En vanlig onsdag

Flakmonkey
En vanlig onsdag

Lillördag idag och även om den inte varit som en lördag så har den i varje fall varit en bra dag. Den började med en synnerligen seg och tidig morgon (klockan ringer 05:40 på onsdagar) som genast blev trevligare tack vare ett intressant meddelande på Facebook. Sen var det dags för ett bra gympapass innan jag i vanlig ordning styrde kosan mot Lilla Essingen och mitt jobb där det blev en hyggligt händelserik dag. Möten, frustration, skratt, hårt arbete och Tetris The Absolute The Grand Master 2 på arkadmaskinen. Måste verkligen säga att jag på det stora hela har ett riktigt bra jobb på alla sätt och vis.

Tetris the absolute the grand master 2

Nåväl sen så pulicerades ju också min recension av #Dark Souls där runt lunch någon gång och det var ju som vanligt lite nevöst. Även om det alltid kommer gnällas så har man ju höga krav på sig själv och då vill man ju att iaf någon ska gilla det man skriver. Nu verkar det dock som att den har gått hem rätt väl i stugorna vilket är kul såklart och kanske får man därför möjlighet att testa fler spel när tid finns.

Så vad hämder efter det då. Jo mer träning efter jobbet, den här gången styrketräning eftersom fight club ställdes in. Lite besviken på det faktiskt, hade ju sett fram emot att få slåss lite, men inte mycket att göra något åt och jag fick ju ända köra slut på lite muskler. Efter det var så lugnade kvällen ner sig rejält. Kebabsallad till mat helt enligt traditionen och det har föjlts upp med filmen Sucker Punch (snygg!!), matlådelagning och såklart lite Wordfeud.

Nu återstår dock inte så mycket mer än att krypa ner i sängen, se på ett The Wire-avsnitt och ladda inför morgondagen som förhoppninhgsvis kommer se hyggligt likadan ut. Tanken är i varje fall att den ska börja på samma sätt med träning då Indoor Walking står på schemat men sen får man ju helt enkelt vänta och se hur det utvecklar sig...

#blogg

Redaktör
Ponny
En vanlig onsdag

Ha! Jag gjorde en parafras på din rubrik utan att vara medveten om det.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar