Warhammer 40,000: Space Marine

Robot
Warhammer 40,000: Space Marine

Om en knapp månad är det dags för Relic att föra över sin strategibriljans till shooter-genren. Vi testar livet som blytung space marine mot en miljonstor ork-armé. Det är ett gott liv.

#warhammer-40000-space-marine, #gears-of-war, #relic-entertainment


Medlem
Warhammer 40,000: Space Marine

Den enda likhet med GoW som jag kan se är att det är i tredje-person och det var inte direkt GoW först med att vara

Inaktiv
Skrivet av Typhor:

Den enda likhet med GoW som jag kan se är att det är i tredje-person och det var inte direkt GoW först med att vara

Det där med att ta skydd bakom föremål var dock GoW först med, i princip. Kan inte tänka på något annat spel som hade den funktionen innan GoW...

Hur som helst, skitsamma. Detta kommer äga skiten ur GoW vilken dag som helst. Ser fram emot releasedagen.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem
Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av Typhor:

Den enda likhet med GoW som jag kan se är att det är i tredje-person och det var inte direkt GoW först med att vara

Det där med att ta skydd bakom föremål var dock GoW först med, i princip. Kan inte tänka på något annat spel som hade den funktionen innan GoW...

Hur som helst, skitsamma. Detta kommer äga skiten ur GoW vilken dag som helst. Ser fram emot releasedagen.

Med tanke på att Space Marine inte har något cover-system så är det väll helt orelevant :S

Medlem
Skrivet av SToFo:
Skrivet av Typhor:

Den enda likhet med GoW som jag kan se är att det är i tredje-person och det var inte direkt GoW först med att vara

Det där med att ta skydd bakom föremål var dock GoW först med, i princip. Kan inte tänka på något annat spel som hade den funktionen innan GoW...

Hur som helst, skitsamma. Detta kommer äga skiten ur GoW vilken dag som helst. Ser fram emot releasedagen.

Kill Switch var före Gears med coversystem. Var bara tvungen att påpeka


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem

För mig är tyvärr tredjepersonsvy rätt avtändande. Däremot så vill jag gärna tycka om det här spelet så jag tänker fortfarande ge det en chans. Vem vet, jag kanske tycker det är kul i detta spel?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

det var det köttigaste jag nånsinn sett i ett datorspel! "Over the top" är bara förordet... men oj vad vackert dom animerat det!

Inaktiv
Skrivet av Typhor:
Skrivet av SToFo:
Skrivet av Typhor:

Den enda likhet med GoW som jag kan se är att det är i tredje-person och det var inte direkt GoW först med att vara

Det där med att ta skydd bakom föremål var dock GoW först med, i princip. Kan inte tänka på något annat spel som hade den funktionen innan GoW...

Hur som helst, skitsamma. Detta kommer äga skiten ur GoW vilken dag som helst. Ser fram emot releasedagen.

Med tanke på att Space Marine inte har något cover-system så är det väll helt orelevant :S

Hmm, my bad, hade för mig att det fanns. Har ett vagt minne att jag sett den fuktionen in action i spelet... Men kan vara så att jag blandar ihop. Oh well.


signatur

ASUS Maximus Gene-Z | Intel i5 2500 3.3GHZ (OC 4.3GHZ) | 16GB DDR3 1600MHZ | 1xEVGA GTX 670 2GB FTW | DELL U2412M | 2x1TB 7200rpm HD

Medlem

Måste ha... länge sen jag såg ett spel som jag verkligen måste ha


signatur

Man mår bra av Apple produkter!

1
Skriv svar