Nya Steam släpps nästa vecka

Robot
Medlem
Nya Steam släpps nästa vecka

Har kört betan ett tag, gillar den riktigt mycket så kul att den går ur den äntligen. Kanske får vi någon specialrea då ;>


signatur

Videomupp

Inaktiv

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

Medlem
Skrivet av showerguy:

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

det är ju något du får räkna med i både Steam och Community, så när dom slog ihop båda så är det ju inte konstigt att det blir så.

Medlem

Gillar den nya designen skarpt, men när jag körde betan så hade jag problem att ladda ner spelen, hoppas dom åtgärdat detta problem.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

Vad är problemet om det bara är fjortisar som visar upp sig i "Community"? Gnäll på fjortisarna om dom är problemet.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

och?
är steam sämst för det?

alla sidor är det ju samma sak, desto populärare desto fler fjortisare. kan du inte leva med det undvik det. I detta fallet kan det röra sig om en mognadsfas att dom "vanliga" användarna inte kommit in än.

Medlem

Har de fixat så man kan lista spelen i en liten, kompakt vy som tidigare?

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Har de fixat så man kan lista spelen i en liten, kompakt vy som tidigare?

Undrar samma sak.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Har de fixat så man kan lista spelen i en liten, kompakt vy som tidigare?

I menyn:
View -> Small mode


signatur

"This was not in the manual I did not read!"
The Book of N00b - Johan "BMBM" Kylander

Medlem

Bra med förnyelse. Steam behöver detta. Designen börjar bli gammal.

Medlem

Jag har inte testat den nya designen än, så jag har inte en aning om hur den ser ut. Det ska bli intressant att se nästa vecka

Medlem

Har kört betan hela vägen och den nya designen är suverän. Det var ett bra tag sen jag stötte på en bugg sist så att de närma sig launch är inte så otroligt.

Bye, bye Trident!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Figaro:
Skrivet av Fairfax:

Har de fixat så man kan lista spelen i en liten, kompakt vy som tidigare?

I menyn:
View -> Small mode

Så bra. Tack för svaret.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av TruB:
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

och?
är steam sämst för det?

alla sidor är det ju samma sak, desto populärare desto fler fjortisare. kan du inte leva med det undvik det. I detta fallet kan det röra sig om en mognadsfas att dom "vanliga" användarna inte kommit in än.

Ja Steam är sämst för det efter denna uppdatering. Kommer bli ännu mera "Community" och det innebär då halvnakna brudar som visar urringningar och blabla.

Nej säger jag! Jag har lagt ner 5000 kronor på mitt Steam Account och gud be mig att kunna köra vanliga Steam! :down::down::down::down:

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

och?
är steam sämst för det?

alla sidor är det ju samma sak, desto populärare desto fler fjortisare. kan du inte leva med det undvik det. I detta fallet kan det röra sig om en mognadsfas att dom "vanliga" användarna inte kommit in än.

Ja Steam är sämst för det efter denna uppdatering. Kommer bli ännu mera "Community" och det innebär då halvnakna brudar som visar urringningar och blabla.

Nej säger jag! Jag har lagt ner 5000 kronor på mitt Steam Account och gud be mig att kunna köra vanliga Steam! :down::down::down::down:

Ingen tvingar nån att gå in på community-tabben... förstår inte riktigt vad som är problemet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Lurid:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

och?
är steam sämst för det?

alla sidor är det ju samma sak, desto populärare desto fler fjortisare. kan du inte leva med det undvik det. I detta fallet kan det röra sig om en mognadsfas att dom "vanliga" användarna inte kommit in än.

Ja Steam är sämst för det efter denna uppdatering. Kommer bli ännu mera "Community" och det innebär då halvnakna brudar som visar urringningar och blabla.

Nej säger jag! Jag har lagt ner 5000 kronor på mitt Steam Account och gud be mig att kunna köra vanliga Steam! :down::down::down::down:

Ingen tvingar nån att gå in på community-tabben... förstår inte riktigt vad som är problemet.

JO, det förstår du väl. och tjejer med urringningar fy bubblan also. vad skulle mamma säga ifall hon kom in i rummet.

Medlem

Creeds till Interaktionsdesignen, bra mkt smidigare gränssnitt än tidigare.

O framförallt, Internet Explorer e ur världen

Inaktiv
Skrivet av Lurid:
Skrivet av showerguy:
Skrivet av TruB:
Skrivet av showerguy:

Herregud vad sämst det nya Steam är. Är verkligen missnöjd! Jag som har använt Steam sedan det kom gillar verkligen inte det här.

I Steam Community är det bara fjortisar som visar upp sig medans dom andra kommenterar.

:down::down::down::down::down::down::down:

och?
är steam sämst för det?

alla sidor är det ju samma sak, desto populärare desto fler fjortisare. kan du inte leva med det undvik det. I detta fallet kan det röra sig om en mognadsfas att dom "vanliga" användarna inte kommit in än.

Ja Steam är sämst för det efter denna uppdatering. Kommer bli ännu mera "Community" och det innebär då halvnakna brudar som visar urringningar och blabla.

Nej säger jag! Jag har lagt ner 7000 kronor på mitt Steam Account och gud be mig att kunna köra vanliga Steam! :down::down::down::down:

Ingen tvingar nån att gå in på community-tabben... förstår inte riktigt vad som är problemet.

Jo det tvingar mig visst när jag vill gå in på mina grupper och jämföra t.ex achievements med mina vänner och mycket mera. Aja.. life goes on.

Får njuta sista veckan av det bästa.

Medlem

hoppas på att man kommer ha ett möjligher att ha kvar de gamla steam UI:n


signatur

Remember remember the fifth of November

Medlem

Skönt att det kommer en ny design, det behövs tycker jag

Medlem

föredrar steam som det är..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag har kört betan nu ca 1 vecka, riktigt nöjjd faktiskt . Snyggt äre det också!

Inaktiv

kört betan snart 2mån, gillar verkligen den nya, det behövs en ny stil.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Nice, jag älskar steam och vad det gör för att jag ska slippa ha fysiska medier.
Men!
Ni som har testat betan, jag hoppas inte dom har gjort samma misstag som så många andra gjort inan dem? Typ i stil med 'Hej vi har lagt till tre nya features som inte behövdes, det tar också 800% mer resurser än förut'

Inte för att det igentligen skulle skada mig just nu men ogillar när det blir så.

Medlem

Det tar absolut inte mycket resurser (25 Mb RAM och 0% CPU) . Allt går snabbare och är mycket najsare enligt mig Tanka dirr vettja!

Medlem

Och jag som precis stängde av Betan för att jag tyckte allt gick så segt jämfört med den gamla vanliga... jaja, är la bara o acceptera, mycket var ju bättre i det nya men kändes fortfarande som seg beta i vissa tillfällen...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Har köpt alla mina spel separat eftersom Valve Complete Pack kom för 2-3 år sedan. Så jag har totalt lagt ner 7000 kronor. Varför kan dom inte bara erbjuda två delar? :/

12
Skriv svar