Medlem

Gött mos, när Blizzard tillåter en att spela dvs. Man tror ju att de skulle ha lärt sig att hantera spelsläpp vid detta laget, men tydligen inte.


signatur

Metal is best served heavy.

Moderator | Testpilot
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Först!

Jag brukar radera såna inlägg, men komiken kräver att just detta står kvar.

Hej vuze,

Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.

Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX

Tidigare konversation mellan dig och WaltX
Skrivet 2012-04-20 14:04 av WaltX
Hej vuze,

Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.

Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX

Tack för den !

Ska du börja på att gråta? Det är två helt olika personer det gäller.

Sedan är det en meningslöskommentar. Finns ingen poäng med att skriva "först" överhuvudtaget.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Diablo 3 kändes mest som en lättöl en fredagkväll .. detta var dock väntat så blev inte besviken

Medlem

De jävla nybörjarna på Blizzard har ju gömt valet där man väljer region så man ser ju inte det när man loggar in. Otroligt korkat av dem!

Jävla klantar blizzard är. level 13 eller något på en jänkar server borta i skjutglada texas därför det laggar hästglass! Hoppas att dem patchar in det snabbt som attan annars jävlar ska jag stämma dem får vållande till en person nära hjärtattack! America fuck yeah landet där du kan stämma folk för små saker!

http://www.youtube.com/watch?feature...&v=GsqUZkmO-zk RAGE RAMPAGE JÄVLA BLIZZARD NÖTTER!

Error 37 Rage, Error 3006 Rage, Diablo 3 Rage!


signatur

Visa lite respekt swordfish. Tråd rensad.

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Ender:

Först!

Jag brukar radera såna inlägg, men komiken kräver att just detta står kvar.

Hej vuze,

Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.

Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX

Tidigare konversation mellan dig och WaltX
Skrivet 2012-04-20 14:04 av WaltX
Hej vuze,

Ditt inlägg i den här tråden har raderats. Det är inte tillåtet med meningslösa "first" inlägg.

Med vänlig hälsning,
FZ Crew
WaltX

Tack för den !

http://www.youtube.com/watch?v=qS7nqwGt4-I


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av swordfish:

De jävla nybörjarna på Blizzard har ju gömt valet där man väljer region så man ser ju inte det när man loggar in. Otroligt korkat av dem!

Jävla klantar blizzard är. level 13 eller något på en jänkar server borta i skjutglada texas därför det laggar hästglass! Hoppas att dem patchar in det snabbt som attan annars jävlar ska jag stämma dem får vållande till en person nära hjärtattack! America fuck yeah landet där du kan stämma folk för små saker!

http://www.youtube.com/watch?feature...&amp;v=GsqUZkmO-zk RAGE RAMPAGE JÄVLA BLIZZARD NÖTTER!

Error 37 Rage, Error 3006 Rage, Diablo 3 Rage!

"Nybörjare" och "korkade" sa du...haha


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem

Diablo 3 är fantastiskt och borde få ett undantagsbetyg ála Glenn Hysén på 6 av 5 för att det faktiskt levererar så enormt bra efter så otroligt högt ställda förväntningar!

Lirade 16h i sträck igår exkl lunch/middag. Det tog en till Nightmare act2 och som level 36 Barbarian. Hoppade över allt med inloggningstrul osv som jag vet att många hade problem med genom att helt enkelt inte börja lira förrens 08. Funkar.

Mitt intryck är att det är just så bra som man hoppats - ett Diablo som har tillräckligt av det gamla(action, bra flow, intressanta skills, grym story, otroliga miljöer...) men som känns fräscht 2012 och har nya, oväntade delar att bjuda på som är enkla att ta till sig. Skillssystemet är t.ex. en stor förbättring där man kan testa sig fram och byta allt eftersom nya förutsättningar ges. Jag är sååååå glad över att inte kastat bort skillpoint...det är endå ingen finess i sådana system när man enkelt kan köra nån slags cookiecutter build. Nä, nu så kan man istället tänka om när man springer in i en vägg (vissa delar av act1 nm redan...) och anpassa sig på fler sätt än att ta på sig sköld. Sen är det i det närmaste bugg-fritt - har inte märkt av något som känts konstigt. De få som finns är nog väldigt, väldigt marginaliserade (Jondar-buggen etc) vilket gör att man faktiskt kan ta åt sig av den story de vill leverera...underbart!


signatur

Your words are as empty as your future...

