Call of Duty: Black Ops-designern: I fucked up

Robot
Call of Duty: Black Ops-designern: I fucked up

Treyarch-designern David Vonderhaar ber alla codlings om förlåtelse för "Second Chance"-perken.

#treyarch, #call-of-duty-black-ops, #infinity-ward, #call-of-duty-modern-warfare-3


mg
Medlem
Call of Duty: Black Ops-designern: I fucked up

Oh yes you did ..... som mången spelare påpekat sedan mw1 =P ..

Dem tog bort last stand som perk men behöll "martyrdom" perken(har jag för mig) Detta är en riktigt irriterande sak som gör att det spawnar en granat som sprängs när du dör.

Medlem

skitspel *host*

Medlem

Men spelet i sig då treyarch? vart ett j*vla kaos till PC;n och PS3;an ... jag köper aldrig någonting från eran sida något mer! ... Black ops gjorde att jag tappade lusten helt från CallofDuty serien,

Medlem

Inte en enda jävel har använt den sålänge jag har spelat BO...

Värdelös perk enligt mig.

Men det han kunde ha sagt att hela hans spel var skräp.

Medlem

Äsch. Visst, man blir dödad lite då och då av newbies som använder perken. Och visst, man blir galen. Men det händer inte ALLT för ofta.

Medlem

Nä det var inte så farligt.. man fick komma ihåg att skjuta ett par extra skott efter man skjutit ner folk bara.. blev en vanesak.

Däremot håller jag med rewoX! Inte fan kan de be om ursäkt för skiten man fick stå ut med i 3-4 månader med buggar och dålig prestanda på PC innan de fixade det med patchar. Det var ett rejält ofärdigt spel de släppte, i alla fall till PC.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Jag har aldrig använt den själv, men det är kul att panga på de som tror de har någon nytt av det.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Tja, dagens gamers (p12/casuals) tycks ju älska det. Om man kan dö/förlora i ett spel så minskar den potentiella marknaden markant, tyvärr föll Bungie i den fällan också.

Halo 2/3: Två spelare möts i strid, den sämre hamnar på respawn
Modern FPS (Reach, Bf3, CoD m.fl): Två spelare möts i strid, den sämre överlever pga AAs, perks, ingame-skills, campande, obalanserade vapen, killstreak (etc).

Medlem

Intressant att man har noll balanseringstestning innan man släpper spelet. Jämför med Blizzard.

Medlem

Last stand finns väl kvar som final stand, en death perk?

Medlem

Oj oj oj, så mkt mer som alla ni cod designers fuckat upp. Second chance är som en droppe i havet jämnfört med det.

Medlem
Skrivet av mg:

Oh yes you did ..... som mången spelare påpekat sedan mw1 =P ..

Du är medveten om att det här är en designer på Treyarch och att han inte haft något att göra med MW1, MW2 eller MW3?

Medlem
Skrivet av Hannu:

Oj oj oj, så mkt mer som alla ni cod designers fuckat upp. Second chance är som en droppe i havet jämnfört med det.

Said Mr Brown Nose Dice Acolyte a k a Hannu

Medlem

Synd att Last Stand finns kvar i MW3 samt Martyrdom, båda på death streaks.

menmen det är lättare att få smoke/emp kills då :3

Medlem

Äh, inget farligt att ha med det där. ger en bara extra poäng om man sätter en execution(fast man bryr ju sig inte om xp som maxprestigare)på liggande gubbar.

Det roligaste gällande den här perken är om man skjuter ner någon som är prone, dvs ligger på mage. Då vänder sig offret och sätter sig åt andra hållet istället.

1
Skriv svar