FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem

Varför blanda in facebook, nä fy fan!!! Finns inget mer meningslöst än facebook... Sluta uppmuntra folk till att bli medlemmar!

Medlem

Stora mäktiga Tompa smuggla med dig en beta key till mig

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Mellansalt:

Tvingar en att skaffa Facebook, aj aj

Skrivet av Zymac:

Alltid detta jävla Facebookskiten, skärp er förfan, Alla tillhör inte denna jävla fårflock..

Vi använder Facebook för att få fler besökare. Och fler besökare gör att spelutgivare och annonsörer ser oss bättre, vilket i sin tur ger oss möjlighet att göra fler, större och bättre jobb. Och det har ni väl inget emot?

Men FZ är ju nördarnas hemliga klubb, Gud förbjude att ni gör reklam för er så att någon utomstående hittar hit och börjar konkurrera om prispotten!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Blizzard gav usa 100000 nycklar men inte oss i eu blir ganska sur på dom för det. Men eftersom de bor i usa kan jag fatta varför det är så.

Medlem

Lycka till!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

facebook.. suck...

Medlem

Asbra... nu måste man vara lite aktiv i jakten på nyckel!

+1 FZ


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Jaha, och där dog all respekt för FZ med att blanda in facebook.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Jaha, och där dog all respekt för FZ med att blanda in facebook.

Jo det är ju jobbigt att behöva göra mer än att klicka på EN knapp


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

FM-guru
F.d. Sisyr

Facebook? Tack men nej tack. Att ni har goda skäl att använda Facebook fattar väl vem som helst, det har alla företag som drar in skiten i sitt hem. Det betyder inte att jag gillar eller accepterar det.

Medlem
Skrivet av Tompa:

Vi använder Facebook för att få fler besökare. Och fler besökare gör att spelutgivare och annonsörer ser oss bättre, vilket i sin tur ger oss möjlighet att göra fler, större och bättre jobb. Och det har ni väl inget emot?

Nåväl, publicitet är kanon. Men lat som man är, så gör ont i blodpumpen att regga sig till en ytterligare sida. Men det är kanske inte " world first problems " så att säga, eftersom det är gratis att medverka i tävlingen och att gå med i s.k ansiktsboken.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

facebook? tack, men nej tack.

Redaktör
Skrivet av Mellansalt:
Skrivet av Tompa:

Vi använder Facebook för att få fler besökare. Och fler besökare gör att spelutgivare och annonsörer ser oss bättre, vilket i sin tur ger oss möjlighet att göra fler, större och bättre jobb. Och det har ni väl inget emot?

Nåväl, publicitet är kanon. Men lat som man är, så gör ont i blodpumpen att regga sig till en ytterligare sida. Men det är kanske inte " world first problems " så att säga, eftersom det är gratis att medverka i tävlingen och att gå med i s.k ansiktsboken.

Det resonemanget uppskattas! Vi har ju trots allt skyfflat ut nära 200 nycklar här på sajten redan, och fler blir det om vi får tag på några.


signatur
Medlem

hoppas på bättre lycka denna gången då.

Medlem

Facebook-trams, nejtack

Medlem

Lägg ner fz.se och kör vidare på facebook.com/fzpunktse?

Medlem

Fuck facebook, jävla vuxendagis på internet.

Medlem

Det är ju inte direkt svårt att glutta på de andras svar på frågan inne på facebook.

Medlem
Skrivet av Jonkan:
Skrivet av Mellansalt:

Tvingar en att skaffa Facebook, aj aj

Hur blir man "tvingad" till det?

Det enda vi "måste" göra i livet är att dö. Fel av mig.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem

Facebook? Nej tack...

Medlem

Någon som vet om man kan ta bort likes på Facebook?

Medlem
Medlem

Nej tack, jag står över.

En gammal veteran på sidan och deltog i utlottningen av 200 nycklar men självklart vann man inte som alla dom andra hundratals tävlingarna man deltagit i sedan 2004.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Har inte facebook. Kan inte jag få en tröst nyckel?

Medlem

Fan vad ni gnäller.


signatur

Skaffa QuakeWorld: http://nquake.com

Medlem

Tog bort min facebook för några veckor sen, så den här tävlingen blir det inget av!

Medlem

Facebook kan dra åt helvete, FZ likaså med denna "tävling"

Medlem

Facebook? Nej tack.

Medlem

Mycket dåligt av FZ att tvinga facebook för att delta i en tävlig. MYCKET Besviken!

Medlem

Om jag ska vara ärlig så tror jag på att vinna en nyckel denna gång...

Skriv svar