Medlem
Skrivet av cybo:

Jag gillar detta med cd-key+account. Det känns som Blizzards spel har blivit mindre framgångsrika på piratmarknaden.
Tycker dock det är synd om de utan internet, jag själv hoppades spelet inte krävde internet (som Starcraft 2 i guest mode) min lina strular ofta ibland.

Jag gillar själv verkligen Blizzard och har köpt en del spel från dom men jag ogillar samtidigt att man behandlar sina kunder som kriminella (detta är kontentan av ett drakoniskt DRM) även om detta inte är avsikten. Jag har full förståelse för online krav när man spelar ett MP spel men kan inte på något sätt se att man skulle behöva vara uppkopplad när man spelar solo. Om det beror på fusk och liknande så hade de kunnat ge de som vill ha denna form av achievment denna endast då de spelar online medan de som inte bryr sig eller inte kan spela online kunnat spela spelet utan att vara uppkopplad.

Jag tror att den här formen av DRM snarare får folk att avstå från köp, jag själv är enormt emot denna kontrollform. När jag köper ett spel ska det vara på villkor jag anser är rimliga, jag har än så länge inte sett något rimligt skäl till varför jag som konsument ska behöva koppla upp mig mot en server när jag vill spela ett spel jag betalat dyra pengar för (för att undvika missförstånd så menar jag endast SP delen av ett spel och inget annat).

Medlem

Jag fattar verkligen inte hur recensenten skall kunna skriva en rättvis recension tills på fredag. Han skall hinna spela igenom spelet, reflektera, sedan skriva 4-5 A4 text och göra allt detta på 3 dagar. Ge han två veckor åtminstone.

Medlem

Varför är det så viktigt för vissa att de bara MÅSTE spela det precis när det har släps? 2 miljoner förbokningar och tror det ska gå problem fritt.. Jag väntade till kl 1200 och hade inga problem att logga in eller spela. Om man tar tex bf3, så var det otroligt mycket mer problem, är fortfarande stora problem.

Spelat i 4h och bara älskar D3

Medlem
Skrivet av Ender:

Först!

Ha ha xD

Och är inte det rekord med -107? på kommentaren? Jag tror jag ger dig ett minus till för rekordets skull


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Det blev ett köp ändå, kunde inte låta bli efter alla dessa år. Men, vilken besvikelse, spelet är ju konstruerat bör barn! Så enkelt och linjärt så man inte tror att det är sant.

Vad är meningen med ett spel där du tvingas spela igenom det utan någon som helst utmaning!
Man möter ju inget motstånd alls och har inte dött en enda gång än så länge, inte ens i närheten av att dö.

Manskulle lika bra kunna ha ett browserspel där man hade en knapp att trycka på som genererade loot...

Nej, en enorm besvikelse, brist på utmaning och spänning. Storyn är inget att hänga i granen, och jag är inte alls sugen på att spela om spelet igen bara för att få det lite svårare, vilket det inte kommer bli. Efter att ha sett streems på ett gäng som sprang igenom Nightmare lika fort som easy...

Ett stort misslyckande där man anpassar sig till den allt mer växande skaran av ointelligenta, bortskämda, snorungar som ska ha allt så lätt som möjligt.

Medlem

Jag gillar grafiken, men jag föredrar den art de brukade ha. Då försökte de få allt att se riktigt äckligt, vulgärt och unket. Nu när den är mer tecknad, så får jag inte samma känsla som i ettan och tvåan.


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Jag gillar grafiken, men jag föredrar den art de brukade ha. Då försökte de få allt att se riktigt äckligt, vulgärt och unket. Nu när den är mer tecknad, så får jag inte samma känsla som i ettan och tvåan.

+1

Spelet måste lämpa sig för barn antar jag...

Så har man lirat genom spelet en första gång, helvetiskt roande spel måste jag säga!

Inaktiv
Skrivet av Apministern:

Jag gillar grafiken, men jag föredrar den art de brukade ha. Då försökte de få allt att se riktigt äckligt, vulgärt och unket. Nu när den är mer tecknad, så får jag inte samma känsla som i ettan och tvåan.

Ändra pixelshadern då. Men med risk för att bli bannad då förstås.

