Pc-spelare tillbringar i snitt 75 timmar med Skyrim

Robot
Pc-spelare tillbringar i snitt 75 timmar med Skyrim

Över 10 miljoner har spelat Skyrim sedan starten, enligt mannen bakom det stora rollspelet.

#the-elder-scrolls-v-skyrim, #bethesda, #valve, #team-fortress-2


Medlem
Pc-spelare tillbringar i snitt 75 timmar med Skyrim

Grejhöjta!

Medlem

Uppe i över 100 timmar nu


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

Lirat Wow i 2000 timmar så 75 timmar är en piss i havet..

Medlem

Tänk om all denna tiden hade lagts ner på något produktivt och kreativt

Eller så skiter man i sånt och gamear på 8)

Medlem

Jag satt uppe och kollade på Todd Howards direktsända keynote inatt, han var riktigt rolig och han pratade om väldigt intressanta saker, både om arbetet i Bethesda och om spelbranschen i allmänhet. Sen visade han också upp en video med saker som inte kom med i Skyrim, sånt som de kanske ska göra DLC av. Ska se om jag hittar den på Youtube...


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Trevliga grejer som väntar http://www.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=skyrims_to... (från 21:45, det är lätt värt att se hela dock)..


signatur
Medlem

Ah, tack vurt! Du hittade bättre version än jag.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Hoppsan, jag är nog uppe runt 280 timmar...


signatur

"Assumption is the mother of all fuckups..."

Medlem

Det blev 82h första omgången, inväntar lite trevliga moddar så kör man igång omgång två.

Medlem

runt 150h


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

228 timmar and counting... Gjort main quests, de flesta faktionerna utom magi och Companions. Finns fortfarande grejer att upptäcka. Tyvärr buggigt, vilket gjort att vissa quests förblir ouppklarade. X360. Lvl 58 thief.

Testpilot

Runt 125 timmar och då bara som första gubben , lär bli fler genomspelningar i framtiden.

Jag har spelat i 105 timmar och har älskat varje minut, men nu har jag i stort sett tröttnat. Det finns ingen belöning kvar, inget direkt syfte eller mål? Det finns inget vettigt kvar att köpa för alla pengarna jag drar in, jag har maxat alla för karaktären nödvändiga skills och jag har inte en enda gång hittat någon loot som är bättre än grejerna jag har kunnat smida själv sedan _länge_.

KoP
Medlem

150 timmar har man plöjt ner i Skyrims värld och mer ska det bli då det fortfarande finns en del utforskande att ägna sig åt. Väl värt spenderade timmar.

Medlem

200 timmar so far


signatur

Meep!

Medlem

Jag har 100 timmar exakt, jag.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Lirat Wow i 2000 timmar så 75 timmar är en piss i havet..

Att jämföra antal spelade timmar på ett singleplayerspel kontra multiplayer är korkat?

Medlem
Skrivet av showerguy:

Lirat Wow i 2000 timmar så 75 timmar är en piss i havet..

Funnits i bra många år, så många år så spelet ser ut som kalle anka nuför tiden.
Sen har du troligen varit afk/tabbat 1/3 av den tiden :]

Medlem

Har ett par vänner på Steam som spelat i runt 300 timmar redan. Fantastiskt spel. Hoppas nästa spel inte blir en port.

32,4 timmar enligt Steam. Kanske hade blivit 75+ timmar om det inte hade kraschat så förbannat, nu har jag helt tröttnat. Men suget återkommer väl någon gång, kanske med några mysiga moddar...


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem
Skrivet av vurt:

Trevliga grejer som väntar http://www.gamespot.com/shows/gamespot-live/?event=skyrims_to... (från 21:45, det är lätt värt att se hela dock)..

Tack för länken, väldigt intressant!


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem
Medlem

Tre timmar. Originalspelet är otroligt oengagerande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Mina 7 timmar är inte så nära snittet då har tröttnat.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Yes, en bit över 100 timmar här med.

Medlem

Ska jag jämföra med ett annat spel jag bara lirat singleplayer så kan jag jämföra med Diablo, där jag lade mer än 300 timmar

Så mina 7 timmar inom Skyrims värld är inte mycket att hänga i julgranen kommer inte bli fler heller.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Intressant video. Har inte spelat Skyrim än, men det kommer.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

lol efter 10 dagar sedan det släppts hade jag 149 timmar med en platina på halsen!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Lirat Wow i 2000 timmar så 75 timmar är en piss i havet..

Om man är arbetslös så är det väl det....

123
Skriv svar