The Witcher 2 till Xbox 360

Medlem
Medlem
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Oneone:

vafan! hoppas det inte inkluderar Steam för det tror jag inte?

400.000 är väll inte så toppen, jag har iaf köpt på steam.

400 000 hittills. o det kommer att sälja mycket mer. ettan sålde i 800 000 ex.

TW1 sålde över 1.5 miljoner ex.

Inaktiv
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av kaem79:
Skrivet av Oneone:

vafan! hoppas det inte inkluderar Steam för det tror jag inte?

400.000 är väll inte så toppen, jag har iaf köpt på steam.

400 000 hittills. o det kommer att sälja mycket mer. ettan sålde i 800 000 ex.

TW1 sålde över 1.5 miljoner ex.

ännu bättre

Medlem

Kul att folk säger det är PC först är hela GUI't i spelet är extremt konsolifierat med saker som "Enter" för att komma till attribut eller Space för att komma till Stats osv.

Och nosnos, finns inget i spelet som är bättre med mus och tangentbord så det enda du kommer missa är möjligen lite grafiskt lullul, och inte ens där lär du tappa speciellt mycket då vissa partier i spelet är allt annat än vackra. (Medans andra är bildsköna som fan dock).

Men grymt bra spel som har en fantastisk story där spelaren verkligen kan påverka hur och varför saker händer, något som Bioware borde lära sig av.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Inaktiv
Skrivet av Dreako:

Jag tycker spelet är överskattat. Det är kul men inget överdrivet, men alla har olika smak. Det hade varit 5/5 av mig om det var lite längre och om det var bättre inventory där även "Trash" fanns med som snabbval, så att jag kan slippa rota genom hela inventoryn för att hitta skräp sakerna jag plockar på mig. Samt lite större inventroy (fått max 300). Sedan så hade det inte varit fel om det gick att byta ut enchantsen och sina mutagens, väldigt dåligt att det inte går då det är helt onödigt att sätta in de tidiga och dåliga enchantsen och mutant generna. Istället måste jag vänta till slutet då jag har de bästa som jag kan sätta in i attackerna och gearet, men det är bara störande eftersom jag vill kunna använda dem så snabbt som möjligt och förbättra dem med tiden.

+1
Spelet är också 1/4 av Witcher 1.
Glöm inte det neddummade systemet från tre taktiker och två svärd (shift i realtid är äckligt läckert att bemästra, vilket många n00bs också säger att det inte går!) till bara två svärd och två knappar. Det största besvikelsen var ju den "egen konstruerade" motorn, yep Unreal sux.

Skrivet av Wardancer:

Kul att folk säger det är PC först när hela GUI't i spelet är extremt konsolifierat med saker som "Enter" för att komma till attribut eller Space för att komma till Stats osv.

Håller med, inte nödvändigtvis att det beror på den moderna utformningen, utan för att det kännetecknar just det, konsollport.

12
Skriv svar