Se Starcraft II-matcher på svenska biografer

Robot
Se Starcraft II-matcher på svenska biografer

12 bioställen i Sverige sänder Dreamhack Eizo Open live från Valencia, där några av de allra bästa Starcraft-lirarna gör upp i en stjärnfylld turnering.

#starcraft-ii-2


Medlem
Se Starcraft II-matcher på svenska biografer

Häftigt! Kanske man tar sig en tur till Göteborg en kväll då

Medlem

Inte Linköping?
Synd! Men definitivt kul att de ordnar det på storskärm.


signatur

Have a good time!

Medlem

Inte i sundsvall =(

Coolt! Det var allt jag har att säga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Inte Västerås?


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Synd att det skulle vara ett så tråkigt spel :S


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Nä, större orter som Linköping och Västerås har inget att sätta emot Ölands stolthet Borgholm. Lite märkliga val av platser, men antar att det främst beror på att det här var de enda ställena som var intresserade. Det känns inte helt logiskt annars att köra visningarna på så många småställen när de samtidigt skippar så många större orter.

Medlem

Kul att se Boden med på listan synd bara att jag har 25 mil dit.

Medlem
Skrivet av Rasmus96:

Inte i sundsvall =(

Inte speciellt långt till Söråker

Skrivet av Dunder:

Synd att det skulle vara ett så tråkigt spel :S

Ett av de bästa spelen som finns.

Medlem

inge fel på SC2, men smaken är som baken :).

Medlem

inte jönköping

Medlem

Påtal om turneringar... Kommer SVT att visa Starcraft VM från globen?

Medlem

Nu är jag inget SC fan men detta är extremt kul för e-sporten i sverige.

Medlem

Får se om jag finner några polare som känner ett sug. Gå ensam är jag inte så värst inställd på men hade gärna delat upplevelsen.

Är inte en StarCraft 2 spelare själv, men det är alltid kul att titta på turneringarna.

Medlem

Märkligt att The International 2 (Dota 2)-turneringen inte uppmärksammas... 1 miljon dollar i förstapris och vårt kära svenska lag CLG (med min hångelkompis Akke, oh yes!) redo att smiska!

Medlem
Skrivet av LoyalCrystalean:
Skrivet av Newklear:

Synd att det skulle vara ett så tråkigt spel :S

Ett av de bästa spelen som finns.

Jao, smaken är som baken... Tycker det är något så otroligt långtråkigt.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av helmesjo:

Märkligt att The International 2 (Dota 2)-turneringen inte uppmärksammas... 1 miljon dollar i förstapris och vårt kära svenska lag CLG (med min hångelkompis Akke, oh yes!) redo att smiska!

Mycket märkligt, ja. Och det är ju så mycket roligare att titta på

Även kommentatorerna är bättre.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Rasmus96:

Inte i sundsvall =(

Sätt dig på buss 609 från navet och hoppa av i Söråker då, det tar 44 minuter.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Rasmus96:

Inte i sundsvall =(

Sätt dig på buss 609 från navet och hoppa av i Söråker då, det tar 44 minuter.

Visst men hade ändå varit avsevärt lättare bara att ta en promenad till sf med kompis gänget

Medlem

Synd det ej sänds i Luleå så får ta mig till Boden. Men klart värt besväret. Kul ide kan inte få för mycket sc2 Esport.

Medlem

Najs, Boden ska se!

Medlem

Linköping hade ju varit trevlans.. Illa

Medlem

Spel ska spelas inte någon publick sport för mig..
Så inte en minut även om jag fick betalt.

Skönt att vi alla inte är lika.


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

inK
Medlem

Bra initiativ äntligen av svensk bio!
Även om det inte är någonting som lockar mig (spelvalet) så är det många saker jag saknat på bio; konserter, sportevangemang m.m.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

väldigt smidigt att ha 3min gångavstånd till oskarshamns bio, fast mina kompisar är inte så intresserade av sc2-turneringar och själv känns inte så roligt


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Inaktiv

Riktigt bra!
E-sporten är på rätt väg!

Medlem
Skrivet av Rasmus96:
Skrivet av DeKvittar:
Skrivet av Rasmus96:

Inte i sundsvall =(

Sätt dig på buss 609 från navet och hoppa av i Söråker då, det tar 44 minuter.

Visst men hade ändå varit avsevärt lättare bara att ta en promenad till sf med kompis gänget

SF styrs med en järnhand utav filmbolagen så de kan inte göra så mycket eget satsande, de väljer inte själva ens vilka filmer som går i endast 3D etc.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

12
Skriv svar