FZ delar ut fler Diablo 3-betanycklar!

Medlem

Gick inte förra gången, så man får hoppas på denna

Medlem

me gusta.

Ja det är väl inte mer än att hoppas att man får en, och lycka till till er andra.

Medlem

Bryr mig inte tillräckligt för att hålla på att regga mig på facebook och skit.

Men jag gillar er ändå FZ. <3

Vafan? Facebook? Trollar ni med oss? Nog för att jag har FB men när fan använder jag de? Aldrig nästan.

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av magma:

Men de som inte har facebook då?
Har nämligen ingen...

Skaffa. Det är gratis och vill du inte dela med dig av din info kan du fylla i minimalt med information och radera kontot när våra nycklar är utdelade.

Det förstås. Det får gå! Menade inte att låta negativ. Undrade bara om det fanns andra alternativ att delta.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Facebook ? Skulle ge mycket för en beta nyckel.. Sälja min förstfödda son, gemin högra pungkula.
Med att gå med i facebook är för mycket !

MFZ
Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av modusoperandi:

varför blanda in facebook.. jag va sugen på en nyckel, men larva sig med facebook för att KANSKE få en.. nej tack.

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

det tror jag det.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Lycka till allesammans!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Jag har ju inte facebook Orättvist

Inaktiv

Nej urk, thefacebook,,,,


signatur

Allah är stor men jag har större

Medlem
Skrivet av showerguy:

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

Varenda vän ser mig gilla FZ och samtidigt kommentera på frågan. Man blir tvungen att bli medlem och man kanske drar in 500-1000 nya medlemmar!

Som ett alternativ för att delta så kan jag hålla med men inte som krav, vissa är emot Facebook då de anser att en sida som startade som en sida som spammade folk inte är något de vill vara en del av. Personligen är jag som jag skrev emot det här med att gilla saker på FB för att få tillgång till något. Som ett alternativ, absolut men nja inte ha det som "krav" men jag gillar FZ ändå, kommer nog dock inte gilla detta på FB däremot. Visst är jag sugen på en nyckel men inte så sugen att jag är villig att gå emot mina principer.

Medlem

Gööööött!!!! Kanske man vinner en nyckel denna gång!

Medlem

facebook , bleh! Men nice respons har ni iallafall på den frågan. Så ganska kul att se endå hur stort antal som försöker få nyckel. Hjälper ju en att inse hur ganska liten chans man har endå på att få en.

Inaktiv
Skrivet av FUtech:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av modusoperandi:

varför blanda in facebook.. jag va sugen på en nyckel, men larva sig med facebook för att KANSKE få en.. nej tack.

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

Varenda vän ser mig gilla FZ och samtidigt kommentera på frågan. Man blir tvungen att bli medlem och man kanske drar in 500-1000 nya medlemmar!

Bra grej FZ! får man något tipstack.. kanske en extra nyckel?

Så det är ditt fel menar du...

Jag har tipsat FZ om att använda sig utav sin Facebook sida ja!

Medlem

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av showerguy:

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

Varenda vän ser mig gilla FZ och samtidigt kommentera på frågan. Man blir tvungen att bli medlem och man kanske drar in 500-1000 nya medlemmar!

Som ett alternativ för att delta så kan jag hålla med men inte som krav, vissa är emot Facebook då de anser att en sida som startade som en sida som spammade folk inte är något de vill vara en del av. Personligen är jag som jag skrev emot det här med att gilla saker på FB för att få tillgång till något. Som ett alternativ, absolut men nja inte ha det som "krav" men jag gillar FZ ändå, kommer nog dock inte gilla detta på FB däremot. Visst är jag sugen på en nyckel men inte så sugen att jag är villig att gå emot mina principer.

Förstår inte hur folk kan vara så stela och inte följa med i utvecklingen. Facebook är ett bra verktyg där jag kan få direkt information från företag, kändisar, favoritlag osv osv.

