Är du redo för Mirror's Edge 2?

Inaktiv

Kan DICE göra ett bredare fält av action, större banor och "otrolig" vy, så skulle jag köpt.
Ett plus om de tar med den delen i frostbite som utgör destruction grejen i BF3.
Kan vara intressant att behöva springa undan rasande byggnader och exploderande omgivningar.


signatur

The Year was 2027..

Medlem

Älskade Mirrors Edge! Ett för en gång skull annorlunda spel! Kommer lätt att köpa tvåan!

Medlem

Mirror's Edge 1 var underbart, hoppas bara på att dom inte fuckar upp en eventuell 2:a, känns som att dice börjar bli mer och mer det monster (infinity/treyarch) som dom fruktar mest.....

Medlem

Det enda jag störde mig på ettan var lågt användande av "checkpoints". Vilket innebär att man hade en tendens att dö på samma ställe drygt 500 gånger.
Oerhört frustrerande.
Jag svor en hel del under spelets gång.

Medlem

Visast, Bf3 kändes mer som mirrors edge än BF så det märks vad Dice satsat på.
Mirrors Edge var kul i teorin men i bristen överfullt av d¨liga design-beslut och klara missar. Bara en sådan sak att frihet helt saknades, du fick bara springa 1 enda väg till målet, dödssekvensen var alldeles för långsam (seg), en stor stad där du bara får se ytterst små delar och inga egentliga andra AIs, usel story som berättas på ett löjligt uselt sätt och värdelöst MP.
En uppföljare kan bli riktigt bra, om de fixar problemen från första spelet, för grundläggande gameplay må ha varit fattigt och haltande, men ändå kul

Inaktiv

Den grafiska designen i Mirror's Edge var helt fantastisk men gameplay tycker jag nog att de kunde jobbat lite mer på, det tappade ju i tempo nästan hela tiden och det är en rätt dålig egenskap i ett spel som bygger på att man ska använda perfekt timing för att få alla rörelser att bindas ihop till ett enda snabbt flyt.

Medlem

Inte fler vapen.
Lite mer öppenhet. I stil av the GTA/Elder Scrtolls öppenhet. Med side missions
Fait ska fortfarande vara huvud karaktär. Låt henne ha kvar den feta skorna med
Låte Miskovski göra en lika fin låt igen
Sätt Tom Farrer som producent igen och för gud skull låt inte Patrick Bach komma nära spelte! Fanskapet har en tendens att super simplifiera sånt som funkar och är bra.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Gör en FPS av det så blir det nog bra


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Gör en FPS av det så blir det nog bra

Det är det ju redan... Fast utan S:et.
Det är en FPR. (First person runner).

Inaktiv

Oj va kommentarer! Spelade aldrig detta faktiskt, kanske var en tabbe. Men den tabben hoppas jag ta igen i ME2 då

Medlem

om man hade ett "flow" i Mirror's Edge så var spelet underbart, tyvärr så fans det inte många "flow" stunder i spelet.

Medlem

Morror's edge va bra dom första timmarna men sen känndes det som att man gjorde samma sak om och om igen. lite som assassins creed, men skulle nog gärna prova mig på denna om det kommer ut då

Medlem

det som är så extra skönt med Mirrors Edge är den ljusa atmosfären och inte nattsvarta banor som det alltid ska vara utan det är ljust trevligt och fint. Jag hoppas definitivt på en uppföljare och att det följer samma formel dom redan har haft fast kanske tona ner ytterligare på striderna....Do it säger jag bara

Medlem

Jag är garanterat mottaglig för ett "Mirror's Edge 2"!


signatur

Jag vill ha page...

123
Skriv svar