Nästa Guild Wars 2-beta i slutet av mars

Robot
Nästa Guild Wars 2-beta i slutet av mars

ArenaNet klargör när nästa testfas för det heta onlinerollspelet drar igång. Om du skulle bli utvald kommer du få notis om det i förväg, så de låter vidare meddela att du får låta din F5-knapp vila lite. Okey?

#guild-wars-2


Medlem
Nästa Guild Wars 2-beta i slutet av mars

Jag börjar bli ganska taggad på Guild Wars 2. Ingen fanatiker, men det verkar bryta tillräckligt många MMO-konventioner för att det inte ska vara samma gamla spel som gjorts i snart tio år.

Jag där emot är en fanatiker och är så jävla taggad att jag håller på att dö. Känns tyvärr som att komma med i betatestandet är en halv omöjlighet xD Men, hoppet är de sista som överger den som väntar på en beta.

Medlem

Ge mig... nu... tack


signatur

"Nerf rock, paper is fine" - Scissor

Medlem

Just det, det är slutet av Februari just nu
Tänkte "Vafan det äru ju 2-3 månader kvar till betan :|"


signatur

Rwa?

Medlem

Själv vägrar jag att bli taggad, även fast det är svårt. Vill inte bli besviken när det släpps.
Så många MMO:er har försökt och misslyckats fatalt. Ingen idé att få hopp att detta ska bli bättre.

Medlem

"Okey"? Vad ska det betyda?

Medlem
Skrivet av Ankan:

"Okey"? Vad ska det betyda?

Inget speciellt! Lite vardagskaxighet så här på tisdagskvällen bara!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Hmm, slutat av mars hade inte vart helt fel. 10 dagar ledigt då, får hoppas på det bästa

Medlem

Säkert när man är i Indien kommer betan gå.... blä

Medlem

Börjar klia, vill ha nu


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Men innebär verkligen "nästa beta-event" att de anordnar en ny beta? Alltså att de bjuder in ännu en gång, eller är det bara för de som redan har signat upp sig? Själv var jag bortrest under de två dagar man kunde signa upp sig, så hade vart trevligt att veta om detta innebär en ny chans

Medlem
Skrivet av Call of tuty:

Men innebär verkligen "nästa beta-event" att de anordnar en ny beta? Alltså att de bjuder in ännu en gång, eller är det bara för de som redan har signat upp sig? Själv var jag bortrest under de två dagar man kunde signa upp sig, så hade vart trevligt att veta om detta innebär en ny chans

De som redan har signat behöver inte signa igen, men så som jag har förstått det hela så kommer folk som missade signa ha ytterligare en chans. Bara hålla tummarna och hoppas att jag har rätt (ni som inte signat än)

OCH jag vill ha spelet nu! Är något äckligt taggad på det och vart det nu ett bra tag! MMO-världen behöver verkligen en putt i rätt riktning och känns verkligen som GW2 har väldigt mycket att komma med!


signatur

M'kay?

Medlem

Längtar något enormt till detta, förhoppningsvis får man tag på en nyckel också..!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Taggad som satan, får hoppas man kommer in!

Medlem

Just gief dat beta-key NAOW and let me PLAY!!!!

Medlem

Nåja, vad är en beta i Guild Wars 2? Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig, å dötrist, å tråkig, å alldeles... alldeles underbar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ståxxx om man kommer med i beta testet....

Medlem
Medlem

Ta mina pengar!!!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Lite tajt i tentaperioden... men det ska nog gå ändå!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Shut up and take my money!

1
Skriv svar