Sticka med ditt gamla Nintendo

Robot
Sticka med ditt gamla Nintendo

Trodde du att Nintendos pulsmätare var lite märklig så ska du spana in den här prototypen.

#nintendo


Medlem
Sticka med ditt gamla Nintendo

Hahaha, och ändå ÄR jag så nyfiken på hur det medföljande spelet till den skulle sett ut, och hur mekaniken skulle fungerat
"Oj, där missade han att hoppa över en tunna, vilket direkt syns på den bruna tråden som nu dyker upp på den annars blåa jumpern"

Det är vad jag kallar hardcore

Medlem

Och idag sitter folk å härjar i CoD och Halo, Konsoler var bättre förr! =D

Medlem

SHUT UP AND TAKE MY MONEY!

Medlem

Ok, ja nu behöver man verkligen inte bli förvånad över diverse konstiga speltillbehör till nya konsoler.

Medlem
Skrivet av Ender:

Hahaha, och ändå ÄR jag så nyfiken på hur det medföljande spelet till den skulle sett ut, och hur mekaniken skulle fungerat
"Oj, där missade han att hoppa över en tunna, vilket direkt syns på den bruna tråden som nu dyker upp på den annars blåa jumpern"

Det är vad jag kallar hardcore

Hardcore hade varit att leva med tröjan som man har gjort senare ;D

Medlem

Jag vill ha en sådan där och jag hade lätt använt tröjan efteråt, det är ju hur coolt som helst!

"Ja asså, tvspelet stickade den här tröjan..."

Medlem

Hehe, att spela som satan för att hålla sig varm den kommande vintern är ju en kul tanke.

Samt det här med att "maska" får ju en dubbel innebörd


signatur

"We think there is a fundamental misconception about piracy. Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem" - Gabe Newell

Medlem

Hahaha klockrent

Snyggt! Jag skulle med glädje och stolthet bära den tröja jag "designat". Man kan se vart det gick åt helvete på den aviga maskan.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar