BF3 uppnått 1 000 000 likes så får vi en 12:08 min lång trailer och en version av trailern med kommentatorspår!
Visst det är en sammanfogning av de tre trailers vi fått, men den totala tiden av de tre trailers är 7,5 min, denna är 12:08, så det borde vara en hel del nytt material som vi inte sett än.

NU GÖR NI F*N SOM HAN SÄGER!

PRESS LIKE BOTTON! FFS!

Nej, kanske när nya videon har kommit.. tänker inte sitta å ge dom status som utpressning.

Mig spelar det ingen roll liksom. stort fan av battlefield så gillar ändå allt om battlefield att göra


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Ps, är inte bara dom som gör så. många andra företag.


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

123
Skriv svar