Vill man vara med i tävlingen krävs det att man kommenterar på inlägget. Vill du inte det så tvingar ingen dig att skaffa Facebook och då behöver man inte heller klaga.

I skrivande stund har FZ fått fler gillningar och det är snart 1200 kommentarer. Så knip igen om dina principer för tillfället.

Medlem
Skrivet av conthox:

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.

Fast det betyder ju inte att vi bara ska gilla läget att det är ett krav. Jag har ingen facebook och är besviken för jag vill vara med i tävlingen Ogillar att allt kretsar runt det, gilla saker här och där osv osv. Kan inget åt saken och precis som du säger är det inte mer än att "gilla läget" men som sagt, det betyder ju inte att man inte ska uttrycka sitt missnöje.

Medlem

Var fan är frågan ?


signatur

"Med Gud och segrande vapen" Gustav II Adolf

Medlem

Jag som trodde att det var FZ jag besökte, inte Facebook. Om jag blir tvingad att registrera mig på Facebook för att ta del av saker på FZ så finns det nog bättre sajter att läsa sina spelnyheter på.

Medlem

Meh facebook=( kommer det komma fler möjligheter för oss utan facebook? (nej kommer inte skaffa)

Medlem
Skrivet av showerguy:

Förstår inte hur folk kan vara så stela och inte följa med i utvecklingen. Facebook är ett bra verktyg där jag kan få direkt information från företag, kändisar, favoritlag osv osv.

Vill man vara med i tävlingen krävs det att man kommenterar på inlägget. Vill du inte det så tvingar ingen dig att skaffa Facebook och då behöver man inte heller klaga.

I skrivande stund har FZ fått fler gillningar och det är snart 1200 kommentarer. Så knip igen om dina principer för tillfället.

Jag följer med i utvecklingen men bara för det behöver man ju inte alltid gilla vart den leder. Som jag skrev hade de kunnat använda FB för de som ville tävla om nyckeln där och köra på FZ för de som inte ville använda FB eller inte har ett konto. För övrigt bryr jag mig föga om hur många som gillat detta, jag gör det inte. Nu är det ju som så att man inte kan klicka tummen ner på saker som postas på FB, jag hade nog varit mer benägen att göra det i så fall. Så jag ger ditt förslag tummen ner, sedan får du tycka vad du vill om det.

Medlem

Verkar som att väldigt många vill ha nycklar.

Noshitliksom.


signatur

Nä men, annars då?

Redaktör
Skrivet av Nannonoys:
Skrivet av conthox:

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.

Fast det betyder ju inte att vi bara ska gilla läget att det är ett krav. Jag har ingen facebook och är besviken för jag vill vara med i tävlingen Ogillar att allt kretsar runt det, gilla saker här och där osv osv. Kan inget åt saken och precis som du säger är det inte mer än att "gilla läget" men som sagt, det betyder ju inte att man inte ska uttrycka sitt missnöje.

Det är ju inte fel att folk uttrycker sitt missnöje, då får vi en hint om vad vi bör och inte bör göra framöver. Däremot känns det lite sisådär när vi får råskäll för att vi testar andra tävlingssätt och nya sätt att nå ut till läsarna. Facebook är gratis och vill man inte använda det sen kan man registrera minimalt med uppgifter och radera kontot när denna utdelning är över. Eller låta bli att delta om inte heller det känns ok.

Skrivet av Headcutter:

Var fan är frågan ?

På vår Facebook-sida.


signatur
MFZ
Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av showerguy:

Varför inte? Jag som tipsade angående Facebook.

Varenda vän ser mig gilla FZ och samtidigt kommentera på frågan. Man blir tvungen att bli medlem och man kanske drar in 500-1000 nya medlemmar!

Som ett alternativ för att delta så kan jag hålla med men inte som krav, vissa är emot Facebook då de anser att en sida som startade som en sida som spammade folk inte är något de vill vara en del av. Personligen är jag som jag skrev emot det här med att gilla saker på FB för att få tillgång till något. Som ett alternativ, absolut men nja inte ha det som "krav" men jag gillar FZ ändå, kommer nog dock inte gilla detta på FB däremot. Visst är jag sugen på en nyckel men inte så sugen att jag är villig att gå emot mina principer.

