Drömlika Crysis bilder til dig ¤600+ nya bilder i ZIP-set att ladda ner¤

Medlem

Jag inriktar mig inte i första hand på bilder i strider och så. Tråden heter ändå "drömlika bilder", inte strids bilder eller action bilder. Men om jag kommer över någon så ska jag självfallet posta.

jollehojje@ först tar du ner konsollen och skriver con_restricted 0 sedan så skriver du cl_hud 0 och så är det klart!


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Två nya jag hittade här om dagen som var riktigt atmosfäriska och sceniska;

Train_1600

Campfire_1600


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Medlem

Crysis har snart blivit överkört, är det inte Assassin's Creed som ska vara ännu snyggare i pc versionen ?

Medlem

Assassins creed är inte mycket i jämförelse, och det kommer dröja innan något spel "kör över" crysis. Dessutom har inte PC versionen av AC släppts ännu.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Jag diggar Laxens bilder. Dom är dö häftiga. Att man kan göra så mycket med Crysis. Jag vill ha en ny dator, så jag få se det med egna ögon istället.:p

Medlem

Ett gäng nya, har inte orkat pula med dom i photoshop och dom finns tyvärr inte i högre upplösning än de jag postar.

Hoppas ni gillar dom ändå;

Lakeside

Lakeside_2

Paradise

Shipyard_factory

Shipyard_office

Jeep

savanna

Light_of_God


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jodå, dom är ju riktigt snygga ändå.


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Hur har du gjort tåget och den sista bilden i startinlägget?

Medlem

Nej, det är en annan som gjort dom. Har heller inte redigerat dom något.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Den där campfire var riktigt snyggt gjord, hur?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Laxen:

(se till att välja en stor upplösning, till exempel 5120x3200 innan du tar bilden med e_screenshot 1).

Var sparas bilderna med detta kommando?

Inaktiv

Det bler bara en svart bild när jag trycker prnt screen och sedan CTRL+V i paint. Varför?

Medlem

Jag vet att jag inte är den enda som har masturberat till dom här bilderna, Multipletimes!

Medlem
Skrivet av gujukal:

Det bler bara en svart bild när jag trycker prnt screen och sedan CTRL+V i paint. Varför?

För att denna funktion är skräp. Ladda ned FRAPS eller något ännu bättre.

Medlem

Laxen, hur tar man bilderna i editorn? finns det något särskilt "photo mode" så att säga?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Alltså, dom sparas här: C;\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis\Game\ScreenShots\HiRes

Exeron@ Allt förklaras här: http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11286

Ps, jag har inte tagit campfire bilden så vet ej...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv
Medlem

Ganska nice, men lite torra och tomma...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Laxen, jag har ett antal bilder som jag tror skulle bli coola efter din expertis-putsning. Vill du ha dem?

Medlem

bring em in

lägg gärna upp dom på hugeup.com så att dom inte förlorar någon kvallitet, sedan skickar du länkarna till mig via PM så ska jag jobba med dom.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

helt otroligt vad snygg spel!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Laxen:

Jag kan fixa exempelvis FY-71 snyggare, nu när jag har sun-rays.

Inaktiv

The Vulture!!
Vad är su-rays för något?

Medlem

Sun-rays eller sun-shafts är en effekt i crysis som gör att saker, ting och växtlighet kastar strålar av skuggor på ett läckert sätt bakom sig när man tittar mot solen igenom dom. Solen strålar igenom object och växtlighet och skapar detta ögongodis. I verkligheten är detta inte möjligt om det inte finns partiklar i luften så som damm eller dimma (vatten). Finns i crysis mest för att göra det snyggare.

Normalt måste du ha Post Processing Quality på "Veryhigh" (vilket egentligen bara funkar i dx10 i Vista) för att få denna effekt. Du kan dock få det att fungera i xp och även på high inställningar genom att ta ner konsollen och skriva con_restricted 0 och sen enter och sedan r_sunshafts 1 och enter.

Du ser ett exempel på detta i min Purple dusk bild.

Här är ett till exempel som förefaller oftast:


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Tack så mycket för hjälpen Laxen!!

Medlem

Efter ett långt uppehåll kommer här lite nya bilder jag samlat på mig med tiden:

f16 v2

soldier

beautiful bay

afternoonbay

hostile

eveningmountains

mistywaters

paradise v2

preparation

rainlow

vagon

woodland

lightbade

lush_verdure

small island

Det var allt, fler kommer senare...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

kan säga att din "F-16" är en F-35:up:

annars snygga bilder!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

tack som tusan!! har en nu


signatur

R.I.P The_maxx

Skriv svar