Remember Me – sju minuter från scifi-skönheten
Stealth och stiligt plattformshoppande blandas i den sju minuter långa gameplay-filmen. Se den.
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Lorem ipsum dolor sit amet
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Och grafiken bör inte spela roll. Det är min poäng. Det finns bättre PS1 spel än dagens spel. Grafiken betyder inte så mycket om man inte är 12 år
Lorem ipsum dolor sit amet
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Nu är det här ju gameplay från ett uppdrag. Spelet kommer dessutom inte ut förrän andra kvartalet nästa år så det är mycket möjligt att de kommer att putsa till animationerna. Oavsett så är det inget fel på animationerna. Alla uppdrag i assassins creed spelen är inte 100% freeform heller. Dessutom är det mycket möjligt att det går att smyga sig in från något annat håll.
Den som väntar får se.
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Och grafiken bör inte spela roll. Det är min poäng. Det finns bättre PS1 spel än dagens spel. Grafiken betyder inte så mycket om man inte är 12 år
Jag pratar inte om grafiken, du måste lära dig att skilja på sak och sak.... Another World som jag spelade när jag var 11 (när du nu tog upp ålder) hade väldigt bra animationer t.ex. Prince of Persia och Flashback (2D-spelen) har också bra animationer som vi inte kom ikapp förens långt senare.
Animationer har lite med grafik att göra, animation är hur man skapar rörelse ur flera bilder. Om det fattas bilder i serien så blir anmiationen hackig... Det är vad jag klagar på, inte hur många polygoner tjejen i filmen har eller hur många lampor som lyser. Jag talar endast om animationer.
Det jag dock skulle kunna blanda in grafik i är att om man har en värld som försöker se verklig ut måste man se till att den rör sig (animation igen) verkligt också. Har man en värld som inte ser så verklig ut är det inte lika viktigt att det rör sig verkligt heller.
Om du hängt med lite längre så kanske du skulle ha sett att jag ofta förespråkar Angband och Dwarf Fortress som är 99% gameplay och använder ASCII för att framställa spelvärlden.
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Nu är det här ju gameplay från ett uppdrag. Spelet kommer dessutom inte ut förrän andra kvartalet nästa år så det är mycket möjligt att de kommer att putsa till animationerna. Oavsett så är det inget fel på animationerna. Alla uppdrag i assassins creed spelen är inte 100% freeform heller. Dessutom är det mycket möjligt att det går att smyga sig in från något annat håll.
Den som väntar får se.
Ja, det var det jag tog ifrån filmen, de har lite (animationer) att putsa på innan de är framme. Jag har förvisso bara spelat 3 av AC spelen men jag tycker att de är väldigt friform även när uppdragen försöker vara lite låsta. Kanske är det miljön som får mig att tänka på Deus Ex och att jag därför vill ha valmöjligheter.
Den som lever får se
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Och grafiken bör inte spela roll. Det är min poäng. Det finns bättre PS1 spel än dagens spel. Grafiken betyder inte så mycket om man inte är 12 år
Det där med hur stor del som grafiken betyder i spel kanske du borde lämna och att det är upp till var och en att tycka om.
Personligen tycker jag bra grafik är viktigt i spel och jag är inte 12 år.
Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.
Är lite reserverad, det jag ser iaf är lågupplösande texturer och artificiella begränsningar (dvs små ytor att röra sig på och stopp när du når vissa osynliga väggar). Men om storyn väger upp och PC-versionen inte är alldeles förstört av konsollportningen så kanske det är nåt värt att testa.
Ser ut som en skön blandning av många bra spel. Något att se fram emot efter att höstens storspel är avklarade med andra ord!
Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21
De måste jobba på flödet i animationerna, ganska långt ifrån Uncharted och liten bit kvar till Assasins Creed också...
Sen är det ju tråkigt när det bara finns ett enda sätt att göra saker på...
Har kört PS1 spel som har bättre gameplay/story än Uncharted. Dålig kritik du gav där.
Sedan är ju inte spelet ute så jag förstår inte hur du kom fram till att det endast fanns ett sätt att göra allt på? Eller har jag missat någon 2 timmars gameplay
Sade jag något om gameplay eller story? Nä, jag talade endast om flödet på animationerna... animationerna i Uncharted är fan oslagbara. Du kan gå i typ 60-90 sekunder utan att få se samma animation 2 gånger. Drake hoppar på olika sätt, klättrar på olika sätt. Det är ett flyt mellan alla rörelser.
När hon hoppade mellan rören så hackade det. Lär dig läsa.
Att det bara fanns ett sätt att göra det på baserade jag på att han satt i ett rum som det bara fanns en enda plats man kunde sitta på och göra det hon gjorde. Tittar man runtikring så finns det inget på ett annat ställe. Jag hoppas jag har fel, men det har jag antagligen inte.
Nu är det här ju gameplay från ett uppdrag. Spelet kommer dessutom inte ut förrän andra kvartalet nästa år så det är mycket möjligt att de kommer att putsa till animationerna. Oavsett så är det inget fel på animationerna. Alla uppdrag i assassins creed spelen är inte 100% freeform heller. Dessutom är det mycket möjligt att det går att smyga sig in från något annat håll.
Den som väntar får se.
Ja, det var det jag tog ifrån filmen, de har lite (animationer) att putsa på innan de är framme. Jag har förvisso bara spelat 3 av AC spelen men jag tycker att de är väldigt friform även när uppdragen försöker vara lite låsta. Kanske är det miljön som får mig att tänka på Deus Ex och att jag därför vill ha valmöjligheter.
Den som lever får se
Tycker i och för sig inte att animationerna var så bra i Assassins Creed. De var väl rätt bra i första spelet, men sen blev det för enformigt, samma rörelser i varenda spel och började bli stela, speciellt i senaste - är riktigt fult när man klättrar med haken som man får.