Call of Duty 7 får titeln Black Ops?
och även dedikerade servrar.
:D:D:D:D:D:D:D
[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz
Dedikerade servrar, det sa Robert Bowling med från början....
Well, Treyarch har en community manager som är 40ggr mer kompetent, han är både gammal PC community member, moddare med mera så.
Finns en ca 100 minuter lång podcast interjuv med han på bashandslash communityn http://bashandslash.com/index.php?option=com_content&task=vie...
Inget COD spel har svikit mig hittills, tja... kanske Modern Warfare 2 men hade för höga förhoppningar antar jag. Hur som helst, CoD7 ser jag fram emot.
Någonting som vore riktigt fränt vore om CoD2 skulle slipas till till dagens grafik/fysik. Omaha beach! (D-Day) :heart:
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
Ser fram emot denna - enda delen jag varit besviken på änn så länge (som endå inte var dålig, men jag vill inte tvingas att spela med en massa okända för att få experience) var Modern Warfare 2.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Inget COD spel har svikit mig hittills, tja... kanske Modern Warfare 2 men hade för höga förhoppningar antar jag. Hur som helst, CoD7 ser jag fram emot.
Någonting som vore riktigt fränt vore om CoD2 skulle slipas till till dagens grafik/fysik. Omaha beach! (D-Day) :heart:
Dedikerade servrar är inte att ha för höga förväntningar..
Jag gnällde som alla andra när MW2 skippade sina servrar, men efter att ha suttit och väntat i evigheter alldeles för ofta i BC2 kan jag konstatera att dedi servrar eller inte bara är ett jävla påhitt.
Fixa spelkoden istället, tvivlar tyvärr på om Treyarch är de som kommer göra ett bra CoD nu.
Alla kommer att köpa spelet för Zombisarna...
För mig är det skit samma om det är dedikerade servrar eller inte, jag förlitar mig på att de skapar en helhet som fungerar.
Och jag är i stort sett bara intresserad av multiplayer och den var riktigt kul i World at War så jag är inte nämnvärt orolig.
Dock finns det en aspekt med nästa Call of Duty som jag förväntar mig och kräver ska vara bättre än MW2, och det är att sätta stopp för fusket. Det är olidligt mycket fusk i MW2 (PC) och VAC var ett stort misslyckande.
Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.
Shit, låter ju helt fantastiskt. Man får spela igen flera krig som många velat spela igenom. Dedikerade servrar är bara det SJUKT BRA! Spela som SAS. Låter sjukt roligt.
Som någon skrev, uttjatat serie?? Visste inte att det kommit ett COD innan där man spelar som Black Ops. Upplys mig med en länk tack!
Ska bli intressant om de lyckas göra något av det som inte känns exakt som Modern Warfare eller det där kassa WW2-tjafset de slängde ut för inte så länge sedan.
Ser dock inte fram mot deras tolkning av iranska ambassaden. 500 terrorister med mer vapen än ett genomsnittligt afrikanskt land. Nej tack.