Edit: slänger väl in en länk då om det nu var oklart vad jag menade: http://darkd3.com

Inaktiv
Skrivet av krad:

Det blev ett köp ändå, kunde inte låta bli efter alla dessa år. Men, vilken besvikelse, spelet är ju konstruerat bör barn! Så enkelt och linjärt så man inte tror att det är sant.

Vad är meningen med ett spel där du tvingas spela igenom det utan någon som helst utmaning!
Man möter ju inget motstånd alls och har inte dött en enda gång än så länge, inte ens i närheten av att dö.

Manskulle lika bra kunna ha ett browserspel där man hade en knapp att trycka på som genererade loot...

Nej, en enorm besvikelse, brist på utmaning och spänning. Storyn är inget att hänga i granen, och jag är inte alls sugen på att spela om spelet igen bara för att få det lite svårare, vilket det inte kommer bli. Efter att ha sett streems på ett gäng som sprang igenom Nightmare lika fort som easy...

Ett stort misslyckande där man anpassar sig till den allt mer växande skaran av ointelligenta, bortskämda, snorungar som ska ha allt så lätt som möjligt.

Börjat på hell eller inferno ännu? Inte? Stfu om svårighetsgraden då.

Medlem
Skrivet av mordsint:

Börjat på hell eller inferno ännu? Inte? Stfu om svårighetsgraden då.

Kan man välja någon av de svårighetsgraderna från början då? För annars har han ju en poäng.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:
Skrivet av mordsint:

Börjat på hell eller inferno ännu? Inte? Stfu om svårighetsgraden då.

Kan man välja någon av de svårighetsgraderna från början då? För annars har han ju en poäng.

Nej man måste tydligen spela igenom hela spelet först för att låsa upp nya svårighetsgrader. Detta är problemet med ett spel som baseras på level, man kan inte ge spelaren möjligheten att börja spela på svårare direkt eftersom de då kommer bli slaktade av fiender med betydligt högre level. Samtidigt finns det de som tycker att normal är för enkelt och säkerligen kommer tröttna innan de möter motstånd.

Jag tyckte Blizzard lyckades ganska bra med att balansera första och andra spelet, så verkar inte vara fallet med det tredje. Som sagt kan jag bara utgå från vad andra tycker och det jag själv sett av spelet på nätet eftersom jag inte spelat det själv.

Medlem

puh! va bra nära att ja köpte spelet igår, men när man läst alla neg. kom. här får det bli rea-backen istället.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av mordsint:

Börjat på hell eller inferno ännu? Inte? Stfu om svårighetsgraden då.

Vad har dess för betydelse om vägen dit är på tok för lätt? Jag förstår helt och hållet att man kan tröttna på ett spel som är för lätt. Kände samma sak när jag spelade igenom Gears of War 1-2 för att komma till den svåraste. Då det spelet tvingade mig att se diverse scener (som att ens karaktär slutar springa så fort han pratar med andra över radion) så vart jag ännu mer frustrerad över att behöva spela om spelet för att få tillgång till insane (det var först på denna som jag upplevde lite motstånd och det var först vid slutbossen som jag fick problem).

Medlem

Gahhh.. Har inte spelat det än pga av deras server problem. Sen när man kom online så fungerade inte friends systemet, så då gick pallade jag inte spela >.> men ikväll då jävlar!

Medlem

R.I.P Diablo =/ fy fan vilket skit!

Medlem
Skrivet av krad:

Det blev ett köp ändå, kunde inte låta bli efter alla dessa år. Men, vilken besvikelse, spelet är ju konstruerat bör barn! Så enkelt och linjärt så man inte tror att det är sant.

Vad är meningen med ett spel där du tvingas spela igenom det utan någon som helst utmaning!
Man möter ju inget motstånd alls och har inte dött en enda gång än så länge, inte ens i närheten av att dö.

Manskulle lika bra kunna ha ett browserspel där man hade en knapp att trycka på som genererade loot...

Nej, en enorm besvikelse, brist på utmaning och spänning. Storyn är inget att hänga i granen, och jag är inte alls sugen på att spela om spelet igen bara för att få det lite svårare, vilket det inte kommer bli. Efter att ha sett streems på ett gäng som sprang igenom Nightmare lika fort som easy...

Ett stort misslyckande där man anpassar sig till den allt mer växande skaran av ointelligenta, bortskämda, snorungar som ska ha allt så lätt som möjligt.

Sant som det är sagt.

