Xbox One hittar hit i november

Medlem

Spelbutiken har den för 4698:- med prisgaranti... visserligen ganska fet mycket mer än de 3282:- plus skatt som den kostar i USA men billigt i jämförelse med CDON som vill ha 6999:-

Skrivet av Faith101:

Spelbutiken har den för 4698:- med prisgaranti... visserligen ganska fet mycket mer än de 3282:- plus skatt som den kostar i USA men billigt i jämförelse med CDON som vill ha 6999:-

Glöm inte frakten på 1500:- ink. moms.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

4698:- är med prisgaranti och fri frakt enligt hemsidan. Nu ska ju tilläggas att senaste gången jag använde dom fick jag spelet en vecka senare så jag litar inte helt på dem.... ><.

Men förhoppningsvis kan deras pris ligga närmare verkligheten, tänker inte riktigt spendera 5000+ på en konsol (och ja, min telefon är dyrare, men 1) det betalar jobbet för, 2) jag använder den för mitt arbete inte för att slappa i soffan 3) den har 88 gig mer minne än Xbone, i stort sätt samma processor och kan streama till TVn..).

Medlem

Asså... "Microsoft plans to release Xbox One in November 2013 in 21 markets. The system will cost 499 US Dollars, 499 Euros, and 429 pounds in the UK."

Hur fan blir 499 dollar 499 euro... suck

Medlem
Skrivet av Slainground:

Det som gör mig förbannad är att vi i europa ska få betala 499 Euro medans amerika får den för 499 Dollar. Men då har inte den europeiska versionen i närheten av alla features som den amerikanska versionen har.

Vafan ska vi betala så mycket överpris för en sämre produkt för? Nej tack. PS4 blir det.

Word.. 1000 spänn dyrare men inte i närheten av alla features som jänkarna får.. sjukt!

Medlem
Skrivet av mog2:

Det är lite roligt att se allt whine om att den kostar 499euro, när ni har telefoner som är dyrare.

Haha precis vad jag tänkte

Medlem

Well dom går att sälja vidare.. Med Xbox One köper du en sak du aldrig riktigt äger eller kan sälja vidare..

12
Skriv svar