Nästan-bloggen

Redaktör
Ponny
Nästan-bloggen

Så. Nu. Den senaste tiden har jag "nästan-bloggat" varje dag. Hurra för det (?). Nåja, min spelvärld har snurrat runt och fort. Först kom Playstation 4. Vilken natt! Sedan ramlade både #Tomb Raider och nya #God of War: Ascension över mig. Och samtidigt har jag arbetat på min mest personliga artikel någonsin för PC Gamer.

Och mitt i alltihopa: #Assassin's Creed IV: Black Flag. Vad ska man känna för det? Yay? Meh? Va? Näeh? Jag vet faktiskt inte. Efter #trean ville jag ha en paus på några år. Det hade känts vettigt. Nu blir det inte så. Nu blir det mer assassiner, tempelriddare och sånt redan i höst. Fast å andra sidan i en "hej och hå å' en flaska med rom"-tappning. Och däri ligger kanske hoppet.

Enligt pojken i mig är det coolt med sjörövare. Och 29-åringen i mig håller såklart med.

[ia=749699; large]
Black Flag kommer, vare sig du vill eller inte.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Nästan-bloggen

Sen har vi ju nästan klarat ut Dead Space 3, men det är nästan inte värt det!


signatur

Videomupp

Redaktör
Ponny

Nästan inte! Men nu läser jag att EA verkar lägga ner Dead Space-serien och det känns nästan bra.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

paus några år? Varför det? ju fler spel ju bättre!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Redaktör
Ponny
Skrivet av mosoloa1:

paus några år? Varför det? ju fler spel ju bättre!

Jag tycker att trean kändes som en slags avslutning, och det hade varit skönt för serien att vila – för att sedan slå ner som en bomb när den väl gjorde comeback. Men vem vet? Kanhända blir det bra ändå.


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar