Battlefield 3-betan är släppt

Inaktiv

Tänkte tips om detta som användaren Tacy på Sweclockers skrev.
Om ni bara får vit skärm i Origin klienten, stäng av Origin och spamma denna sida:
http://store.origin.com/promo?promoI...00&linkid=free
Hamnar automatiskt i "Mina Spel" och laddas ner därefter.


signatur

I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem.

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Ett tips: ladda ner Origin-klienten på annat håll än deras sida. Det gjorde jag.

Eller så var man smart och installerade det för flera dagar sen och bara satt och väntade på att själva nerladdningsknappen skulle dyka upp idag.
Inga problem då, har det hemma om 6min


signatur
Medlem

haha. en Shoot em up spel bättre på Konsol är PC. nice joke. Ok att spelet kanske hackar på din dator då du inte har dator nog att spela spelet. Men att säga att ett FPS spel är bättre på Konsol än PC är som att säga det är lättare att åka skidor upp för en backa än ner.

Medlem

Lösenord för servrar med Caspian Border: "videokilledtheradiostar"

Medlem

"We're sorry, an error has occurred" när man försöker starta spelet.

Medlem

Komma in i matchen blev större problem för mig än att ladda hem installen. 10 min matchmaking än så länge... :/

Medlem

Har haft origin sen det kom ut... nu är det blankt i "butiken".. inget där utöver en ren vit sida. Fail!!

Medlem
Skrivet av henkka:

Har haft origin sen det kom ut... nu är det blankt i "butiken".. inget där utöver en ren vit sida. Fail!!

Samma problem här nu, voi vittu.

Medlem

Inte konstigt, kanske för att serverna är överbelastade? Vad förväntar ni er X)


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Håller på att ladda ner spelet nu. Borde väl vara klart om 20 minuter. Skall bli spännande!

Inaktiv
Skrivet av henkka:

Har haft origin sen det kom ut... nu är det blankt i "butiken".. inget där utöver en ren vit sida. Fail!!

Samma här. Origin.com funkar inte heller. Antagligen dog tjänsten av överbelastning.

Medlem

Spelet laddas ner under "gratisspel" i Originsbutiken.

Så att ni inte letar på fel ställe. Det gick i alla fall utmärkt för mig att ladda ner betan. Sen att alla servrar är fulla så att det ändå inte går att spela är ju ett annat problem.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Medlem

Äntligen kom jag åt att ladda ner skiten....Origin, vilket skämt.

Medlem

Kom heller inte in på origins hemsida, hittade dock nedladdning här :

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Scrolla ner till FAQ och tryck på "How do I install the BETA?" och sedan på länken.
Funkade för mig

Medlem

I've now cancelled by BF3 order..

I had enough of Origin... First of all the freaking big-brother situation and now it wont even start!!!
Tried many solutions but nothing started. I wont play a game that needs this * program!

I've now ordered Skyrim instead!

Medlem

Inte direkt oväntat att allt skulle haverera.


signatur

Have a good time!

Medlem

Vill ju kör nå fordon. Less på Operation Metro nu... =S

Inaktiv
Skrivet av Joppus:

Kom heller inte in på origins hemsida, hittade dock nedladdning här :

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Scrolla ner till FAQ och tryck på "How do I install the BETA?" och sedan på länken.
Funkade för mig

Jo, men Origin-klienten fungerar inte heller. Affären/Storen är tom.

Medlem

Kan de inte vara en aning bättre förberedda? Det här är bara början av trycket på servrarna. Nyheten har knappt ens spridits än. Inkompetent.

Medlem
Skrivet av anon_19389:
Skrivet av Joppus:

Kom heller inte in på origins hemsida, hittade dock nedladdning här :

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/beta

Scrolla ner till FAQ och tryck på "How do I install the BETA?" och sedan på länken.
Funkade för mig

Jo, men Origin-klienten fungerar inte heller. Affären/Storen är tom.

Haha ja jag upptäckte det nu....

Medlem

Laddar ner på PC nu efter att ha spelat på Xbox 360, och jag måste säga att det inte känns särskilt skönt att lira med 30 FPS (xbox 360). Blir att köpa till PC istället

Medlem

Stör mig på småsaker som riskerar att sabba spelet för mig. Varför använder dom den där pissiga killcamen som dom kört på aslänge? Spelar dom inte spelen själva? Hur har dom inte förstått by now att den är asjobbig och kamerabuggar 60% av gångerna plus att den är allmänt värdelös då man ändå inte får se hur man blev dödad.

Varför måste jag ha Origin? Ingen kommer byta ifrån Steam till Origin, det som dom max kan hoppas på att folk använder båda, och då borde dom fatta att dom enbart är störande.

Varför kan jag inte få se en karta på banan i helhet och inte bara inzoomat så jag kan få lite perspektiv?

Varför kan jag inte ändra i options utan att vara inne i ett game?

Varför får jag så jävla mycket stryk?

Några av dom här problemen kanske inte finns kvar vid launch. Men det finns helt klart störande moment. Det största är såklart Origin.

Blandade Intryck.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Yes nu gick det att komma åt Origins butiken och ladda ned spelet!

Medlem

Inte tok imponerad faktiskt, inte tänkt köpa det ändå.. men tänkte iaf kolla in det och tycker det känns ganska hypat, grafiken i all ära (är ju snyggt) men spelet känns, mja. Får väl köra lite mer, kanske växer det på en, tvivlar detta kommer bli lika bra som BF2.

Medlem

Origins hemsida överbelastad? jag kommer inte in på det..

Medlem

Jävla skit, kan inte uppdatera spelet på grund av EA:s vedervärdiga jävla servrar. Att de aldrig lär sig! Fan vad jag hatar EA och Activision.

Medlem

kan ingen lägga upp direkt länk för nedladdningen ?

Inaktiv

Ja steams servrar har ju iaf lite högre kapacitet, hint hint


signatur

"Remember, if your computer gets fucked, don't go ape shit - just fuckin' fix it"

Medlem

Vad kul att origin-store fungerar ! :D..

Edit : Nu gick det !

Medlem
Skrivet av karel:

kan ingen lägga upp direkt länk för nedladdningen ?

Nedladdning och start av spelet sker via Origins. Det är enda sättet att komma åt betan i dagsläget vad jag vet.


signatur

[size="9"]It's a handicap isn't it? Being so obviously American? - Illya Kuryakin[/size]

Skriv svar