Nya Rollercoaster Tycoon-spelet släpps i höst

Robot
Nya Rollercoaster Tycoon-spelet släpps i höst

I oktober är det dags att bygga totalt vansinniga bergochdalbanor igen.

#rollercoaster-tycoon-3d, #namco-bandai


Medlem
Nya Rollercoaster Tycoon-spelet släpps i höst

Aaaah, har originalet liggandes någonstans, vilka minnen, varför kommer det inga bra tycoonspel längre, älskar skiten!

Inaktiv

Spelar trean än idag.. ska bli kul att köra!


signatur

Panta burkar är klimatsmart men vi har inget system för det, vi tar en i taget, går det för fort då säger maskinen stop!

Gief 2D -_- inte ful 3D


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Edit:
Men för in i helvetes jävla fi**a, det är ju till 3DS....

Medlem

3DS.... jag har ingenting att säga om saken...

(Ändå kommenterar jag. Det är ett tecken på att jag fäller en tår. )

Medlem

3DS wtf.. PC ska det ju vara, och bitch please.. 2D.

Medlem

JAg skule vilja ha ett nytt modernt transport tycoon


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Svårt att se Rollercoaster Tycoon fungera på ett litet 3DS, det lär vara ordentligt avskalat...

RCT2 är helt klart bäst enligt mig, det är lika kul idag som för 10 år sedan! 3an var inte i närheten av lika bra, det saknade den där mysiga känslan som 1an och 2an hade och det dummades ner med snabbspolning, etc.

Medlem

Bättre exempel än RollerCoaster Tycoon 1 & 2 är svårt o hitta när man ska förklara för någon varför 3D inte alltid är bättre.

Önskar verkligen det kunde komma en RIKTIG uppföljare på 2:an.

Medlem

Coolt att dom gör ett nytt, synd jag är så jävla kass på tycoon-spel

Medlem

Varför inte PC?!?!

Hade varit jävligt ballt att kunna bygga tillsammans med polare i nån form av Co-Op också, som Anno-spelen!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Edit:
Men för in i helvetes jävla fi**a, det är ju till 3DS....

Det borde vara en stor röd varningstext till rubriken:(

Medlem

Douchebagrubrik!

Medlem

RCT4 till PC eller dö.

Medlem

Aftonbladet rubrik

Medlem
Skrivet av aholman:
Skrivet av totte1015:

Edit:
Men för in i helvetes jävla fi**a, det är ju till 3DS....

Det borde vara en stor röd varningstext till rubriken:(

Ja. Jag hatar när FZ gör så, så jävla onödigt

Medlem

Varför ens skriva denna nyhet man blir ju bara ledsen


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Jag har en 3DS och även jag blir ledsen... Det här är ju fel på alla sätt;
- Strategispel / byggarspel passar inte på konsol och absolut inte på konsoler som passar i handen.
- Rollercoaster Tycoon skall vara i 2D, isometric view. INGET ANNAT.

Medlem

Är det bara jag som känner att det här kan bli awesome på 3DS, även om PC också skulle vara najs?

Blir det bra kan det här bli det som gör att bussresorna till och från jobbet flyger förbi


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Är det bara jag som känner att det här kan bli awesome på 3DS, även om PC också skulle vara najs?

Blir det bra kan det här bli det som gör att bussresorna till och från jobbet flyger förbi

Om du inte har glasögon med någon super-funktion för avstånd vs storlek eller supersyn så kommer du bara lida av kraftig huvudvärk av att hållit på att försöka se vad alla de supersmå prickarna på de patetiska små skärmarna är för något, och behöva hålla 3DS:et jäkligt nära ögonen för att se allt..

Nej, skulle lika gärna kunnat nöja mig med detta spelet till ett Gameboy Advance, för där tog Nintendos mini-spelkonsols-era slut.
3DS och annat dyl. skräp är bara glorifierade Gameboy konsoler i Nintendos brist på uppfinningsrikedom.

"Inga idéer? Jag vet! sätt EN TILL skärm, det gör allt bra!"..

Skaffade RCT3 från steams sommar rea, riktigt roligt spel. Toaletter?? På mitt nöjesfält! Aldrig!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar