Nedräkningen är över – här är Panopticon

Robot
Nedräkningen är över – här är Panopticon

Stora monster och vapen verkar vara ett av spelets signum.

#nyhetstips, #panopticon


Medlem
Nedräkningen är över – här är Panopticon

Ser riktigt magiskt ut iaf, man kanske vänjer sig med grafikstilen osv med tiden... Om det nu är ett bra spel.

Medlem

"Ett större utannonserande verkar ske den 21:e maj. Och det var allt, vi vet inte ens format."

Måhända Sony som försöker utannonsera något för att ta bort lite "dunder och brak" från Microsoft's utannonsering på samma datum? Kanske man äntligen får se PS4 konsollen, och inte bara dess kontroll?


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Det ser ut som ett JRPG men scenerna med många figurer med "tider" över sina huvud får mig att tänka att det kanske är något man spelar co-op online?

Edit: Efter att ha tittat en andra gång så är det nog inte så...

Medlem

Begränsad livstid.

Death Note?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Skribent
Skrivet av darkthunder:

"Ett större utannonserande verkar ske den 21:e maj. Och det var allt, vi vet inte ens format."

Måhända Sony som försöker utannonsera något för att ta bort lite "dunder och brak" från Microsoft's utannonsering på samma datum? Kanske man äntligen får se PS4 konsollen, och inte bara dess kontroll?

Att jag inte ens tänkte på det. Detta känns ju som om detta knappast är något som kommer dra åt sig strålkastarnas ljus just den dagen.


signatur

I am the black wizards.

mehapu? Mer info please!


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Skribent
Skrivet av Vincent_graymore:

mehapu? Mer info please!

Lycka till att hitta nya informationen i det mediabrus som kommer vara den 21:e maj


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Monster... övernaturligt... jävla skit.

Medlem
Skrivet av Margy:

Det ser ut som ett JRPG men scenerna med många figurer med "tider" över sina huvud får mig att tänka att det kanske är något man spelar co-op online?

Edit: Efter att ha tittat en andra gång så är det nog inte så...

Mätarna över deras huvuden påminner om filmen In time där alla lever en viss tid.

ZF
Medlem

så mycket för min gissning..

angående formatet så får vi väll gissa PS3 eller Vita, annars hade de nog inte visat enbart filmsekvenser. (hoppas iof den gissningen går åt samma pipsväng)

Medlem

Är det bara jag som inte fattar vad budskapet med videon är?

ZF
Medlem
Skrivet av Manqs:

Är det bara jag som inte fattar vad budskapet med videon är?

samma som alla andra trailers. "hjältar, aliens, lobotomi, action, köp!"

sen vad handlingen är.. nått med pelare från havet som invaderar och opererar in CCTV i hitlerjugend verkar det, sen försöker folk som annars löptränar så ofta att de har en Nikeometer på ryggen försöka stoppa dem.

Medlem
Skrivet av ZF:
Skrivet av Manqs:

Är det bara jag som inte fattar vad budskapet med videon är?

samma som alla andra trailers. "hjältar, aliens, lobotomi, action, köp!"

sen vad handlingen är.. nått med pelare från havet som invaderar och opererar in CCTV i hitlerjugend verkar det, sen försöker folk som annars löptränar så ofta att de har en Nikeometer på ryggen försöka stoppa dem.

Oh fan. Spännande!

Medlem

Kan vara en riktigt intressant gameplay mekanik, begränsad livsläng på karaktärerna.

1
Skriv svar