Medlem

Väldigt roligt spel! Kommer igång rejält senare in i spelet då det blir lite svårare. ACT 2 och 3 är ruskigt bra faktiskt.

Enda kritiken jag hittar är röstskådespeleriet som är lite för Disney ibland.

Medlem
Skrivet av marre910:

"Färdigheter är nu knutna till specifika slottar. Jag kan inte längre ha vilken kombination som helst av färdigheter på musknapparna, utan för var och en av dessa, samt för de fyra siffertangenterna, finns det ett specifikt urval av färdigheter."

Man kan i options ställa in så att man kan välja vilka färdigheter man ska ha på vilka knappar om minnet inte sviker mig.

Det heter "Elective Mode" och slås på i Options > Gameplay.
Därefter högerklickar man på slotten man vill ha skillen i, sen är det bara att blanda hur man vill!


signatur
Medlem
Skrivet av krad:

Det blev ett köp ändå, kunde inte låta bli efter alla dessa år. Men, vilken besvikelse, spelet är ju konstruerat bör barn! Så enkelt och linjärt så man inte tror att det är sant.

Vad är meningen med ett spel där du tvingas spela igenom det utan någon som helst utmaning!
Man möter ju inget motstånd alls och har inte dött en enda gång än så länge, inte ens i närheten av att dö.

Manskulle lika bra kunna ha ett browserspel där man hade en knapp att trycka på som genererade loot...

Nej, en enorm besvikelse, brist på utmaning och spänning. Storyn är inget att hänga i granen, och jag är inte alls sugen på att spela om spelet igen bara för att få det lite svårare, vilket det inte kommer bli. Efter att ha sett streems på ett gäng som sprang igenom Nightmare lika fort som easy...

Ett stort misslyckande där man anpassar sig till den allt mer växande skaran av ointelligenta, bortskämda, snorungar som ska ha allt så lätt som möjligt.

Det är inte kul att acceptera det, men du har rätt. Spelet var löjligt enkelt även på svåraste svårighetsgraden.
Ska testa att köra solo också för att se om det blir markant utmanande.
I det stora hela en enorm besvikelse.

Medlem
Skrivet av Vorheece:
Skrivet av krad:

Det blev ett köp ändå, kunde inte låta bli efter alla dessa år. Men, vilken besvikelse, spelet är ju konstruerat bör barn! Så enkelt och linjärt så man inte tror att det är sant.

Vad är meningen med ett spel där du tvingas spela igenom det utan någon som helst utmaning!
Man möter ju inget motstånd alls och har inte dött en enda gång än så länge, inte ens i närheten av att dö.

Manskulle lika bra kunna ha ett browserspel där man hade en knapp att trycka på som genererade loot...

Nej, en enorm besvikelse, brist på utmaning och spänning. Storyn är inget att hänga i granen, och jag är inte alls sugen på att spela om spelet igen bara för att få det lite svårare, vilket det inte kommer bli. Efter att ha sett streems på ett gäng som sprang igenom Nightmare lika fort som easy...

Ett stort misslyckande där man anpassar sig till den allt mer växande skaran av ointelligenta, bortskämda, snorungar som ska ha allt så lätt som möjligt.

Det är inte kul att acceptera det, men du har rätt. Spelet var löjligt enkelt även på svåraste svårighetsgraden.
Ska testa att köra solo också för att se om det blir markant utmanande.
I det stora hela en enorm besvikelse.

WOW! Har du klarat Inferno? Seriöst? Det tar ca 14 timmar att klara normal. Gånga det med 4 och du har 52 timmar. Detta har du klarat på mindre än 39 timmar sen spelet släpptes! Grattis! Du är världen bästa gamer! *not*

Medlem

Tror det kan ha uppstått en del missförstånd. När jag skriver att första och andra spelet inte var lätt så menar jag i SP inte i MP även om jag är fullt medveten om att denna serie är tänkt att spelas med andra.

Så iaf jag vore tacksam över att få reda på hur ni spelat spelet när ni anser det vara för lätt eller för svårt.

Medlem
Skrivet av snurrfint:

WOW! Har du klarat Inferno? Seriöst? Det tar ca 14 timmar att klara normal. Gånga det med 4 och du har 52 timmar. Detta har du klarat på mindre än 39 timmar sen spelet släpptes! Grattis! Du är världen bästa gamer! *not*

Läs om, läs rätt.
Och dina tider är helt åt skogen fel.

Skriv svar