Regga dig för Guild Wars 2-betan nu!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Värkar som det bara mig allt funkade utom strul


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem
Moderator | Testpilot
Skrivet av Guaze:
Skrivet av Svanberg:
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av Svanberg:

Någon som fått ett confirmation mail?

Men du får det bara om du har blivit antagen...

Jaha! Tack för det, jag trodde att man skulle få ett mail direkt efter som confirmation att man hade anmält sig

Det ska man visst få. Min bror fick en men jag har inte fått någon än. Det lär nog dyka upp förr eller senare

"Thanks for signing up!

Thanks for signing up for a chance to participate in the Guild Wars 2 beta test. We've received your application and we'll email you if you've been accepted. We appreciate your interest in Guild Wars 2!

Sincerely,

The Guild Wars 2 Team"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Medlem

Signad och klar vettö!

Medlem

omg måste va ett skämt


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Signad och helt plötsligt gick mitt grafikkort från 2 GB till 4 GB... höh

Medlem

Har redan signat upp. Nu håller man bara tummarna.

Medlem

Ber till gudarna att man får vara med i betan, väntat på spelet i ett par år. Men det senaste halvåret har man varit så sjukt taggad på att spela det, dem som vill ständigt ha mer info om spelet kan jag tipsa om guildwarsinsider. Just Google it

Medlem

Den tackar vi för! ;D

Medlem

2784MB grafikminne på mitt GTX460, shit


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

fick inge verify

Medlem

Ber nu till Lyssa att jag kommer in.

Medlem

Får fixa det när man kommer hem, jobbdatorn duger nog inte

Medlem

Wohooo! Bara att hålla tummarna nu då!

Medlem
Skrivet av Kimpur:

2784MB grafikminne på mitt GTX460, shit

Mitt 460 hade 4gb grafikminnne. Fint det. =D

Medlem

Kul att man sitter med det gamla grafikkortet eftersom det 'nya' är på reperation i ett reklamationsärende....
Jag kommer säkert bli lottad och sen ser de vilken "skitburk" jag har och sållar bort mig

För böveln


signatur

Who's the fool? A man who believes in a god he can't see, or the man who is offended by a god he doesn't believe in.

Medlem

Trevligt, ser riktigt bra ut

Medlem

Jag fick brev från dem för flera dagar sen om att jag kunde registrera min hårdvara...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Soon..


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Vym
Medlem

Äntligen! Har längtat så i alla år

Medlem

Det här kommer vara det bästa som har hänt mmo-genren sedan....hmmm... ehm... hm... Det här är den första bra saken som har hänt mmo-genren.... YAY! Såvida det inte suger gammal rutten utter då som alla andra mmo spel hitills gjort...hmmm... Det här kan kanske med viss möjlighet vara det enda bra som har hänt mmo-genren men det finns en stor chans att det inte är det! ...yay... :S

Medlem

Så långe dom inte helt skiter i ingame mecanics efter dom väl släppt spelet som dom gjorde med gw1 till ex att folk där har klagat sen proph beta på att man inte kan köpa ett vist antal material utan kan bara köpa 10 eller 1 åt gången, och att kunna följa flera quests samtidigt var också efterfrågat i många år utan att det hände något


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

Så långe dom inte helt skiter i ingame mecanics efter dom väl släppt spelet som dom gjorde med gw1 till ex att folk där har klagat sen proph beta på att man inte kan köpa ett vist antal material utan kan bara köpa 10 eller 1 åt gången, och att kunna följa flera quests samtidigt var också efterfrågat i många år utan att det hände något

Det där har jag aldrig hört någon klaga på under mina 7 år i GW. Att köpa 10 materials åt gången har att göra med deras serversystem, likaså att man endast kan köpa en rare material åt gången. Man efterfrågar pris varje gång.

Medlem

Uppskriven, kan bli kul.

Medlem
Skrivet av Friberg:
Skrivet av cute_ninja:

Så långe dom inte helt skiter i ingame mecanics efter dom väl släppt spelet som dom gjorde med gw1 till ex att folk där har klagat sen proph beta på att man inte kan köpa ett vist antal material utan kan bara köpa 10 eller 1 åt gången, och att kunna följa flera quests samtidigt var också efterfrågat i många år utan att det hände något

Det där har jag aldrig hört någon klaga på under mina 7 år i GW. Att köpa 10 materials åt gången har att göra med deras serversystem, likaså att man endast kan köpa en rare material åt gången. Man efterfrågar pris varje gång.

Nej samma här. Det var aldrig något problem då. Jag tror inte man jämförde spelet med andra på samma sätt. Jag spelade även Guild Wars-betan 2004 och det är helt klart det spelet som jag har flest minnen ifrån!

GSX
Medlem

Tackar! Reggad!


signatur

GameMachine: AMD Ryzen 9 58003DX - Gigabyte X570 Aorus Master - 32GB G.SKill Trident Z Neo RGB 3600MHz CL16 - Corsair iCUE H150i RGB PRO XT - ASUS ROG Strix RTX 4090 24GB OC - Acer Predator X34P - Corsair Force MP600 M.2 NVMe 1TB, Intel 660p M.2 NVMe 1TB, Corsair MP600 Core XT M.2 NvME 4TB - Seasonic SS-1000XP 1000W - Fractal Design Meshify S2 Blackout

Medlem
Skrivet av rewoX:

Genom datasökandet så stod det bara "GTX 460, och inte GTX460 SLI ..) . + så visade den bara vilken Primär HDD man hade, vilket är en 60Gb SSD, där jag inte installerar spel

Samma sak här, stog att jag hade en 180GB hårddisk, hoppas dom fattar att det är ens SSD!
Jag har en 1980*1080 skärm och en 1680*1050 men den verkade bara skicka in 1680 informationen.. aja, dom kanske inte tänker så mycket på sånna detaljer!

Medlem

Tror inte det spelar så stor roll vilken hårdvara man har, de vill nog testa spelet både på nya och lite äldre datorer. Hoppas jag iaf, då min dator har några år på nacken....

Medlem

Som sagt, de lär vilja ha spridda skurar av datorer, hårdvara, länder etc. för att kunna upptäcka olika problem, så vad som står i deras testprogram spelar mindre roll.

123
Skriv svar