Medlem

Jag ogillar acid washed jeans.

Medlem

Haha, fan vad skönt det är att läsa om sånt ni får bryt på - känns som en frisk vind.

Skrivet av Psykotisk:

Jag menar vad fan, kom igen nu.

Haha, precis - Kom igen för fan. KOM IGEN!

Skrivet av Bjornsan:

Blir ju bara arg av det här!

Nice, spy ur dig mer. Se det som terapi.

Skrivet av Jee:

Underskatta inte en riktigt fin Wolf Shirt!
"The graphics on this Wolf T shirt are outstanding!"

Haha, så sjukt ful. Kolla in kommentarerna under, de säger det bättre än mig.

Skrivet av El duderiino:

Tycker även att det är väldigt jobbigt när folk säger "I know" när dom pratar i mobiltelefon.

Jag avskyr ljudet av småtjejer i mobiltelefon, det där luftpumpade tonnårstugget men stockholmsdialekt får mig alltid att skratta högt.

Skrivet av Ragganof:

Har så fruktasvärt jäkla svårt för sånnadär tvbänk-bokhylla hybrid.

Ja, de är sällan snygga - värst är de som överlevt från 70-talet. Folk försöker sälja dem via blocket för helt sjuka priser lite då och då.

Angående religion (shock) så retar det mig att de tror att de står över min skylt på brevlådan - ingen reklam gäller jesus också, liksom.

Jag retar mig på att det är högre volym på tvn när det är reklam.

Det som retar mig mest av allt är dock kärringar, oavsett kön. De som tittar snett, de som gnäller i smyg, sätter upp lappar där det står att ens mamma inte jobbar här, inte tål skämt och älskar att klä sig i offerrollen, skaka på huvudet och säga att nu har det gått för långt, som läser aftonbladet och tror att det de skriver är sant.

Folk som går långsamt framför en i affärer och inte flyttar sig ur vägen eller när de ställer sig och väntar på bättre tider så att ingen kommer förbi - senast igår fick jag fråga en gubbe om han väljer att flytta sig eller en avkörd hälsena. (han flyttade sig)

Folk som går på parkeringsplatser utan att flytta på sig när man kommer i bilen.

Cyklister som tror de har företräde vid övergångsställen - gå AV cykeln om du vill att jag skall stanna.

Folk som tränger sig i bilköer genom att köra ut i omkörningsfilen för att orsaka kaos längre fram. (du kommer ALDRIG in så länge jag kan stoppa dig)

Jag avskyr när medpassageraren glor på mig när en bil kör om.

Jag avskyr Renaultbilar, det är rena skräpet rakt av.

Jag HATAR alla som medverkar till att spam existerar, även om man gör det av ren dumhet, man borde inte bli utsläppt på nätet utan utbildning.

Åh, detta var skönt... att ånga av lite. I'll be back.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

"Inga pengar på mobilen"-
Jag bjuder gärna på ett mobilsamtal och pizza. Ibland.

Strumpludd och hår på golvet i duschen-
Det ger mig kväljningar, illamående och kräkningskänsla.

Evisu jeans-
Fula tryck på fula jeans nerstoppat i fula strumpor.

Löpsedlar-
"Glenn Hysen tvingas stämpla"

Att tappa bort något-
Kan förstöra en hel vecka.

Frysa -
Klockan 07:14 en februarimorgon. Det är kallt, mörkt och bussen är sen. Nästa vinterjacka blir dyr, riktigt jävla dyr.

Huvudvärk-
Bland det jobbigaste som finns. Väldigt jobbigt.

Medlem

Jag ogillar människor över puberteten som utbrast "Va? Dör Gandalf redan?!" under biovisningen av LOTR: Fellowship of the ring. Jag ogillar (framför allt) män som ska leka alfahannar så fort de får några öl innanför västen. Jag ogillar människor som slänger i dörrarna i trappuppgången klockan 4 på en tisdagsmorgon.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag ogillar att trådar låses OCH tas bort helt utan förklaring:( Jag ogillar i vilket håll vårat samhälle förändras ...Jag ogillar min tandläkare (hon borrade ur min tand i tron om att den skulle rotfyllas..den skulle bara lagas:evil:) Jag ogillar min sjukt tråkiga Volvo 940 2.3 Classic:down: Jag ogillar starkt dagens tråkiga hårdrock..

Hatar Komplicerade folk som ska analysera ALLT man säger ...


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

jag tycka inte om folk som tror dem är smartare och överlägsna andra människor,
jag tycka inte om nästan all musik från 2000 talet.
Jag tycka inte om fisk
jag tycka om öl
jag tycka inte om tribals, förlåt men tribals ser bara inte snyggt ut, men det är ju min egen åsikt ni som har såna
jag tycker inte om spindlar usch
jag tycker inte om att bli förnedrad eller att folk ser ner på en
det finns mycket jag inte tycker om men fan handlar inte denna tråd om dålig smak? varför snackar jag då om saker jag inte tycker om

aja fisk smakar dåligt

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jag ogillar att trådar låses OCH tas bort helt utan förklaring:(

Kolla upp 1.1 och 1.2 i reglerna så ska du nog se varför dom låses.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Kolla upp 1.1 och 1.2 i reglerna så ska du nog se varför dom låses.

1.1. Svensk lag
Vi tillåter inte inlägg som bryter mot eller uppmanar till brott mot svensk lagstiftning.

Absolut inget som har hänt i min(a) trådar.

1.2. Inga personangrepp
Alla kan inte vara kompisar, men om ni vill göra upp - gör det utanför våra diskussionsforum. Vi tolererar inga personangrepp och definitivt inga hotelser - oavsett om de är allvarligt menade eller ej.