Förstår inte hur folk kan vara så stela och inte följa med i utvecklingen. Facebook är ett bra verktyg där jag kan få direkt information från företag, kändisar, favoritlag osv osv.

Vill man vara med i tävlingen krävs det att man kommenterar på inlägget. Vill du inte det så tvingar ingen dig att skaffa Facebook och då behöver man inte heller klaga.

I skrivande stund har FZ fått fler gillningar och det är snart 1200 kommentarer. Så knip igen om dina principer för tillfället.

frågan är varför man ska få information från fz.se via facebook ist för deras egna sida.
låter ju dumt att skifta fokus till en kommersiell sida där dom inte kommer få eventuella reklamintäkter etc som dom tydligen ville ha.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Till Crew på FZ : tävlingen imorn snälla låt det inte förvandlas till vem kan klicka på f5 mest.


signatur

God is dead

Herregud vad gnälliga folk är. Gilla läget eller skit i och delta


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Herregud vad gnälliga folk är. Gilla läget eller skit i och delta

Det handlar inte om att vara gnällig utan om att på ett sakligt sätt förklara varför man kanske inte gillar det. Jag tycker inte sämre om FZ tack vare det här, vad det innebär är bara att jag inte kommer delta och jag ville bara förklara anledningen till detta då jag inte verkar vara ensam. Jag framför kritik på ett sätt som jag anser vara konstruktivt, sedan så får folk se det som att jag är gnällig.

Om jag ska gilla en sida så ska det vara för att jag väljer att gilla den inte för att någon har det som "krav", för mig får det motsatt effekt. Problemet är dock FB´s uppbyggnad, för att kunna kommentera en sida måste man tydligen gilla den gruppen, gör man inte det kan man inte heller kommentera den. Blir lite moment 22.

Medlem

Hoppas att jag kan börja spela Diablo 3-betan och inte få upp error_315300...........

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Nannonoys:
Skrivet av conthox:

Dagens kids/ungdomar är verkligen.... underhållande. Om det är ngt dom inte tycker om, så kan dom bara inte låta det vara och titta åt ett annat håll. Det gör att massor med saker som antagligen skulle dö ut om man bara lämnade det ifred får massivs med uppmärksamhet. Likt en viss fröken Black som blev kändis genom att folk i tiotusental inte kunde låta bli att kommentera, utan kände sig tvungna att gå in på hennes video och skriva hur dåligt det var.

När man ser alla kommentarer här så verkar det som att det fungerade, så mer Facebook kommer det bli i framtiden - oavsett vad ni säger om det.

Fast det betyder ju inte att vi bara ska gilla läget att det är ett krav. Jag har ingen facebook och är besviken för jag vill vara med i tävlingen Ogillar att allt kretsar runt det, gilla saker här och där osv osv. Kan inget åt saken och precis som du säger är det inte mer än att "gilla läget" men som sagt, det betyder ju inte att man inte ska uttrycka sitt missnöje.

Det är ju inte fel att folk uttrycker sitt missnöje, då får vi en hint om vad vi bör och inte bör göra framöver. Däremot känns det lite sisådär när vi får råskäll för att vi testar andra tävlingssätt och nya sätt att nå ut till läsarna. Facebook är gratis och vill man inte använda det sen kan man registrera minimalt med uppgifter och radera kontot när denna utdelning är över. Eller låta bli att delta om inte heller det känns ok.

Skrivet av Headcutter:

Var fan är frågan ?

På vår Facebook-sida.

Det var ju lite det jag menade Jag skällde inte, tyckte bara det var orättvist, och sade till killen som klagade på "oss" utan att det inte borde vara något fel med att visa sitt missnöje, även om vissa gör det snyggare än andra

Medlem

men förhelvete BÖGBOOK, varför ska skiten blandas in

Skriv svar