Se den nya Battlefield 3-filmen

Medlem

Ang. Facebook skräpet. De saknar ju fortfarande ca 310 000 (kl. är 18:07) likes och filmen ska ju ändå komma ut på söndag. De lär också redan ha gjort en version med kommentatorspår som kommer vid ett senare tillfälle (tänk developer diary). Det skulle väl varit skillnad om de inte släpper filmerna alls om de inte får likes.
Dessutom är det ju MP typ ALLA* vill se vid det här laget och en 12minuter lång SP film är väl något i stil med det som speltidningar redan fick se i deras intervjuer med DICE.
De episoder de släppt är jag nöjd med, nu vill jag se lite infanteri/tank (och fartyg?)strider och något nytt coolt MP objective läge.
En cool rulle som börjar på hangarfartyg vid Wake Island som sedan leder in i en strid på ön skulle inte varit dumt (dvs om den banan återkommer).

Medlem

Varför har ni en bild på SOCOM: Confrontation där uppe? Pinsamt FZ... Pinsamt.

Medlem

Är det bara för mig som det inte händer nåt när jag klickar på facebooklänken?


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Hoppas verkligen vi kommer få se gameplay som faktiskt kan implementeras i Multiplayer, och inte bara skriptade sekvenser från Singleplayer


signatur

Imperator

Medlem

BF3 ser riktigt bra ut och jag längtar till det. Men jag måste påpeka "ny" film? Ookej, man kanske är lite korkad om man släpper nya filmer med samma videoklipp från tidigare videor fast i annan ordning..

Medlem

En massa tidigare visade sekvenser (plus några sekunder nytt?) och en jävla massa skryt och inbördes ryggdunkningar? Så löjligt.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Skrivet av bjosarn:

En massa tidigare visade sekvenser (plus några sekunder nytt?) och en jävla massa skryt och inbördes ryggdunkningar? Så löjligt.

För en gångs skull håller jag med dig.

Blir lite mycket + + + + +, men man är ju lite skeptisk, gudarna vette varför...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av MrMyagi:

Någon mer än jag som tänkt på att ögonvitorna är väldigt vita, även om ansiktet är helt i skugga så lyser dem. Kolla bara på bilden till artikeln, ser ut som en vit ring runt iris...varför denna grafikmiss?

Jaa, det där spelet kan man ju inte köpa. Ögonvitorna är för vita!!!


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Bara jag som tycker det ser rätt dåligt ut när det "skvätter upp lera" från fötterna när dom springer på torr mark?


signatur

I want to play a game.

Inaktiv
Medlem

Den enda intessanta scenen var stridsvagnarna, anmärkte att det verkade explodera någon slags kluster bomb i den scenen...antar att det var SP.

I slutändan har dem väl visat hela singleplayer kampanjen i trailers om det fortsätter så här.

Medlem

Får nästan lite resning av det här. x)

Medlem

säg fyfan inte att de är en ny jävla film!!! fyfan bara ett ihop klipp av gammalt skit"!!!!

Medlem

mmm militärporr mumma!

Medlem

Jag har aldrig varit så överdrivet DICE eller Battlefield frälst förut men Battlefield 3 smeker mig på alla dom rätta sätten. Jag tror verkligen detta kan bli årets spelhändelse. Och det dom snackat om med typ 5-10 minuter speltid utan ett enda skott där man bara smyger runt i en obekvämt tyst stad känns som någon borde vågat gjort tidigare. Mainstream fast originellt och vågat. Jag brukar hypea rätt spel, lite som G.W. har jag oftast rätt!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Ser helt galet nice lätt köp i höst

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

hehe, tror jag börjar bli för gammal.
Snygg grafik, men jag kom på mig själv att jag genom hela klippet satt och tänkte "Men hur kommer det se ut i multiplayer?".. Antar att jag vuxit ifrån charmen med singelplayerspel i FPS och bara vill åt njutningen av fullt Multiplayer med klanen.
Kanske dåligt exempel, men jag led verkligen när jag spelade SP i Homefront, och Bad Company 2 har jag inte ens rört i SP, bara nöjt mig med MP.

Battlefield är ju synonymt med multiplayer, du är nog inte för gammal... jag antar att det är EA som försöker pressa fram en COD-dräpare ur DICE. Om EA var smarta skulle de inse att Battlefield redan har sin egen niche.

Inaktiv

Mmmm tanks & jets. De var inte många sekunder, men underbart är kort.

Medlem

COD R.I.P 2011

Medlem
Skrivet av Yabba:

COD R.I.P 2011

Du menade väl ändå burn in hell? Så jävla trött på COD och allt som har med de att göra. COD har blivit den nya generationens ungdomars CS.

Medlem

Det var icke mycket nytt i den trailern... Enda riktigt coola var stridsvagnarna i slutet i öknen!

Annars så klarar jag inte av det där jävla ljudet! "DUUUUUUUH! DUUUUUUUUDUUUH! DUUUDUHUUU!"

Riktigt irriterande


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

sp är ointressant, vill veta hur det blir i mp.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kom igen nu det behövs fler som gillar den här för att "låsa upp" videon.
Spread the word!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Jag rös till lite.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem
Skrivet av Shrudder:

Är det bara för mig som det inte händer nåt när jag klickar på facebooklänken?

Age gate, bara 18+ som kan se sidan numer... jag gillade förut, men nu hittar jag den inte

Medlem

Asså fy fan så äckligt nice! Man blir så satans pepp! Och en elodge till dem som gjort videon i sig. Tycker den är sjuk nice klippt och framför allt med skotten som går i tak efter musik.. Mmmmmmmh...

Medlem

BF3 är redan "The Game of the Century" i mina ögon, inget gör mig mer upphetsad (av spel ) än just det här spelet. Har spelat alla bF spel i serien, och det här blir nog det bästa hittills.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Tråkigt att en sådan här potent spelmotor görs för att användas till ett arkadspel. Roligare med mer realistiska soldatsim ju


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Medlem
Skrivet av Emetic:

Tråkigt att en sådant här potent spelmotor görs för att användas till ett arkadspel. Roligare med mer realistiska soldatsim ju

Vi får hoppas på ett project reality till bf3!

Medlem
Skrivet av Emetic:

Tråkigt att en sådan här potent spelmotor görs för att användas till ett arkadspel. Roligare med mer realistiska soldatsim ju


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

123
Skriv svar