Detta har väl inträffat i någon tråd,men att tråden både låses och tas bort är ju fan inte klokt.Dessutom helt utan förklaring tas den bort.

Medlem

Och svensk lag innebär ingen hets mot folkgrupp eller att "önska att skiten muras in och bränns ner till grunden".

Nej, det har "inte inträffat i någon tråd", halva trådarna har ju varit personangrepp på personangrepp, inkluderat med enorm hets mot folkgrupp och uppmanande till våld mot folkgrupper.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:

Och svensk lag innebär ingen hets mot folkgrupp eller att "önska att skiten muras in och bränns ner till grunden".

Islam är ingen folkgrupp,det är en religion.

Skrivet av Greger:

Nej, det har "inte inträffat i någon tråd", halva trådarna har ju varit personangrepp på personangrepp, inkluderat med enorm hets mot folkgrupp och uppmanande till våld mot folkgrupper.

Våld mot vilka folkgrupper?Jag tycker det har varit enorm hets och rasism anklagelser mot folk som endast varit kritiska mot Islam,men jag tycker inte det är en anledning till att ta bort tråden fullständigt.

Medlem

När ni klumpar ihop alla invandrare som en homogen grupp med islam som nämnare så blir det hets mot folkgrupp...


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Jajamän grabbar, då kör vi igång igen då! XD

Medlem

Kepsar med reklamtryck stör jag mig på och tycker att det ser enormt tattigt ut. Kläder med reklamtryck i helhet retar upp mig riktigt rejält. Det var som det där Castorfiber sa, att man nästan till 100% vet hur det ser ut hemma hos sånt folk. Jag får fram fina bilder i huvudet !


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Egentligen finns det bara en sak jag hatar djupt och innerligt, och det är cigarettrök, som en förlängning av det hatar jag i princip alla rökare som jag upptäcker, eftersom de gånger jag noterar dem rä det för att de helt hänsynslöst utsätter mig för den där förbannade röken, oftast på platser där det är svårt att göra nånting åt det; hållplatser, kön till korvmojen, min lägenhet (grannen under tycker att det är ok att röka på balkongen, undrar om han tycker att det är ok att jag spelar trummor på balkongen vid klockan 3 på natten) och så vidare...

Hata, hata, hata.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

T-shirts som det står "USA" på med fet tryck på och sen deras flagga därpå. Typiskt "jag har ingen identitet eller nationalkänsla"-syndrom.
Sen är det ju skitfult dessutom.


signatur

yolo

Medlem

Jag ogillar folk som går rund med byxorna upp vid naveln. Ser så dumt.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Jag ogillar folk som går rund med byxorna upp vid naveln. Ser så dumt.

Clint Eastwood style!:)


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

Medlem

Att folk inte kan hålla sig till ämnet...
Tråden skulle handla om dålig smak men övergick till vad folk ogillar... Lyckat.

Medlem

Gaaaaaaaaaaaaah!


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

+1


signatur

yolo

Medlem

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?

Folk tycker dom är sköna? Jag ser inget problem med det. Vem bryr sig allvarligt talat vad folk har på sig.

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Achronos:

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?

Folk tycker dom är sköna? Jag ser inget problem med det. Vem bryr sig allvarligt talat vad folk har på sig.

min farmor tycker dem är extremt sköna att gå runt i

Själv har jag aldrig testat sätta mina fötter i några, personligen tycker jag inte dem ser så vackra ut heller direkt men om dem fyller upp det fysiska kravet så why not liksom?

Medlem
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Achronos:

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?

Folk tycker dom är sköna? Jag ser inget problem med det. Vem bryr sig allvarligt talat vad folk har på sig.

Eftersom kläderna är bland det första intrycket man får av en person, så skulle jag säga att det allvarligt talat är en jekla massa som bryr sig vad folk har på sig.

Foppatofflor kan gott användas som tofflor. Men att gå runt på stan med dem är för mycket för mig. Men när man vistas uppe i Skelefteå vänjer man sig, dock.:)

Medlem
Skrivet av GrovPortion:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Achronos:

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?

Folk tycker dom är sköna? Jag ser inget problem med det. Vem bryr sig allvarligt talat vad folk har på sig.

min farmor tycker dem är extremt sköna att gå runt i

Själv har jag aldrig testat sätta mina fötter i några, personligen tycker jag inte dem ser så vackra ut heller direkt men om dem fyller upp det fysiska kravet så why not liksom?

Foppatofflor är grymt sköna att ha som skor man använder när man inte orkar trä på sig sina riktiga skor för att traska runt i husets närhet.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av GrovPortion:
Skrivet av Fargo:
Skrivet av Achronos:

Jag ogillar foppatofflor. Hur fan kan man ha på sig dessa extremt fula plastgrejer frivilligt?

Folk tycker dom är sköna? Jag ser inget problem med det. Vem bryr sig allvarligt talat vad folk har på sig.

min farmor tycker dem är extremt sköna att gå runt i

Själv har jag aldrig testat sätta mina fötter i några, personligen tycker jag inte dem ser så vackra ut heller direkt men om dem fyller upp det fysiska kravet så why not liksom?

Foppatofflor är grymt sköna att ha som skor man använder när man inte orkar trä på sig sina riktiga skor för att traska runt i husets närhet.

Foppatofflorna var överskattade när dom kom och är det än idag :evil: Hade det för exempelvis varit Reinfeldt som stod för reklamen, så skulle nog ingen använda dem. Men det är väl som med allt vi har på oss.:) Det finns säkerligen massvis med olika tofflor/sandaler som tom. är skönare än just foppatoffeln?


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

12
Skriv svar