Call of Duty: Black Ops-designern: I fucked up
Treyarch-designern David Vonderhaar ber alla codlings om förlåtelse för "Second Chance"-perken.
#treyarch, #call-of-duty-black-ops, #infinity-ward, #call-of-duty-modern-warfare-3
Nä det var inte så farligt.. man fick komma ihåg att skjuta ett par extra skott efter man skjutit ner folk bara.. blev en vanesak.
Däremot håller jag med rewoX! Inte fan kan de be om ursäkt för skiten man fick stå ut med i 3-4 månader med buggar och dålig prestanda på PC innan de fixade det med patchar. Det var ett rejält ofärdigt spel de släppte, i alla fall till PC.
MVH Milky
AMD Ryzen 7 7800X3D, AMD 7900XTX, 2 x 16 GB DDR5 6000 MHz
Jag har aldrig använt den själv, men det är kul att panga på de som tror de har någon nytt av det.
Tja, dagens gamers (p12/casuals) tycks ju älska det. Om man kan dö/förlora i ett spel så minskar den potentiella marknaden markant, tyvärr föll Bungie i den fällan också.
Halo 2/3: Två spelare möts i strid, den sämre hamnar på respawn
Modern FPS (Reach, Bf3, CoD m.fl): Två spelare möts i strid, den sämre överlever pga AAs, perks, ingame-skills, campande, obalanserade vapen, killstreak (etc).
Äh, inget farligt att ha med det där. ger en bara extra poäng om man sätter en execution(fast man bryr ju sig inte om xp som maxprestigare)på liggande gubbar.
Det roligaste gällande den här perken är om man skjuter ner någon som är prone, dvs ligger på mage. Då vänder sig offret och sätter sig åt andra hållet istället.