Dark Souls är det såhär dåligt?

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Det är alltid bra när det finns alternativ.

Edit: Förutom den vrål stora Lipton-hyllan på ICA.. där alla alternativ av "té" är smaklöst, undermåligt grått damm, smaksatt med kemiskt framställda smakämnen, "arom".

You never take vacation do you?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag måste vara den enda som tycker om det mer på tangentbord och mus. Jag har sådana problem att spela på en i alla fall 360 kontroll bara för man springer på B knappen och styr kameran med högra styrspaken.

Med bara en tumme blir det svårt, vilket gör att jag måste ha min kontroll på ett bord eller liknande sedan använda pekfingret för att springa och sedan använda min tumme för att kontrollera kameran. Nej tacka vet jag tangentbordet!

Styr höger styrspak med tummen, använd pekfingret för att hålla ner B/O, Långfingret på Rbumper och RTrigger/R1 och R2. och håll tag i kontrollen med ring och lillfinger.

Annat än sistnämnda som är ganska självklart, var det ju precis det jag skrev? Duh

Du pratade om att ha kontrollen på ett bord


signatur

Rwa?

Moderator | Testpilot
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Jag måste vara den enda som tycker om det mer på tangentbord och mus. Jag har sådana problem att spela på en i alla fall 360 kontroll bara för man springer på B knappen och styr kameran med högra styrspaken.

Med bara en tumme blir det svårt, vilket gör att jag måste ha min kontroll på ett bord eller liknande sedan använda pekfingret för att springa och sedan använda min tumme för att kontrollera kameran. Nej tacka vet jag tangentbordet!

Styr höger styrspak med tummen, använd pekfingret för att hålla ner B/O, Långfingret på Rbumper och RTrigger/R1 och R2. och håll tag i kontrollen med ring och lillfinger.

Annat än sistnämnda som är ganska självklart, var det ju precis det jag skrev? Duh

Du pratade om att ha kontrollen på ett bord

Ah...


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

12
Skriv svar