The Forest – Kuslig skräck i förstaperson
Lost-vibbar i detta spel där du ska överleva en skog efter att ha varit med i en flygolycka.
#sks-games, #the-forest, #minecraft
Åh nej, människorna i latexoverall anfaller!
FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego
SUBSTACK: https://substack.com/@iegocentric
YOUTUBE: https://www.youtube.com/@walteriego
Det ser ut att bli något bra Jag vill dock se en trailer där de använder en datormus, istället för en äcklig handkontroll som gör så att huvudpersonen blir en robot i rörelserna -.- Så fult!
De ville förmodligen ha mjuka rörelser vilket är att föredra för trailers
Det ser ut att bli något bra Jag vill dock se en trailer där de använder en datormus, istället för en äcklig handkontroll som gör så att huvudpersonen blir en robot i rörelserna -.- Så fult!
Det må hända, men eftersom spelet ska komma ut exklusivt till PC, så ska de inte ge oss ett felaktigt bemötande eller något liknande. Stela och robot-aktiga rörelser i en trailer för ett spel, visar att spelet ska komma ut till en konsoll och kanske även till en dator.
Inter för oss som hatar handkontroller. Jag uppriktigt avskyr hur det ser ut. Han rör sig som en stelopererad 80-åring.
I came here to ruin your day. God sent me.
Inter för oss som hatar handkontroller. Jag uppriktigt avskyr hur det ser ut. Han rör sig som en stelopererad 80-åring.
Jag ogillar också handkontroller men man kan inte demoa en snygg trailer med twitch-rörelser, det säger ju sig självt.